Zijn gangetje hoor, thx!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja, wil gewoon weer graag maar mn eigen huisje en mn eigen dingen doen
hoest met jou?
ben jij snachts wel schattig dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:38 schreef nokwanda het volgende:
's nachts is ie niet, ik herhaal NIET schattig
Mij is verzekerd dat ik uiterst schattig ben als ik 's nachts slaapquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ben jij snachts wel schattig dan?
hoeveel bronnen bevestigen dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mij is verzekerd dat ik uiterst schattig ben als ik 's nachts slaap
of pas om 11.30 uurquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ben aan het wachten op de monteur van de boiler die tussen 08:00 en 10:00 komt zul je zie 09:55 is ie er. Ben ik voor niets zo vroeg al op en moet ook nog werken vanavond tot 23:30
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:51 schreef nokwanda het volgende:Ben vandaag al de hele dag ongeveer zo.
Heb ook zo verrukkelijk geslapen![]()
Kwam door Rooie Rotzak Kareltje. Kon wel sate van hem maken. De hele godsganselijke nacht: mieuwmieuwmieuwprrrrrtmieuwmieuwprrrtprrrtmieuw![]()
Maar dan tref ik hem vervolgens overdag weer zo aan. Blijf dan maar eens boos.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ach ja zal maar zeggen dat geduld een schone zaak isquote:Op maandag 9 februari 2009 11:11 schreef ferrari_rood het volgende:draculettetje hoe is het met je?
ai da's ook nie fijn om daar al het hele weekend last van te hebben!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben zo zenuwachtig morgen eindgesprek op school heb al heel het weekend buikpijn. En Snwoy ging met het fototoestel voetballen gelukkig nog heel.
quote:
Echt waar?!? Het is eigenlijk te vroeg, ik ga pas in januari 2010 halve dagen werken en dan vind ik dat ik genoeg tijd heb voor een puppie. Maar ik ben al veel aan het kijken en lezen en informeren. Zijn het langharige pupjes? En kan ik ze ergens op het inet zien?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Wil Maes nog een chihuahua?
Vriendin van me heeft sinds eergisteren 6 hele leuke pupjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |