ik had ook nie gezien dat het topic al zo vol zatquote:
Mwah, ik zie mezelf nog niet in zon mooie jurkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat ik wel wil trouwen. vooral in zo'n mooie jurk. Ja ik heb er een erg romantisch beeld bij/
als ik geen kinderen zou krijgen dan stopt mijn familielijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie ook het nut van trouwen niet in. Bedenk net dat in mijn familie niemand meer getrouwd is, van alle neven en nichten ben ik de enige zonder kids , maar niemand is getrouwd![]()
Bij mij staat de familielijn van mijn schoonfamilie op het spel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als ik geen kinderen zou krijgen dan stopt mijn familielijn
Ik heb negen nichten, geen neven
Mjah, ik heb ook altijd gezegd geen kids te willenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij mij staat de familielijn van mijn schoonfamilie op het spel.
Wat een druk.
Lastig als je vriend/man er net zo over denktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, mocht ik ooit nog willen gaan werpen, dan hou ik mn eigen naam zeker wel in ere hoor.
Kittiesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
even een tvp, voor als ik me verveel
De kitties zijn al de hele dag aan het mauwen, slapen moeten ze!
Euh?????quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Als ik ooit ga baren word ik wss bammama heur
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mwah, ik zie mezelf nog niet in zon mooie jurk
in my mind krijg jij alleen chineesjesquote:
Als ik dr in mn uppie een had mogen adopteren had ik dat serieus al lang gedaan hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
in my mind krijg jij alleen chineesjes
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:45 schreef nokwanda het volgende:
Nu ben je dus een bewust ongedekte moeder van Bill en Chico en van de twee harige monstertjes
Idem hier, aan beide kantenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn achternaam is ook uniek. We zijn niet de enige hier in nl. Maar dat wat er rond loopt is ergens en dan ook echt ergens familie.
Ja dat zei ik al net, onder de noemer "kant-tekening"quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jammer. dat zie ik nou net wel voor me.
had jij niet bepaalde criteria voor trouwen?
Ik las Barbamamaquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik dr in mn uppie een had mogen adopteren had ik dat serieus al lang gedaan hoor.
Maar das dus geen doen, solo adoptie
Mijn vriend is wel de enige die van zijn familie zijn achternaam kan doorgeven. Zijn vader was de enige zoon. Dus zijn neven hebben een andere achternaam. maar zijn naam komt in NL en vooral hier in de regio zo vaak voor. Die sterft echt niet uit.quote:
Alles goed met het grietje?quote:
In Indonesië mag alles schijnbaar!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh mag je zomaar een achternaam aanpassen? of kwam dat vanwege china en de regels die daar gelden? ik spanje is het nl zo dat je als kind de achternaam van je moeder en vader krijgt en dan het 1e deel. Als ik goed heb opgelet. Mogen ze hier ook wel invoeren. Krijg je nog mooie chic klinkende achternamen van.
@m-m fijn dat May weer thuis is. Is ze al helemaal bij? en hoe reageert je andere poes?
Ik heb net uitgebreid met ze gespeeld heurquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef ferrari_rood het volgende:
En je geeft dan het 1e deel weg of het laatste? Ik dacht het deel dat je van je vader kreeg. Dus toch weer mannen eerst.
Ik had trouwens liever de naam van mijn moeder gekregen.
Ha, Uwe Schattigheidquote:
wij heten beide met 2 achternamen nuquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:34 schreef nokwanda het volgende:Heb nog wel even benadrukt dat het tegenwoordig ook mogelijk is dat hij de mijne krijgt, maar ik denk niet dat dat em gaat worden
ik blijf het echt zooooooo leuk voor jullie vindenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:25 schreef nokwanda het volgende:
Ik moest straks voor het eerst mijn aankomende ergens opgeven. Dat was echt heeeeel raar. Vooral ook omdat het nog niet zo is.
Waarom waren die erbij danquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:57 schreef nokwanda het volgende:zelfs op verjaardagsvisite met zijn hele ex-schoonfamilie erbij verliep nog goed.
Mijn luv heeft een volwassen dochter die eens per jaar jarig isquote:
Hij brengt hem net weer naar binnen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:10 schreef Cat22 het volgende:
Brrr... Naartjie had net een muis gevangen. En mee naar binnen genomen. De trap op.![]()
Gelukkig kon ik hem vangen en weer vrijlaten in de tuin.
En Naartjie? Die zoekt nu nog steeds op het plekje waar ik de muis ving en is erg verbaasd dat het beestje gevlogen is.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij brengt hem net weer naar binnen!![]()
![]()
Ik denk het. En deze keer mocht ik hem niet afpakken, hij had hem stevig vast in zijn bek. Dus ik heb het paartje heel laf in de kattekamer opgesloten en hoop dat het na een uur voorbij is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Alweer gevonden denkt hij. Het muisje was niet sterk genoeg om de tuin uit te komen?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk het. En deze keer mocht ik hem niet afpakken, hij had hem stevig vast in zijn bek. Dus ik heb het paartje heel laf in de kattekamer opgesloten en hoop dat het na een uur voorbij is.
lolquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:27 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen.
Geen muis meer te bekennen!![]()
Maar wel twee plasjes gal(?) op de vloer. Iemand in de kattekamer heeft niet zo'n leuke nacht gehad.
Misschien leert hij ervanquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:27 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen.
Geen muis meer te bekennen!![]()
Maar wel twee plasjes gal(?) op de vloer. Iemand in de kattekamer heeft niet zo'n leuke nacht gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ik heb zo'n vermoeden dat het Siets is geweest die zichzelf verwend heeft. Naartjie is goed in het vangen van muizen maar ik heb hem nog nooit betrapt op het opeten. Siets was de stille jager, van haar kreeg ik geen muis te zien, at ze lekker zelf op. Nu ze oudere tante wordt gaat ze niet echt op jacht meer, geloof ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:34 schreef nokwanda het volgende:
Of het was het hem wel waard. Niks zo lekker als verse warme muis.
De kater neemt ie op de koop toe
Hoop niet dat je ergens een "lek" hebt...dan kan het leuk oplopen.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Het heeft even geduurd eer wij door hadden dat onze meterstanden wel erg hard opliepen. vooral na de jaarafrekening zagen we het pas echt. Alle apparatuur getest. of te wel een nacht niet aangehad. Toen de boiler niet aan was. hadden we gewoon 2kilowaat uur per nacht. Met boiler 15kilowatuur 's nachts maar ook overdag 15 dus 30 op een dag. Dat kan gewoon niet goed zijn. We zijn maar met zijn 2-en.
hoezo sta jij in de wacht bij essent? Ze zijn er toch al?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
En nu sta ik in de wacht bij de essent. Het heeft te maken met een relais? in de meterkast zucht
Sterkte. Ik voel je pijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
En nu sta ik in de wacht bij de essent. Het heeft te maken met een relais? in de meterkast zucht
Das waar, maar zo bedoelde ik het toch ookquote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef Barbaaf het volgende:
Zielig? Dat diertje heeft tenminste een overheerlijke maiskolf om op te knabbelen en een fijne vacht en staart om warm te blijven. Zat diertjes die het met minder moeten doen, zoals de watervogels die droefgeestig door het ijs kijken naar de plantjes waar ze niet meer bij kunnen
Dat is vervelend Fruts.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:19 schreef Frutsel het volgende:
wat een kutnacht zeg
nachtmerrie gehad, waarbij het niet zo goed afloopt met één van mijn katten... al de derde keer in drie wekenWordt nat van zweet wakker... en daarna kom ik niet meer in slaap.. .moet eerst zeker weten dat alles goed is met 'mijn jongens'
![]()
Nee geen idee... er is niets met ze... hooguit met mijzelfquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is vervelend Fruts.
Enig idee wat de aanleiding is?
Het is zo 'random'... eergister sliep ik heerlijk... gister als een ramp, terwijl beide dagen hetzelfde verliepen en ik nog even het laatste nieuws las of een serie op TV/dvd keek. Niets noemenswaardig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:28 schreef senesta het volgende:
Dat kan ik me voorstellen, vervelend zeg.
Misschien proberen iets luchtigs te kijken of lezen voor het slapen gaan?
En omdat het je zo bezig houd droom je er ook weer over, een beetje een cirkeltje zo waarschijnlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is zo 'random'... eergister sliep ik heerlijk... gister als een ramp, terwijl beide dagen hetzelfde verliepen en ik nog even het laatste nieuws las of een serie op TV/dvd keek. Niets noemenswaardig.
Maar goed... moet het van me afzetten, maar het houd me snachts dan bezig... en dan slaap ik niet meer
Ja het houdt me die nacht en de dag erna bezig... maar het is niet zo dat ik dat elke dag heb... laatste keer was vorige week woensdag.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:35 schreef senesta het volgende:
[..]
En omdat het je zo bezig houd droom je er ook weer over, een beetje een cirkeltje zo waarschijnlijk
Mogguh Nokquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:37 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Klote wakker worden, Fruts.
Is er iets serieus aan de hand met jezelf dan?
Frustsel?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Vervelend Frustsel. Blijf je toch niet stiekem een beetje malen erover?
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:18 schreef Burdie het volgende:
Qwea, het is vast een teken dat je moet verhuizen, je relatie verbreken en stoppen met school.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:15 schreef Qwea het volgende:
ik slaap ook kut
Deels omdat MM het nodig vindt om te snurken en met zn hand in zn slaap (en de mijne) in mn face te meppen, en soms slaap ik gewoon slecht zonder dat er iets aan de hand isIk slaap iig altijd slecht de nacht voordat ik weer naar school/huis moet.
Vet vaagvannacht ook
3u slaap gehad
Snachts moet je ook gewoon luisterenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:15 schreef Qwea het volgende:
ik slaap ook kut
Deels omdat MM het nodig vindt om te snurken en met zn hand in zn slaap (en de mijne) in mn face te meppen,
Je vriend sliep vroeger in je moeders bed?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo heeft mijn vriend mij een keer geprobeerd uit bed te dromen. Op onze 1e vakantie samen.Toen ik de volgende morgen vroeg waarom deed je dat. Zei had je het toch gemerkt? Ik dacht even dat je mijn moeder was
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:35 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen frutsel![]()
Elco heeft gisteren een hele zak rattenvoer leeggevreten![]()
En daar heeft hij nu spijt van
De stouterdquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:35 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen frutsel![]()
Elco heeft gisteren een hele zak rattenvoer leeggevreten![]()
En daar heeft hij nu spijt van
quote:
quote:
Mogguhquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:11 schreef Maes het volgende:
Bob heeft vorige week een zakje fischerman's friend uit mijn tas gepikt. Ik weet niet meer hoeveel er in zaten maar we hebben in haar mand het lege zakje en nog 3 snoepjes terug gevonden. Op de natuurlijke weg er weer uit gekomen. Ze had wel veel dorst 's avonds
Zeurmama'squote:Op woensdag 4 februari 2009 14:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Nee mijn vriend sliep niet in zijn moeders bed. Hij was blij zonder haar op vakantie te zijn maar dacht dat ze binnen was gekomen om te zeuren
Net wilde mijn vriend Fire een snoepje geven staan er mensen beneden te wijzen en flits een foto.
Draquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeurmama's![]()
![]()
Foto's : kom d'r maar in dan met die foto's
[..]
Dra![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het gaat allemaal te langzaam
ach ja, wil gewoon weer graag maar mn eigen huisje en mn eigen dingen doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Minder
Lijkt me ook erg frustiedan verander ik ook in Frustel ipv Frutsel
Wie is Ronja?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:57 schreef draculettetje het volgende:
ow en ronja is ergens allergisch voor maar we weten niet wat....
ze heeft plekken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:57 schreef draculettetje het volgende:
ow en ronja is ergens allergisch voor maar we weten niet wat....
Zijn gangetje hoor, thx!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja, wil gewoon weer graag maar mn eigen huisje en mn eigen dingen doen
hoest met jou?
ben jij snachts wel schattig dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:38 schreef nokwanda het volgende:
's nachts is ie niet, ik herhaal NIET schattig
Mij is verzekerd dat ik uiterst schattig ben als ik 's nachts slaapquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ben jij snachts wel schattig dan?
hoeveel bronnen bevestigen dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mij is verzekerd dat ik uiterst schattig ben als ik 's nachts slaap
of pas om 11.30 uurquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ben aan het wachten op de monteur van de boiler die tussen 08:00 en 10:00 komt zul je zie 09:55 is ie er. Ben ik voor niets zo vroeg al op en moet ook nog werken vanavond tot 23:30
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:51 schreef nokwanda het volgende:Ben vandaag al de hele dag ongeveer zo.
Heb ook zo verrukkelijk geslapen![]()
Kwam door Rooie Rotzak Kareltje. Kon wel sate van hem maken. De hele godsganselijke nacht: mieuwmieuwmieuwprrrrrtmieuwmieuwprrrtprrrtmieuw![]()
Maar dan tref ik hem vervolgens overdag weer zo aan. Blijf dan maar eens boos.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ach ja zal maar zeggen dat geduld een schone zaak isquote:Op maandag 9 februari 2009 11:11 schreef ferrari_rood het volgende:draculettetje hoe is het met je?
ai da's ook nie fijn om daar al het hele weekend last van te hebben!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben zo zenuwachtig morgen eindgesprek op school heb al heel het weekend buikpijn. En Snwoy ging met het fototoestel voetballen gelukkig nog heel.
quote:
Echt waar?!? Het is eigenlijk te vroeg, ik ga pas in januari 2010 halve dagen werken en dan vind ik dat ik genoeg tijd heb voor een puppie. Maar ik ben al veel aan het kijken en lezen en informeren. Zijn het langharige pupjes? En kan ik ze ergens op het inet zien?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Wil Maes nog een chihuahua?
Vriendin van me heeft sinds eergisteren 6 hele leuke pupjes
Iemand hier nog tips voor must-sees en musicals?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De eerste keer was voor mij ook even slikken. Wat als ik verdwaal? Wat als ik beroofd word? Voel ik me niet ontzettend eenzaam? etc.
Maar ik heb het opgebouwd.
Eerst een dag alleen in Barcelona toen de twee andere vriendinnen te brak waren voor sight seeing.
Toen alleen naar Londen voor een meet (ik had die mensen nog nooit gezienmaar het was supergezellig). Met één online vriend ben ik een paar dagen door de stad gebanjerd (motto was vrijheid blijheid maar we konden het prima met elkaar vinden) en de rest heb ik een dag gezien. Alleen, maar toch met anderen dus.
Daarna in mijn eentje naar de VS, twee andere online vriendinnen meeten en daar logeren met vervolgens een week roadtrip met een NL vriendin die daar was.
Vorig jaar in mijn eentje naar Londen (logeren bij kennis) en nu dus weer (maar met hotel). Maar nu ben ik het gewend.
Een vakantie van 2 weken in mijn eentje zou ik niet zo snel doen, dan toch liever een groepsreis of iets dergelijks, heb je wat meer aanspraak en hoef je niet elke avond nieuwe 'vrienden' te maken.
Tja, als je alleen bent dan kun je thuis blijven maar da's ook zo zonde.
En nu ga ik met deze slowchat naar F&F SC, wie volgt? Want we dwalen wel erg af.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:28 schreef oh-oh het volgende:je kan ook 14-3 naar de Golden Earring in Londen
Hoi Ingquote:Op maandag 16 februari 2009 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli Q![]()
Alles goed hoor Nok.
Uberhaupt niet zoveel achter internet de laatste tijd.
Maar lief dat je me mist
gaat wel hoor! en met jou?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heyy Lacudrettetje![]()
![]()
Hoe is het met je?
Mjah, ben nog altijd duf... 'zwaar' weekje gehad vorige week en weinig slaap... gister morgen reed ik spontaan verkeerd richting mijn werk en ook vandaag ben ik nog niet echt vooruit te brandenquote:
pas je dan wel een beetje op? klinkt niet helemaal verkeersveilig enzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, ben nog altijd duf... 'zwaar' weekje gehad vorige week en weinig slaap... gister morgen reed ik spontaan verkeerd richting mijn werk en ook vandaag ben ik nog niet echt vooruit te branden![]()
Ga liever weer naar bed
Tja... zo klinkt het idd, maar zo voelde het niet. Ik reed gewoon richting snelweg en ineens besefte ik me dat ik een paar honderd meter d'r voor toch echt af had gemoetenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pas je dan wel een beetje op? klinkt niet helemaal verkeersveilig enzo
oepsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja... zo klinkt het idd, maar zo voelde het niet. Ik reed gewoon richting snelweg en ineens besefte ik me dat ik een paar honderd meter d'r voor toch echt af had gemoeten
Ha, daar ben je. Hoop dat je dan vooral en alleen leuke activiteiten hebt in de plaats van het achter de computer hangen.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli Q![]()
Alles goed hoor Nok.
Uberhaupt niet zoveel achter internet de laatste tijd.
Maar lief dat je me mist
Ik ben in januari net jarig geweestquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:08 schreef nokwanda het volgende:
@Maes ook dus. Ik dacht even dat Q jarig was, maar ik las niet goed
vond ik ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef nokwanda het volgende:
Nice
Zoonlief is een van de redenen om deze stap te nemen. Die wil daar verder leren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:58 schreef Maes het volgende:
Wat leuk voor je Nok en voor vriendje, vertel es waar ongeveer?? Gaat je zoon ook mee op avontuur?
