ik blijf het echt zooooooo leuk voor jullie vindenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:25 schreef nokwanda het volgende:
Ik moest straks voor het eerst mijn aankomende ergens opgeven. Dat was echt heeeeel raar. Vooral ook omdat het nog niet zo is.
Waarom waren die erbij danquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:57 schreef nokwanda het volgende:zelfs op verjaardagsvisite met zijn hele ex-schoonfamilie erbij verliep nog goed.
Mijn luv heeft een volwassen dochter die eens per jaar jarig isquote:
Hij brengt hem net weer naar binnen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:10 schreef Cat22 het volgende:
Brrr... Naartjie had net een muis gevangen. En mee naar binnen genomen. De trap op.![]()
Gelukkig kon ik hem vangen en weer vrijlaten in de tuin.
En Naartjie? Die zoekt nu nog steeds op het plekje waar ik de muis ving en is erg verbaasd dat het beestje gevlogen is.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij brengt hem net weer naar binnen!![]()
![]()
Ik denk het. En deze keer mocht ik hem niet afpakken, hij had hem stevig vast in zijn bek. Dus ik heb het paartje heel laf in de kattekamer opgesloten en hoop dat het na een uur voorbij is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Alweer gevonden denkt hij. Het muisje was niet sterk genoeg om de tuin uit te komen?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk het. En deze keer mocht ik hem niet afpakken, hij had hem stevig vast in zijn bek. Dus ik heb het paartje heel laf in de kattekamer opgesloten en hoop dat het na een uur voorbij is.
lolquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:27 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen.
Geen muis meer te bekennen!![]()
Maar wel twee plasjes gal(?) op de vloer. Iemand in de kattekamer heeft niet zo'n leuke nacht gehad.
Misschien leert hij ervanquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:27 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen.
Geen muis meer te bekennen!![]()
Maar wel twee plasjes gal(?) op de vloer. Iemand in de kattekamer heeft niet zo'n leuke nacht gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ik heb zo'n vermoeden dat het Siets is geweest die zichzelf verwend heeft. Naartjie is goed in het vangen van muizen maar ik heb hem nog nooit betrapt op het opeten. Siets was de stille jager, van haar kreeg ik geen muis te zien, at ze lekker zelf op. Nu ze oudere tante wordt gaat ze niet echt op jacht meer, geloof ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:34 schreef nokwanda het volgende:
Of het was het hem wel waard. Niks zo lekker als verse warme muis.
De kater neemt ie op de koop toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |