abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:43:28 #251
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_66194191
Wat super Nok!

Mooie klok Q
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:49:44 #252
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66194372
argh. Ik word helemaal gestoord van mijn coach.

Ik heb het flink in mn rug, en moet dus 2x per week naar de fysio. Want als ik er mee door blijf lopen is de kans op een hernia groot.

Anyway, vanaf volgende week loop ik stage. Op maandag ben ik altijd vrij. 1x in de 2 weken ben ik op maandag thuis. Maar de fysio (en mijn zus die ook naar de fysio moet en van wie ik afhankelijk ben van het vervoer) hebben niet altijd plek op maandag.

Komt er dus op neer dat ik van dinsdag tot vrijdag ergens naar de fysio moet. Ik loop stage van 9 tot 14. 9 v/d 10x heeft de fysio alleen ergens rond 12u a 13u plek. Dus mis ik een deel van mn stage.

Oppert ze dat ik dan maar niet of half naar de fysio moet gaan werkelijk, dom wijf.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_66225130
goede morgen allemaal!

nice huis nok!
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:18:33 #254
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66225803
Nok tof!
Koophuis?
En per wanneer?
En hebbie wel een bad?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66226705
hallow!!
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:56:32 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66226920
bigbird .
KuikenGuppy
pi_66229395
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Nok tof!
Koophuis?
En per wanneer?
En hebbie wel een bad?
We denken per 1 april (streefdatum). Koophuis ja (ik ben nieteens zo voor koop omdat ik geen zin heb om slaaf te zijn van een hypotheek, maar nu de kosten lager bleken te zijn dan de huur werd het een ander verhaal).
Het heeft twee badkamers, waarvan een met bad en een met douchecabine. Ik ben erg van de douche en slechts zelden van het bad. Bad zit op zolder, waar EW's domein zal komen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:09:03 #258
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66229458
wij krijgen nieuwe onderburen

De onder buurman is pakweg een maand ofzo overleden op het voetbal veld, en zij is in een bejaarden tehuis gestopt... ennu zijn er nieuwe mensen in bezig om te behangen.

God ik hoop maar dat het geen junks, negers, mensen met kids, of ander buitenlands gespuis/gespuis is.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:11:02 #259
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66229532
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

We denken per 1 april (streefdatum). Koophuis ja (ik ben nieteens zo voor koop omdat ik geen zin heb om slaaf te zijn van een hypotheek, maar nu de kosten lager bleken te zijn dan de huur werd het een ander verhaal).
Het heeft twee badkamers, waarvan een met bad en een met douchecabine. Ik ben erg van de douche en slechts zelden van het bad. Bad zit op zolder, waar EW's domein zal komen.
Klinkt heeeeeeeel tof zeg!
Ik ben liever slaaf van een hypotheek dan van een woningvereniging heur
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66229644
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Leuk Nok! Proficiat! Bij mij was het ook een gevalletje huur = duurder dan koop. Al komen er bij een koophuis natuurlijk wel extra kosten bij dus uiteindelijk betaal ik zowat hetzelfde per maand. Maar wel voor twee keer zoveel huis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66229972
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Leuk Nok! Proficiat! Bij mij was het ook een gevalletje huur = duurder dan koop. Al komen er bij een koophuis natuurlijk wel extra kosten bij dus uiteindelijk betaal ik zowat hetzelfde per maand. Maar wel voor twee keer zoveel huis.
Hier zal het ook zo zijn. En inderdaad hier voor wel 3x zoveel huis. Het is echt HUGE
Een kleine vorm van herenhuis wat eerst ooit twee woningen was die samen zijn getrokken. 5 slaapkamers waarvan twee enorme en 3 kleintjes/eigenlijk van normaal formaat. Twee worden er wss samengetrokken zodat ik daar mijn schildersateliertje kan hebben. En er is een tuin met klushok en kleine veranda. Een waar poezenparadijs ook nog. nu komt er dus echt wel een boomstam in onze woonkamer
Gelukkig hebben we ongeveer dezelfde smaak. Vriend is een kleurenblinde kleurliefhebber (ja, echt ) en laat dat aan mij over.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66230311
Nice! Hadden de poezen bij jou ook een zware stem in de besluitvorming?
Mijn huizenjacht concentreerde zich in eerste instantie op afsluitbare tuinen. Oh ja, ruimte binnen + leuke badkamer + beetje comfort voor het vrouwtje is wellicht ook prettig. Laten we daar ook maar even naar kijken dan.

De enige verbouwing die ik heb laten doen toen ik er ging wonen was een extra wandje beneden plaatsen zodat de katten hun eigen kamer hadden. Voor de rest is er geen schilderskwast of iets anders over het huis heen gegaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66230755
Dat had inderdaad grote invloed. We hebben ook andere huizen bekeken, maar mijn vriend vond ze te klein voor EW en de katten. Bovendien wil hij ook speelruimte in de vorm van een tuin. EN het moest vooral een prettig gevoel geven. Hier gaan we vooral schilderen en daarmee is het eigenlijk wel klaar. Twee kleine kamertjes op de eerste verdieping krijgen wss een doorgang. Niet helemaal doorgebroken, maar wel een stuk uit de muur. Ze zijn te onhandig ingedeeld om echt slaapkamer te kunnen zijn en de meest onhandige heeft een deur naar het balkon (ja, ook nog een balkon) en de ander een raam op het balkon. Er ligt een stenen vloer en door de ligging en de vloer die niet helemaal schoon is, is dat dus perfect als schildersateliertje.
De poezen hoeven hier geen kamer apart. Het hele huis is toch van hen. Bovendien lijkt het een erg poesvriendelijke buurt te zijn. Het is een heel huizenblok dat af is gesloten door hekken met gaas. ik ga dat eerst zelf nogeens inspecteren en als dat zo is gaan we tegen die tijd met de buren overleggen om te zien of het daar done en veilig is om de poezen niet in eigen tuin te houden.

Bij de bezichtiging werden we trouwens hartelijk welkom geheten. Ik keek uit het raam op de schuur van de buren waar net een katfabricage gaande was. Kater greep poesje net lekker in haar nek waarna het productieproces op gang kwam.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66241648
Klinkt als een mooi huis gefeliciteerd Nokwanda.
Ik ga zo mijn diploma ophalen en morgen om 08:00 mag ik mij melden voor mijn operatie. Moet ik eerst wel dik een uur rijden. Dus uitslapen zit er niet in maar dat mag ik daarna lang genoeg.
pi_66244638
Waar zal je aan geoprereerd worden? heb ik dat gemist of niet goed opgelet?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66265262
Ben een klein meisje aan het elfen
Dochtertje van een vriendin wordt vandaag 4. Ik ben haar portret aan het schilderen als elfje met de poes. Had een foto van de kat apart nog liggen en die voeg ik samen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator vrijdag 20 februari 2009 @ 08:44:09 #267
8781 crew  Frutsel
pi_66265714
Ha Frutsie
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66267942
O+ 11-06-2009 O+
  Moderator vrijdag 20 februari 2009 @ 10:17:05 #270
8781 crew  Frutsel
pi_66267958
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:54 schreef nokwanda het volgende:
Ha Frutsie
Hi beeb
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:16 schreef bigbird het volgende:
Birdie

Hoe is het dames?
pi_66268414
Goed. Lekker aan het schilderen dus. Moet vanmiddag af zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66269618
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:17 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Hi beeb
[..]

Birdie

Hoe is het dames?
Geen zin in werk, honger, en verder prima! En jij?
O+ 11-06-2009 O+
pi_66276390
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:32 schreef nokwanda het volgende:
Goed. Lekker aan het schilderen dus. Moet vanmiddag af zijn.
ah succes!

en goede middag allemaal!
pi_66276693
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ah succes!

en goede middag allemaal!
Hallow Alles al weer wat beter?
O+ 11-06-2009 O+
pi_66276778
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef bigbird het volgende:

[..]

Hallow Alles al weer wat beter?
ja wel weer wat beter, denk dat ik volgende week echt naar mn eigen huisje kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')