abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:43:28 #251
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_66194191
Wat super Nok!

Mooie klok Q
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:49:44 #252
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66194372
argh. Ik word helemaal gestoord van mijn coach.

Ik heb het flink in mn rug, en moet dus 2x per week naar de fysio. Want als ik er mee door blijf lopen is de kans op een hernia groot.

Anyway, vanaf volgende week loop ik stage. Op maandag ben ik altijd vrij. 1x in de 2 weken ben ik op maandag thuis. Maar de fysio (en mijn zus die ook naar de fysio moet en van wie ik afhankelijk ben van het vervoer) hebben niet altijd plek op maandag.

Komt er dus op neer dat ik van dinsdag tot vrijdag ergens naar de fysio moet. Ik loop stage van 9 tot 14. 9 v/d 10x heeft de fysio alleen ergens rond 12u a 13u plek. Dus mis ik een deel van mn stage.

Oppert ze dat ik dan maar niet of half naar de fysio moet gaan werkelijk, dom wijf.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_66225130
goede morgen allemaal!

nice huis nok!
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:18:33 #254
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66225803
Nok tof!
Koophuis?
En per wanneer?
En hebbie wel een bad?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66226705
hallow!!
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:56:32 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66226920
bigbird .
KuikenGuppy
pi_66229395
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Nok tof!
Koophuis?
En per wanneer?
En hebbie wel een bad?
We denken per 1 april (streefdatum). Koophuis ja (ik ben nieteens zo voor koop omdat ik geen zin heb om slaaf te zijn van een hypotheek, maar nu de kosten lager bleken te zijn dan de huur werd het een ander verhaal).
Het heeft twee badkamers, waarvan een met bad en een met douchecabine. Ik ben erg van de douche en slechts zelden van het bad. Bad zit op zolder, waar EW's domein zal komen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:09:03 #258
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66229458
wij krijgen nieuwe onderburen

De onder buurman is pakweg een maand ofzo overleden op het voetbal veld, en zij is in een bejaarden tehuis gestopt... ennu zijn er nieuwe mensen in bezig om te behangen.

God ik hoop maar dat het geen junks, negers, mensen met kids, of ander buitenlands gespuis/gespuis is.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:11:02 #259
176471 oh-oh
pi_66229532
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

We denken per 1 april (streefdatum). Koophuis ja (ik ben nieteens zo voor koop omdat ik geen zin heb om slaaf te zijn van een hypotheek, maar nu de kosten lager bleken te zijn dan de huur werd het een ander verhaal).
Het heeft twee badkamers, waarvan een met bad en een met douchecabine. Ik ben erg van de douche en slechts zelden van het bad. Bad zit op zolder, waar EW's domein zal komen.
Klinkt heeeeeeeel tof zeg!
Ik ben liever slaaf van een hypotheek dan van een woningvereniging heur
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66229644
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Leuk Nok! Proficiat! Bij mij was het ook een gevalletje huur = duurder dan koop. Al komen er bij een koophuis natuurlijk wel extra kosten bij dus uiteindelijk betaal ik zowat hetzelfde per maand. Maar wel voor twee keer zoveel huis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66229972
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Leuk Nok! Proficiat! Bij mij was het ook een gevalletje huur = duurder dan koop. Al komen er bij een koophuis natuurlijk wel extra kosten bij dus uiteindelijk betaal ik zowat hetzelfde per maand. Maar wel voor twee keer zoveel huis.
Hier zal het ook zo zijn. En inderdaad hier voor wel 3x zoveel huis. Het is echt HUGE
Een kleine vorm van herenhuis wat eerst ooit twee woningen was die samen zijn getrokken. 5 slaapkamers waarvan twee enorme en 3 kleintjes/eigenlijk van normaal formaat. Twee worden er wss samengetrokken zodat ik daar mijn schildersateliertje kan hebben. En er is een tuin met klushok en kleine veranda. Een waar poezenparadijs ook nog. nu komt er dus echt wel een boomstam in onze woonkamer
Gelukkig hebben we ongeveer dezelfde smaak. Vriend is een kleurenblinde kleurliefhebber (ja, echt ) en laat dat aan mij over.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66230311
Nice! Hadden de poezen bij jou ook een zware stem in de besluitvorming?
Mijn huizenjacht concentreerde zich in eerste instantie op afsluitbare tuinen. Oh ja, ruimte binnen + leuke badkamer + beetje comfort voor het vrouwtje is wellicht ook prettig. Laten we daar ook maar even naar kijken dan.

De enige verbouwing die ik heb laten doen toen ik er ging wonen was een extra wandje beneden plaatsen zodat de katten hun eigen kamer hadden. Voor de rest is er geen schilderskwast of iets anders over het huis heen gegaan.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66230755
Dat had inderdaad grote invloed. We hebben ook andere huizen bekeken, maar mijn vriend vond ze te klein voor EW en de katten. Bovendien wil hij ook speelruimte in de vorm van een tuin. EN het moest vooral een prettig gevoel geven. Hier gaan we vooral schilderen en daarmee is het eigenlijk wel klaar. Twee kleine kamertjes op de eerste verdieping krijgen wss een doorgang. Niet helemaal doorgebroken, maar wel een stuk uit de muur. Ze zijn te onhandig ingedeeld om echt slaapkamer te kunnen zijn en de meest onhandige heeft een deur naar het balkon (ja, ook nog een balkon) en de ander een raam op het balkon. Er ligt een stenen vloer en door de ligging en de vloer die niet helemaal schoon is, is dat dus perfect als schildersateliertje.
De poezen hoeven hier geen kamer apart. Het hele huis is toch van hen. Bovendien lijkt het een erg poesvriendelijke buurt te zijn. Het is een heel huizenblok dat af is gesloten door hekken met gaas. ik ga dat eerst zelf nogeens inspecteren en als dat zo is gaan we tegen die tijd met de buren overleggen om te zien of het daar done en veilig is om de poezen niet in eigen tuin te houden.

Bij de bezichtiging werden we trouwens hartelijk welkom geheten. Ik keek uit het raam op de schuur van de buren waar net een katfabricage gaande was. Kater greep poesje net lekker in haar nek waarna het productieproces op gang kwam.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66241648
Klinkt als een mooi huis gefeliciteerd Nokwanda.
Ik ga zo mijn diploma ophalen en morgen om 08:00 mag ik mij melden voor mijn operatie. Moet ik eerst wel dik een uur rijden. Dus uitslapen zit er niet in maar dat mag ik daarna lang genoeg.
pi_66244638
Waar zal je aan geoprereerd worden? heb ik dat gemist of niet goed opgelet?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66265262
Ben een klein meisje aan het elfen
Dochtertje van een vriendin wordt vandaag 4. Ik ben haar portret aan het schilderen als elfje met de poes. Had een foto van de kat apart nog liggen en die voeg ik samen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator vrijdag 20 februari 2009 @ 08:44:09 #267
8781 crew  Frutsel
pi_66265714
Ha Frutsie
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66267942
O+ 11-06-2009 O+
  Moderator vrijdag 20 februari 2009 @ 10:17:05 #270
8781 crew  Frutsel
pi_66267958
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:54 schreef nokwanda het volgende:
Ha Frutsie
Hi beeb
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:16 schreef bigbird het volgende:
Birdie

Hoe is het dames?
pi_66268414
Goed. Lekker aan het schilderen dus. Moet vanmiddag af zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66269618
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:17 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Hi beeb
[..]

Birdie

Hoe is het dames?
Geen zin in werk, honger, en verder prima! En jij?
O+ 11-06-2009 O+
pi_66276390
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:32 schreef nokwanda het volgende:
ah succes!

en goede middag allemaal!
pi_66276693
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ah succes!

Hallow Alles al weer wat beter?
O+ 11-06-2009 O+
pi_66276778
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef bigbird het volgende:

[..]

Hallow Alles al weer wat beter?
ja wel weer wat beter, denk dat ik volgende week echt naar mn eigen huisje kan!
  Moderator vrijdag 20 februari 2009 @ 14:30:14 #276
8781 crew  Frutsel
pi_66277219
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:32 schreef nokwanda het volgende:
tis middag nu, is het af?
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:06 schreef bigbird het volgende:

[..]

Geen zin in werk, honger, en verder prima! En jij?
honger al over?
aan het werk en vooral druk op NWS/FOK hihi
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ah succes!

Latucedrettetje
pi_66277325
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:30 schreef Frutsel het volgende:

[..]

tis middag nu, is het af?
[..]

honger al over?
aan het werk en vooral druk op NWS/FOK hihi
[..]

Latucedrettetje
hello frutsel
pi_66279131
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:18 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ja wel weer wat beter, denk dat ik volgende week echt naar mn eigen huisje kan!
Das mooi nieuws
O+ 11-06-2009 O+
pi_66284954
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:09 schreef bigbird het volgende:

[..]

Das mooi nieuws
t dacht ik ook!
pi_66307392
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:46 schreef draculettetje het volgende:

[..]

t dacht ik ook!
Prachtig nieuws. En laat dan die lente maar komen. Het was wss een heeeeel lange winter voor je.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66307413
En ja, het portretje is op tijd af gekomen en de kleine meid vond het mooi en wilde het op haar eigen kamer. Zal straks het eindresutaal uploaden. Heb tot nu toe alleen de foto's van het proces.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66307418
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Prachtig nieuws. En laat dan die lente maar komen. Het was wss een heeeeel lange winter voor je.
lief dank je!

dan maar hopen dat ronja het snel door heeft hoe ze naast de scoot moet lopen, maar dat zal wel
pi_66308692
Dit is trouwens het resultaat van mijn geschilder van gister en eergister

Klinkt misschien raar hier, maar het is mij weer duidelijk dat ik beter teken dan schilder.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66325179
ik ben geopereerd aan mijn schouder. mag morgen weer naar huis. mijn vriend had vandaag gelukkig oordoppen meegenomen. ik slaap bij mensen op de kamer die echt heel erg snurken. morgen gelukkig weer naar huis. nog een nacht met teveel licht en een chagrijnige zuster
pi_66326658
Dat slaapt ongelooflijk klote, ja. Sterkte en hoop dat je snel weer beter bent.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66333834
Vandaag weer naar huis, F-R? Hoelang moet je nog thuis herstellen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66334065
ik word straks opgehaald rond 11:30 moet nog op de ontslag arts wachten. ik mag 14 dagen niets doen. zal ook maar aangeven voorlopig geen kleuters te kunnen vervangen. volledig herste lwat nooit volledig zal zijn duurt 9 maanden. je tekening/schilderij is erg mooi geworden
pi_66334522
Beterschap f_r!

Nok, ik vind zowel je schilderij als je tekening prachtig!

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 22-02-2009 11:01:00 ]
pi_66346329
beterschap FR

en nok ik vind je schilderijen wel mooi geworden hoor!

hier weer een lekker weekendje relaxed thuis geweest, al baal ik er toch nog van niet naar de optocht met zus en kids te zijn geweest (lees kon nog niet)
pi_66404197
Heeey, een heel weekend thuis. En vanaf nu permanent thuis?

Hier vandaag twee sollicitatiebrieven de deur uit gedaan, tot nu toe. Vond het een mooie dag om eens echt te gaan zoeken. Werkloosheid is echt niets voor mij. Ik verveel me niet thuis, maar ik wil gewoon werken en mijn eigen geld verdienen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:55:54 #291
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_66405314

Gaaf schilderij Nok!
En succes met solliciteren...
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_66486638
Ik heb mijn 1e salaris van vervangen binnen
voorlopig ook even het laatste deze week is vakantie en volgende week mag en kan ik nog niet werken.
En nok lukt het solliciteren? als je iets voor mij tegen komt geef even een gil
pi_66545818
Ben iig uitgenodigd bij Lush.
Van mijn andere sollicitaties (op heeeeel andere soorten banen) kreeg ik al direct een afwijzing binnen
Van de anderen heb ik nog niets gehoord.Ik hou trouwens wel van snelle reacties. Ook als dat een nee is. Je zit tenminste niet vreselijk lang te wachten.

Als ik iets voor jou tegenkom zou ik niet weten waar ik dat aan zou moeten doormailen
Ik zoek vrij intensief tenminste een dag per week, nu. En het komt best vaak voor dat ik anderen vacatures doormail die in mijn zoektocht bovenkomen, maar die niets voor mij zijn.

Iets anders. Er zijn een aantal mensen die ik hier niet zo vaak zie. Hoe zou het met Nonneke en met Morretje gaan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66546237
Gister tropuwens de hele middag in Blijdorp geweest. Geloof dat we de laatste bezoekers waren. Heb heel lang staan klooien bij de roestkatten. Nou ja zeg..... poesjes zijn het. Gewoon lieve piepkleine poesjes Ik wilde niet meer weg en in de kooi spelen met de poesjes.
Het was ook net voedertijd bij de leeuwen. Heb vreselijk lang op een meter afstand naar het mannetje staan kijken hoe hij at. Botjes doorbijtend alsof het een lolliestokje was. Verder niets echt wezenlijk anders dan mijn eigen monstertjes, behalve het formaat. Prachtig. De tijgers waren ook spectaculair. Ik had eigenlijk Kareltje moeten meenemen. Die doet heel stoer en zo, maar hij piept nog steeds alleen maar. Hier liep een stoere tijgergriet gewoon heel hard MROAUWWW te roepen. Kan ie een voorbeeld aannemen.
(maar blijbaar is ie wel stoer genoeg om EW 's nachts tips te geven over wat te doen met meisjes. Hij loopt altijd 's nachts te prietmieuwen, en EW kon hem vanacht in zijn droom verstaan, waar kareltje hem tips gaf )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator maandag 2 maart 2009 @ 21:50:06 #295
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_66633045
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 09:50 schreef nokwanda het volgende:
Gister tropuwens de hele middag in Blijdorp geweest. Geloof dat we de laatste bezoekers waren. Heb heel lang staan klooien bij de roestkatten. Nou ja zeg..... poesjes zijn het. Gewoon lieve piepkleine poesjes Ik wilde niet meer weg en in de kooi spelen met de poesjes.
Het was ook net voedertijd bij de leeuwen. Heb vreselijk lang op een meter afstand naar het mannetje staan kijken hoe hij at. Botjes doorbijtend alsof het een lolliestokje was. Verder niets echt wezenlijk anders dan mijn eigen monstertjes, behalve het formaat. Prachtig. De tijgers waren ook spectaculair. Ik had eigenlijk Kareltje moeten meenemen. Die doet heel stoer en zo, maar hij piept nog steeds alleen maar. Hier liep een stoere tijgergriet gewoon heel hard MROAUWWW te roepen. Kan ie een voorbeeld aannemen.
(maar blijbaar is ie wel stoer genoeg om EW 's nachts tips te geven over wat te doen met meisjes. Hij loopt altijd 's nachts te prietmieuwen, en EW kon hem vanacht in zijn droom verstaan, waar kareltje hem tips gaf )
Wat grappig
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:44:50 #296
176471 oh-oh
pi_66642076
Oooh de dierentuin .
Ik heb echt moeten huilen om die olifant
De dierentuinkaartjes actie loopt weer bij super de boer, vorig jaar had ik van de hele buurt zegels en wel 10 kaartjes gespaard of zo
Toen ben ik met twee vriendinnen en Billy's broers ( in totaal waren we met 10 honden of zo ) naar Ouwehands geweest, dat was echt zoooooooooo vreselijk leuk
De honden mochten echt neuzen met zebra's, en stonden oog in oog met stokstaartjes ( met glas ertussen ) , de wolven en beren vonden ze ook echt te gek, was echt een super geslaagde dag
( Groucho Marx )
  Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 08:52:23 #297
8781 crew  Frutsel
  Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 08:58:56 #298
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_66642292
Goeiemorgen ohoh en fruts
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 09:03:57 #299
8781 crew  Frutsel
pi_66642402
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Oooh de dierentuin .
Ik heb echt moeten huilen om die olifant
Dat was echt supertriest om te zien Jammer dat het zo moest eindigen
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 08:58 schreef senesta het volgende:
Goeiemorgen ohoh en fruts
Hoi hoi
pi_66657970
as vrijdag om 10:15 krijgt de verschikkelijke yethi (snowy) zijn hartecho. Hij knapt al iets op vanavond nog maar eens zijn temperatuur meten. Ben er niet zo'n held in. Volgende week heb ik al 2,5 dag werk. Kan er met de trein heen dus dat is fijn voor mijn arm.

@nok ik kan je wel pmen met mijn mail en wat voor werk ik zoek. Wanner moet je precies naar lush

@draculettetje hoe is het nu met je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')