We denken per 1 april (streefdatum). Koophuis ja (ik ben nieteens zo voor koop omdat ik geen zin heb om slaaf te zijn van een hypotheek, maar nu de kosten lager bleken te zijn dan de huur werd het een ander verhaal).quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Nok tof!
Koophuis?
En per wanneer?
En hebbie wel een bad?
Klinkt heeeeeeeel tof zeg!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We denken per 1 april (streefdatum). Koophuis ja (ik ben nieteens zo voor koop omdat ik geen zin heb om slaaf te zijn van een hypotheek, maar nu de kosten lager bleken te zijn dan de huur werd het een ander verhaal).
Het heeft twee badkamers, waarvan een met bad en een met douchecabine. Ik ben erg van de douche en slechts zelden van het bad. Bad zit op zolder, waar EW's domein zal komen.
Leuk Nok! Proficiat! Bij mij was het ook een gevalletje huur = duurder dan koop. Al komen er bij een koophuis natuurlijk wel extra kosten bij dus uiteindelijk betaal ik zowat hetzelfde per maand. Maar wel voor twee keer zoveel huis.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We denken per 1 april (streefdatum). Koophuis ja (ik ben nieteens zo voor koop omdat ik geen zin heb om slaaf te zijn van een hypotheek, maar nu de kosten lager bleken te zijn dan de huur werd het een ander verhaal).
Het heeft twee badkamers, waarvan een met bad en een met douchecabine. Ik ben erg van de douche en slechts zelden van het bad. Bad zit op zolder, waar EW's domein zal komen.
Hier zal het ook zo zijn. En inderdaad hier voor wel 3x zoveel huis. Het is echt HUGEquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk Nok! Proficiat! Bij mij was het ook een gevalletje huur = duurder dan koop. Al komen er bij een koophuis natuurlijk wel extra kosten bij dus uiteindelijk betaal ik zowat hetzelfde per maand. Maar wel voor twee keer zoveel huis.
Geen zin in werk, honger, en verder prima! En jij?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hi beeb![]()
[..]
Birdie![]()
Hoe is het dames?
ah succes!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:32 schreef nokwanda het volgende:
Goed. Lekker aan het schilderen dus. Moet vanmiddag af zijn.
Hallowquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ah succes!
en goede middag allemaal!
tis middag nu, is het af?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:32 schreef nokwanda het volgende:
Goed. Lekker aan het schilderen dus. Moet vanmiddag af zijn.
honger al over?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:06 schreef bigbird het volgende:
[..]
Geen zin in werk, honger, en verder prima! En jij?
Latucedrettetjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ah succes!
en goede middag allemaal!
hello frutselquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tis middag nu, is het af?
[..]
honger al over?
aan het werk en vooral druk op NWS/FOKhihi
[..]
Latucedrettetje![]()
![]()
Das mooi nieuwsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja wel weer wat beter, denk dat ik volgende week echt naar mn eigen huisje kan!
Prachtig nieuws. En laat dan die lente maar komen. Het was wss een heeeeel lange winter voor je.quote:
lief dank je!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Prachtig nieuws. En laat dan die lente maar komen. Het was wss een heeeeel lange winter voor je.
Wat grappigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:50 schreef nokwanda het volgende:
Gister tropuwens de hele middag in Blijdorp geweest. Geloof dat we de laatste bezoekers waren. Heb heel lang staan klooien bij de roestkatten. Nou ja zeg..... poesjes zijn het. Gewoon lieve piepkleine poesjes![]()
![]()
Ik wilde niet meer weg en in de kooi spelen met de poesjes.
Het was ook net voedertijd bij de leeuwen. Heb vreselijk lang op een meter afstand naar het mannetje staan kijken hoe hij at. Botjes doorbijtend alsof het een lolliestokje was. Verder niets echt wezenlijk anders dan mijn eigen monstertjes, behalve het formaat. Prachtig. De tijgers waren ook spectaculair. Ik had eigenlijk Kareltje moeten meenemen. Die doet heel stoer en zo, maar hij piept nog steeds alleen maar. Hier liep een stoere tijgergriet gewoon heel hard MROAUWWW te roepen. Kan ie een voorbeeld aannemen.
(maar blijbaar is ie wel stoer genoeg om EW 's nachts tips te geven over wat te doen met meisjes. Hij loopt altijd 's nachts te prietmieuwen, en EW kon hem vanacht in zijn droom verstaan, waar kareltje hem tips gaf)
Dat was echt supertriest om te zienquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Oooh de dierentuin.
Ik heb echt moeten huilen om die olifant![]()
Hoi hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |