Zijn gangetje hoor, thx!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja, wil gewoon weer graag maar mn eigen huisje en mn eigen dingen doen
hoest met jou?
ben jij snachts wel schattig dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:38 schreef nokwanda het volgende:
's nachts is ie niet, ik herhaal NIET schattig
Mij is verzekerd dat ik uiterst schattig ben als ik 's nachts slaapquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ben jij snachts wel schattig dan?
hoeveel bronnen bevestigen dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mij is verzekerd dat ik uiterst schattig ben als ik 's nachts slaap
of pas om 11.30 uurquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ben aan het wachten op de monteur van de boiler die tussen 08:00 en 10:00 komt zul je zie 09:55 is ie er. Ben ik voor niets zo vroeg al op en moet ook nog werken vanavond tot 23:30
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:51 schreef nokwanda het volgende:Ben vandaag al de hele dag ongeveer zo.
Heb ook zo verrukkelijk geslapen![]()
Kwam door Rooie Rotzak Kareltje. Kon wel sate van hem maken. De hele godsganselijke nacht: mieuwmieuwmieuwprrrrrtmieuwmieuwprrrtprrrtmieuw![]()
Maar dan tref ik hem vervolgens overdag weer zo aan. Blijf dan maar eens boos.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ach ja zal maar zeggen dat geduld een schone zaak isquote:Op maandag 9 februari 2009 11:11 schreef ferrari_rood het volgende:draculettetje hoe is het met je?
ai da's ook nie fijn om daar al het hele weekend last van te hebben!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben zo zenuwachtig morgen eindgesprek op school heb al heel het weekend buikpijn. En Snwoy ging met het fototoestel voetballen gelukkig nog heel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |