We denken per 1 april (streefdatum). Koophuis ja (ik ben nieteens zo voor koop omdat ik geen zin heb om slaaf te zijn van een hypotheek, maar nu de kosten lager bleken te zijn dan de huur werd het een ander verhaal).quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Nok tof!
Koophuis?
En per wanneer?
En hebbie wel een bad?
Klinkt heeeeeeeel tof zeg!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We denken per 1 april (streefdatum). Koophuis ja (ik ben nieteens zo voor koop omdat ik geen zin heb om slaaf te zijn van een hypotheek, maar nu de kosten lager bleken te zijn dan de huur werd het een ander verhaal).
Het heeft twee badkamers, waarvan een met bad en een met douchecabine. Ik ben erg van de douche en slechts zelden van het bad. Bad zit op zolder, waar EW's domein zal komen.
Leuk Nok! Proficiat! Bij mij was het ook een gevalletje huur = duurder dan koop. Al komen er bij een koophuis natuurlijk wel extra kosten bij dus uiteindelijk betaal ik zowat hetzelfde per maand. Maar wel voor twee keer zoveel huis.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We denken per 1 april (streefdatum). Koophuis ja (ik ben nieteens zo voor koop omdat ik geen zin heb om slaaf te zijn van een hypotheek, maar nu de kosten lager bleken te zijn dan de huur werd het een ander verhaal).
Het heeft twee badkamers, waarvan een met bad en een met douchecabine. Ik ben erg van de douche en slechts zelden van het bad. Bad zit op zolder, waar EW's domein zal komen.
Hier zal het ook zo zijn. En inderdaad hier voor wel 3x zoveel huis. Het is echt HUGEquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk Nok! Proficiat! Bij mij was het ook een gevalletje huur = duurder dan koop. Al komen er bij een koophuis natuurlijk wel extra kosten bij dus uiteindelijk betaal ik zowat hetzelfde per maand. Maar wel voor twee keer zoveel huis.
Geen zin in werk, honger, en verder prima! En jij?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hi beeb![]()
[..]
Birdie![]()
Hoe is het dames?
ah succes!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:32 schreef nokwanda het volgende:
Goed. Lekker aan het schilderen dus. Moet vanmiddag af zijn.
Hallowquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ah succes!
en goede middag allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |