Hoop niet dat je ergens een "lek" hebt...dan kan het leuk oplopen.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Het heeft even geduurd eer wij door hadden dat onze meterstanden wel erg hard opliepen. vooral na de jaarafrekening zagen we het pas echt. Alle apparatuur getest. of te wel een nacht niet aangehad. Toen de boiler niet aan was. hadden we gewoon 2kilowaat uur per nacht. Met boiler 15kilowatuur 's nachts maar ook overdag 15 dus 30 op een dag. Dat kan gewoon niet goed zijn. We zijn maar met zijn 2-en.
hoezo sta jij in de wacht bij essent? Ze zijn er toch al?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
En nu sta ik in de wacht bij de essent. Het heeft te maken met een relais? in de meterkast zucht
Sterkte. Ik voel je pijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
En nu sta ik in de wacht bij de essent. Het heeft te maken met een relais? in de meterkast zucht
Das waar, maar zo bedoelde ik het toch ookquote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef Barbaaf het volgende:
Zielig? Dat diertje heeft tenminste een overheerlijke maiskolf om op te knabbelen en een fijne vacht en staart om warm te blijven. Zat diertjes die het met minder moeten doen, zoals de watervogels die droefgeestig door het ijs kijken naar de plantjes waar ze niet meer bij kunnen
Dat is vervelend Fruts.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:19 schreef Frutsel het volgende:
wat een kutnacht zeg
nachtmerrie gehad, waarbij het niet zo goed afloopt met één van mijn katten... al de derde keer in drie wekenWordt nat van zweet wakker... en daarna kom ik niet meer in slaap.. .moet eerst zeker weten dat alles goed is met 'mijn jongens'
![]()
Nee geen idee... er is niets met ze... hooguit met mijzelfquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is vervelend Fruts.
Enig idee wat de aanleiding is?
Het is zo 'random'... eergister sliep ik heerlijk... gister als een ramp, terwijl beide dagen hetzelfde verliepen en ik nog even het laatste nieuws las of een serie op TV/dvd keek. Niets noemenswaardig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:28 schreef senesta het volgende:
Dat kan ik me voorstellen, vervelend zeg.
Misschien proberen iets luchtigs te kijken of lezen voor het slapen gaan?
En omdat het je zo bezig houd droom je er ook weer over, een beetje een cirkeltje zo waarschijnlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is zo 'random'... eergister sliep ik heerlijk... gister als een ramp, terwijl beide dagen hetzelfde verliepen en ik nog even het laatste nieuws las of een serie op TV/dvd keek. Niets noemenswaardig.
Maar goed... moet het van me afzetten, maar het houd me snachts dan bezig... en dan slaap ik niet meer
Ja het houdt me die nacht en de dag erna bezig... maar het is niet zo dat ik dat elke dag heb... laatste keer was vorige week woensdag.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:35 schreef senesta het volgende:
[..]
En omdat het je zo bezig houd droom je er ook weer over, een beetje een cirkeltje zo waarschijnlijk
Mogguh Nokquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:37 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Klote wakker worden, Fruts.
Is er iets serieus aan de hand met jezelf dan?
Frustsel?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Vervelend Frustsel. Blijf je toch niet stiekem een beetje malen erover?
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:18 schreef Burdie het volgende:
Qwea, het is vast een teken dat je moet verhuizen, je relatie verbreken en stoppen met school.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:15 schreef Qwea het volgende:
ik slaap ook kut
Deels omdat MM het nodig vindt om te snurken en met zn hand in zn slaap (en de mijne) in mn face te meppen, en soms slaap ik gewoon slecht zonder dat er iets aan de hand isIk slaap iig altijd slecht de nacht voordat ik weer naar school/huis moet.
Vet vaagvannacht ook
3u slaap gehad
Snachts moet je ook gewoon luisterenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:15 schreef Qwea het volgende:
ik slaap ook kut
Deels omdat MM het nodig vindt om te snurken en met zn hand in zn slaap (en de mijne) in mn face te meppen,
Je vriend sliep vroeger in je moeders bed?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo heeft mijn vriend mij een keer geprobeerd uit bed te dromen. Op onze 1e vakantie samen.Toen ik de volgende morgen vroeg waarom deed je dat. Zei had je het toch gemerkt? Ik dacht even dat je mijn moeder was
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:35 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen frutsel![]()
Elco heeft gisteren een hele zak rattenvoer leeggevreten![]()
En daar heeft hij nu spijt van
De stouterdquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:35 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen frutsel![]()
Elco heeft gisteren een hele zak rattenvoer leeggevreten![]()
En daar heeft hij nu spijt van
quote:
quote:
Mogguhquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:11 schreef Maes het volgende:
Bob heeft vorige week een zakje fischerman's friend uit mijn tas gepikt. Ik weet niet meer hoeveel er in zaten maar we hebben in haar mand het lege zakje en nog 3 snoepjes terug gevonden. Op de natuurlijke weg er weer uit gekomen. Ze had wel veel dorst 's avonds
Zeurmama'squote:Op woensdag 4 februari 2009 14:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Nee mijn vriend sliep niet in zijn moeders bed. Hij was blij zonder haar op vakantie te zijn maar dacht dat ze binnen was gekomen om te zeuren
Net wilde mijn vriend Fire een snoepje geven staan er mensen beneden te wijzen en flits een foto.
Draquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeurmama's![]()
![]()
Foto's : kom d'r maar in dan met die foto's
[..]
Dra![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het gaat allemaal te langzaam
ach ja, wil gewoon weer graag maar mn eigen huisje en mn eigen dingen doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Minder
Lijkt me ook erg frustiedan verander ik ook in Frustel ipv Frutsel
Wie is Ronja?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:57 schreef draculettetje het volgende:
ow en ronja is ergens allergisch voor maar we weten niet wat....
ze heeft plekken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:57 schreef draculettetje het volgende:
ow en ronja is ergens allergisch voor maar we weten niet wat....
Zijn gangetje hoor, thx!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja, wil gewoon weer graag maar mn eigen huisje en mn eigen dingen doen
hoest met jou?
ben jij snachts wel schattig dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:38 schreef nokwanda het volgende:
's nachts is ie niet, ik herhaal NIET schattig
Mij is verzekerd dat ik uiterst schattig ben als ik 's nachts slaapquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ben jij snachts wel schattig dan?
hoeveel bronnen bevestigen dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mij is verzekerd dat ik uiterst schattig ben als ik 's nachts slaap
of pas om 11.30 uurquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ben aan het wachten op de monteur van de boiler die tussen 08:00 en 10:00 komt zul je zie 09:55 is ie er. Ben ik voor niets zo vroeg al op en moet ook nog werken vanavond tot 23:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |