Geen zin in werk, honger, en verder prima! En jij?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hi beeb![]()
[..]
Birdie![]()
Hoe is het dames?
ah succes!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:32 schreef nokwanda het volgende:
Goed. Lekker aan het schilderen dus. Moet vanmiddag af zijn.
Hallowquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ah succes!
en goede middag allemaal!
tis middag nu, is het af?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:32 schreef nokwanda het volgende:
Goed. Lekker aan het schilderen dus. Moet vanmiddag af zijn.
honger al over?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:06 schreef bigbird het volgende:
[..]
Geen zin in werk, honger, en verder prima! En jij?
Latucedrettetjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ah succes!
en goede middag allemaal!
hello frutselquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tis middag nu, is het af?
[..]
honger al over?
aan het werk en vooral druk op NWS/FOKhihi
[..]
Latucedrettetje![]()
![]()
Das mooi nieuwsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja wel weer wat beter, denk dat ik volgende week echt naar mn eigen huisje kan!
Prachtig nieuws. En laat dan die lente maar komen. Het was wss een heeeeel lange winter voor je.quote:
lief dank je!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Prachtig nieuws. En laat dan die lente maar komen. Het was wss een heeeeel lange winter voor je.
Wat grappigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:50 schreef nokwanda het volgende:
Gister tropuwens de hele middag in Blijdorp geweest. Geloof dat we de laatste bezoekers waren. Heb heel lang staan klooien bij de roestkatten. Nou ja zeg..... poesjes zijn het. Gewoon lieve piepkleine poesjes![]()
![]()
Ik wilde niet meer weg en in de kooi spelen met de poesjes.
Het was ook net voedertijd bij de leeuwen. Heb vreselijk lang op een meter afstand naar het mannetje staan kijken hoe hij at. Botjes doorbijtend alsof het een lolliestokje was. Verder niets echt wezenlijk anders dan mijn eigen monstertjes, behalve het formaat. Prachtig. De tijgers waren ook spectaculair. Ik had eigenlijk Kareltje moeten meenemen. Die doet heel stoer en zo, maar hij piept nog steeds alleen maar. Hier liep een stoere tijgergriet gewoon heel hard MROAUWWW te roepen. Kan ie een voorbeeld aannemen.
(maar blijbaar is ie wel stoer genoeg om EW 's nachts tips te geven over wat te doen met meisjes. Hij loopt altijd 's nachts te prietmieuwen, en EW kon hem vanacht in zijn droom verstaan, waar kareltje hem tips gaf)
Dat was echt supertriest om te zienquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Oooh de dierentuin.
Ik heb echt moeten huilen om die olifant![]()
Hoi hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |