Snachts moet je ook gewoon luisterenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:15 schreef Qwea het volgende:
ik slaap ook kut
Deels omdat MM het nodig vindt om te snurken en met zn hand in zn slaap (en de mijne) in mn face te meppen,
Je vriend sliep vroeger in je moeders bed?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo heeft mijn vriend mij een keer geprobeerd uit bed te dromen. Op onze 1e vakantie samen.Toen ik de volgende morgen vroeg waarom deed je dat. Zei had je het toch gemerkt? Ik dacht even dat je mijn moeder was
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:35 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen frutsel![]()
Elco heeft gisteren een hele zak rattenvoer leeggevreten![]()
En daar heeft hij nu spijt van
De stouterdquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:35 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen frutsel![]()
Elco heeft gisteren een hele zak rattenvoer leeggevreten![]()
En daar heeft hij nu spijt van
quote:
quote:
Mogguhquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:11 schreef Maes het volgende:
Bob heeft vorige week een zakje fischerman's friend uit mijn tas gepikt. Ik weet niet meer hoeveel er in zaten maar we hebben in haar mand het lege zakje en nog 3 snoepjes terug gevonden. Op de natuurlijke weg er weer uit gekomen. Ze had wel veel dorst 's avonds
Zeurmama'squote:Op woensdag 4 februari 2009 14:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Nee mijn vriend sliep niet in zijn moeders bed. Hij was blij zonder haar op vakantie te zijn maar dacht dat ze binnen was gekomen om te zeuren
Net wilde mijn vriend Fire een snoepje geven staan er mensen beneden te wijzen en flits een foto.
Draquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeurmama's![]()
![]()
Foto's : kom d'r maar in dan met die foto's
[..]
Dra![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het gaat allemaal te langzaam
ach ja, wil gewoon weer graag maar mn eigen huisje en mn eigen dingen doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Minder
Lijkt me ook erg frustiedan verander ik ook in Frustel ipv Frutsel
Wie is Ronja?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:57 schreef draculettetje het volgende:
ow en ronja is ergens allergisch voor maar we weten niet wat....
ze heeft plekken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:57 schreef draculettetje het volgende:
ow en ronja is ergens allergisch voor maar we weten niet wat....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |