ik had ook nie gezien dat het topic al zo vol zatquote:
Mwah, ik zie mezelf nog niet in zon mooie jurkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat ik wel wil trouwen. vooral in zo'n mooie jurk. Ja ik heb er een erg romantisch beeld bij/
als ik geen kinderen zou krijgen dan stopt mijn familielijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie ook het nut van trouwen niet in. Bedenk net dat in mijn familie niemand meer getrouwd is, van alle neven en nichten ben ik de enige zonder kids , maar niemand is getrouwd![]()
Bij mij staat de familielijn van mijn schoonfamilie op het spel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als ik geen kinderen zou krijgen dan stopt mijn familielijn
Ik heb negen nichten, geen neven
Mjah, ik heb ook altijd gezegd geen kids te willenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij mij staat de familielijn van mijn schoonfamilie op het spel.
Wat een druk.
Lastig als je vriend/man er net zo over denktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, mocht ik ooit nog willen gaan werpen, dan hou ik mn eigen naam zeker wel in ere hoor.
Kittiesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
even een tvp, voor als ik me verveel
De kitties zijn al de hele dag aan het mauwen, slapen moeten ze!
Euh?????quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Als ik ooit ga baren word ik wss bammama heur
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mwah, ik zie mezelf nog niet in zon mooie jurk
in my mind krijg jij alleen chineesjesquote:
Als ik dr in mn uppie een had mogen adopteren had ik dat serieus al lang gedaan hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
in my mind krijg jij alleen chineesjes
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:45 schreef nokwanda het volgende:
Nu ben je dus een bewust ongedekte moeder van Bill en Chico en van de twee harige monstertjes
Idem hier, aan beide kantenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn achternaam is ook uniek. We zijn niet de enige hier in nl. Maar dat wat er rond loopt is ergens en dan ook echt ergens familie.
Ja dat zei ik al net, onder de noemer "kant-tekening"quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jammer. dat zie ik nou net wel voor me.
had jij niet bepaalde criteria voor trouwen?
Ik las Barbamamaquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik dr in mn uppie een had mogen adopteren had ik dat serieus al lang gedaan hoor.
Maar das dus geen doen, solo adoptie
Mijn vriend is wel de enige die van zijn familie zijn achternaam kan doorgeven. Zijn vader was de enige zoon. Dus zijn neven hebben een andere achternaam. maar zijn naam komt in NL en vooral hier in de regio zo vaak voor. Die sterft echt niet uit.quote:
Alles goed met het grietje?quote:
In Indonesië mag alles schijnbaar!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh mag je zomaar een achternaam aanpassen? of kwam dat vanwege china en de regels die daar gelden? ik spanje is het nl zo dat je als kind de achternaam van je moeder en vader krijgt en dan het 1e deel. Als ik goed heb opgelet. Mogen ze hier ook wel invoeren. Krijg je nog mooie chic klinkende achternamen van.
@m-m fijn dat May weer thuis is. Is ze al helemaal bij? en hoe reageert je andere poes?
Ik heb net uitgebreid met ze gespeeld heurquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef ferrari_rood het volgende:
En je geeft dan het 1e deel weg of het laatste? Ik dacht het deel dat je van je vader kreeg. Dus toch weer mannen eerst.
Ik had trouwens liever de naam van mijn moeder gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |