vooral heel rustig in kleedkamer 1quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef Radegast het volgende:
Adriaanse zou wel geniaal zijn, dan wordt het heel druk in kleedkamer 2.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:31 schreef Whiteguy het volgende:
Ik neem aan dat Westerhof wel Spaans spreekt. Misschien dat dat wel in zijn voordeel werkt.
Ik zie Vloet ook nog wel naar voren geschoven worden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Adrie Koster interim, daar zal het inderdaad wel op uitdraaien. Wouters beginnen ze niet weer aan neem ik aan.
Nee, advocaat heeft hart voor PSV. Die wil het wel met wat minder doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:24 schreef TvhN het volgende:
[..]
Denk het ook. Hij heeft internationale ervaring, kent de club goed en is redelijk succesvol. Zijn salaris kan wél een probleem worden...
Zijn vrouw?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef rubbereend het volgende:
we moeten denk ik meer gaan zoeken in het viendennetwerk van Reker. Met wie gaat hij nog meer op vakantie?
Zijn vrouw.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef rubbereend het volgende:
we moeten denk ik meer gaan zoeken in het viendennetwerk van Reker. Met wie gaat hij nog meer op vakantie?
Beste oplossing.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
Adrie Koster als interim.
Als interim? Waarom niet gelijk voor vast? Heeft het prima gedaan toch bij NAC.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:40 schreef koningdavid het volgende:
Ernie Brandts zie ik wel gebeuren als interim.
en wie koopt zijn contract af?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:38 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Nee, advocaat heeft hart voor PSV. Die wil het wel met wat minder doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |