Lang verhaal.quote:
Jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:37 schreef IQM het volgende:
[..]
En jij ging een economische studie doen?
Daarvoor naar de rechter stappenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Lang verhaal.
Komt erop neer dat ze bij mijn opleiding zo mongoloïde zijn, dat ze je in de eerste twee jaar beoordelen op 'Houding & Gedrag'.En braaf als ik altijd ben, voldeed ik daar niet echt aan in het tweede jaar. Mja, volkomen onterecht natuurlijk, de argumenten die hij aanvoerde zogen echt apenballen en ik hou er gewoon niet van als men me onjuist behandelt. Toen wilde ik samen met de twee anderen uit het groepje (die eigenlijk de echte lamballen waren
) een gesprek aangaan met die docent (en nog een andere docent die ook bij de beoordeling was) en dat wilde hij wel, maar na een tijdje opeens niet meer.
En toen heb ik het aangevochten. Eerst bij de examencommissie, die in de nergens op slaande argumenten van de docent trapte en die net als de docent geen goede weerlegging van ónze (tegen)argumenten kon geven. En toen konden we nog naar de rechter. Daarvoor moesten we wel voor een bepaalde datum een briefje inleveren met daarop geschreven dat we naar de rechter wilden stappen. Alleen waren we dat vergeten die dag.
Wel jammer. Had het graag mee willen maken. Die docent reageerde vooral op sentiment. (Sowieso debiel om docenten je te laten beoordelen op houding en gedrag, come on!)
Maar zo'n rechter, die zou wat feitelijker naar de situatie moeten kijken. En feitelijk gezien hadden wij wel degelijk een punt.
Maar dat hele Houding & Gedrag is zo subjectief als de vinkentering.
Sorry maar inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daarvoor naar de rechter stappen
I know, dude!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daarvoor naar de rechter stappen
We shall see.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaen daar ben ik dan ook goed in.
Cijfers zeggen ook niet alles.
Ik zou mijn tijd er niet eens aan willen verspillenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef IQM het volgende:
[..]
I know, dude!
Maar gewoon. Het kon. Het ging om het principe.
omdat het konquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef IQM het volgende:
[..]
I know, dude!
Maar gewoon. Het kon. Het ging om het principe.
Het is in ieder geval leuker en leerzamer dan FOK!ken ofzo. Dan heb je zoiets ook weer meegemaakt, hè.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou mijn tijd er niet eens aan willen verspillen
Nou, als je 35 jaar mannen masturbatie wilt voorkomen zou ik eerst die foto's eens uit je fobo halen!quote:
Goed excuus om voor te stellen om op haar gezicht klaar te komen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
mien sletjuh heeft uitslag op d'r gezicht
dan zou ik je maar even laten testen op soa;squote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
HERPES?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat heet acnéquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Tja, ieder z'n ding he.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is in ieder geval leuker en leerzamer dan FOK!ken ofzo. Dan heb je zoiets ook weer meegemaakt, hè.
Ach nee.quote:
Gers!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
gers: maar wel beter leren he
gers: kom lauda slagen enzo
Ik:Kom lauda?
Ik: Bedoel je soms cum laude?
gers: denk het
Ik doe dat nog steedsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:47 schreef Gupje het volgende:
Ben met IQM eens ik deed ook alles om mijn gelijk te krijgen op school
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
VMBO n HAVO tuhg for livequote:
Men mag het best met me oneens zijn of me ongelijk geven, maar wanneer ze dat doen met nergens opslaande argumenten die ook nog eens makkelijk te weerleggen zijn, dan wil ik nog wel eens 'irritant' doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:47 schreef Gupje het volgende:
Ben met IQM eens ik deed ook alles om mijn gelijk te krijgen op school
[KLB SC #804] Sukkels! Allemaal!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
Je hebt gewoon niet gelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Men mag het best met me oneens zijn of me ongelijk geven, maar wanneer ze dat doen met nergens opslaande argumenten die ook nog eens makkelijk te weerleggen zijn, dan wil ik nog wel eens 'irritant' doen.
Klintk heel leuk, maar in werkelijkheid leer je bordjes vouwen van gebruikt aluminiumfolie en zamel je oud papier in.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Klintk heel leuk, maar in werkelijkheid leer je bordjes vouwen van gebruikt aluminiumfolie en zamel je oud papier in.
quote:
I would hit itquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey, en een nieuwe foto van Stella
[ afbeelding ]
ik zou der doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet er sperma op geshopt worden?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Weg julliequote:
Mwoah. Alleen het marketinggedeelte, vind ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
Why does a firm want to set up a factory abroad? How does management deal with
the opportunities of internationalization? Is doing business in India really so very
different from, for example, Germany? Why does Nike require different marketing
campaigns in the countries in which it is active? How does Philips do business with
suppliers from all over the world? And why does a multicultural management team
operate differently from a single-country management team?
Dat is toch interessant!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Weg jullieik was al Stella fan!
Cool maar raarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:57 schreef Devvie het volgende:
Ik heb een nieuwe auto gekocht, hoe vind je heM?
[ afbeelding ]
Ik heb hem in het paars met gele stippenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:57 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
Aerodynamisch!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:57 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
doe je ook mee an intercoursequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
You will take courses in business studies, including sociology, economics, law and management theory.
Dat ding is dus zo 2008quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
ik kon ook m'n auto ophalen vandaag.
Wat is dat voor een lego auto?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:57 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
Mwa, voor krentenbol zie ik meer zo'n auto met zo'n krentenbol op het dak.quote:
Klinkt al een stuk interessanter dan dat businessgedoe.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:00 schreef padlarf het volgende:
Dit vak heb ik volgend blok:
Aims
The aim of this course is to investigate the ways war is interpreted and re-presented through media (paintings/wood engravings, words, still and moving photographic images, internet), and in what ways people react to these representations of war.
Students have to deliver a paper, using the literature and focusing on one war in particular, always using visual images as one of the media of representation.
Contents
’The first casualty when war comes, is truth’, California Senator Hiram Johnson said in 1917. The problem, of course, is that reality always has to be transmitted and translated by artificial means for those who are at home and want to learn about it. By ways of telling, writing or giving visual images of the ‘fog of war’.
Questions that will arise during this course are: is objectivity possible? What was/is the role of the changing media that are used to give an account of wars? What is the changing relation between the parties involved: governments, the military, journalists and artists, (political) activists, and the general public?
The course will focus on two media in particular, the written word and the image. So, the stories people tell each other privately about war will be left out. This aspect is highly interesting, but it is hardly possible to investigate within the scope of this course. What, of course, is possible is to study the ways people talk about war on internet.
Wat onhandig bij het winkelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:02 schreef Devvie het volgende:
Gelukkig vinden jullie hem mooi
Hier nog een pic van de achterbak
[ afbeelding ]
2 de keer de helft , een kwart dusquote:
kom in nijmegen studeren johquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uiteraard, ik hoop dat dat een groot deel van mijn studententijd op zal mogen vullen.
In plaats van de ijscoman de krentovrouw?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, voor krentenbol zie ik meer zo'n auto met zo'n krentenbol op het dak.
Denk dat gers wat anders wil opvullen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uiteraard, ik hoop dat dat een groot deel van mijn studententijd op zal mogen vullen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In Groningen is er genoeg.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:04 schreef svm-admin het volgende:
ja zijn er nog geile dames in groningen die wel een sexdate met me willen?
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:42 schreef _AntiiKill het volgende:
wie in groningen wilt een sexrelatie met mij :$?
Hoezo? Als je er nog een liftje bij koopt kun je zo het karretje naar binnen rijdenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat onhandig bij het winkelen.
Antwoord is inderdaad nee, maar de argumenten vind ik altijd wel interessant. En oorlog vind ik niet een heel vervelend onderwerp om over te leren. Je zult er toch aan moeten geloven als je geschiedenis studeertquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Klinkt al een stuk interessanter dan dat businessgedoe.Al vind ik het oorlogsgedeelte dan weer wat minder boeiend. Maar de vraag 'is objectivity possible' is wel interessant (al is het antwoord natuurlijk 'nee').
Ik kan wel wat regelen, denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kun je hem voor me opvoeren dan?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
In Putten rijdt er zo'n auto rond.![]()
![]()
![]()
Het is wel 'grappig' om te zien op hoeveel (onbewuste) manieren een boodschap vertroebeld wordt door de boodschapper, de ontvanger of ruis onderweg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
Antwoord is inderdaad nee, maar de argumenten vind ik altijd wel interessant. En oorlog vind ik niet een heel vervelend onderwerp om over te leren. Je zult er toch aan moeten geloven als je geschiedenis studeert
in wateringen hebben we een dealer die zulks autos verkoopt..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
NG Airlines.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:06 schreef reetveter het volgende:
Wie weet een goedkope vliegmaatschappij waarmee ik de 19e naar Florence kan vliegen![]()
?
Daar had je voor de loting mee moeten komen..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:06 schreef reetveter het volgende:
Wie weet een goedkope vliegmaatschappij waarmee ik de 19e naar Florence kan vliegen![]()
?
Onur Air?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:06 schreef reetveter het volgende:
?
Die rijdt ook in Putten, maar dan cabrio. Zelfde eigenaar btwquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze hier op Urk zal eens kijken of ik hem in het echt kan spotten
Wat is dat voor dude dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die rijdt ook in Putten, maar dan cabrio. Zelfde eigenaar btw
Wiil je mijn vriendje op hyves worden jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
Daar had je voor de loting mee moeten komen..
Ryan Air?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:06 schreef reetveter het volgende:
?
Ik geef je één jaar...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
1st semester EC
› English Ia for IB 2
› History of Management 5
› Organization Theory 5
› Organizational Analysis Skills 3
› English Ib for IB 2
› Financial Accounting for E&BE/IB 6
› Organizational Behaviour & Cultural Diversity 5
› Organizational Behaviour: Communication Skills IB 2
2nd semester
› International Business Law I 5
› International Marketing for IB 5
› Research Methods I for IB 5
› Economics for IB 5
› English Ic for IB 2
› Statistics I for IB 5
› Statistics I: Skills for IB 3
Kinkt heerlijk.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wiil je mijn vriendje op hyves worden ja![]()
Ik weet altijd al precies dat wat één van jullie gaat zeggen als ik zo'n opmerking maak.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk dat gers wat anders wil opvullen.
Dan moet je niet zulke voorzetjes geven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet altijd al precies dat wat één van jullie gaat zeggen als ik zo'n opmerking maak.
Het begint saai te worden.
Even PM'en.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:05 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
In Groningen is er genoeg.
[..]
[..]
Ik had het over een vaas, met een bloemetje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet altijd al precies dat wat één van jullie gaat zeggen als ik zo'n opmerking maak.
Het begint saai te worden.
Dat soort dingen leren ze je zelfs in het fucking callcenter, daar heb ik geen opleiding voor nodig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is wel 'grappig' om te zien op hoeveel (onbewuste) manieren een boodschap vertroebeld wordt door de boodschapper, de ontvanger of ruis onderweg.
Ik weet wel zeker dat ze je er niet alles over leren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat soort dingen leren ze je zelfs in het fucking callcenter, daar heb ik geen opleiding voor nodig.
Kun je beter een 2dehands Maserati Quattroporte kopen, die heb je al voor onder de 100kquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:12 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
Kenmerken:
Merk: Ferrari
Model: F430
Km stand: 29000
Transmissie: F1
Kleur: Grigio titanio/Zwart
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 5-2005
Prijs: ¤135.000,-
Koopje, alleen komt nog ¤xxxxx aan BPM bij..![]()
Hyves?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:14 schreef Gupje het volgende:
Boink!
Er gaat iets niet helemaal goed. Probeer het nog een keer.
Klik hier om terug te gaan naar de homepage.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:12 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
Kenmerken:
Merk: Ferrari
Model: F430
Km stand: 29000
Bouwjaar: 5-2005
Prijs: ¤135.000,-
Koopje, alleen komt nog ¤xxxxx aan BPM bij..![]()
zelfde zaakquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kun je beter een 2dehands Maserati Quattroporte kopen, die heb je al voor onder de 100k
Of niet meer kunnen onderhoudenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
zelfde zaak
[ afbeelding ]
Merk: Maserati
Model: Quattroporte
Km stand: 4700
Transmissie: Automaat
Kleur: Nero/ cuoio
Bouwjaar: 1-2007
Prijs: ¤138.000,-
Mensen die na 4700km hun auto's al verkopen..![]()
Dan is de asbak meestal vol he.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
zelfde zaak
[ afbeelding ]
Ik had er 1 voor 96k gezienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
zelfde zaak
[ afbeelding ]
Ninja-edit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik rij op de snelweg ook 100 hoor.
Dan ben ik principieel nu tegen jou, 100 rijden op een snelwegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Helemaal niet, is van Aeschylus. Hboquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:00 schreef padlarf het volgende:
’The first casualty when war comes, is truth’, California Senator Hiram Johnson said in 1917.
Ja mang, dat heb ik ook de hele tijdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:14 schreef Gupje het volgende:
Boink!
Er gaat iets niet helemaal goed. Probeer het nog een keer.
Klik hier om terug te gaan naar de homepage.
Stop er ook direct mee lees morgen me krabbels welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja mang, dat heb ik ook de hele tijd
Hij schijnt alleen de wegligging van een baksteen te hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik had er 1 voor 96k gezien
Prachtige auto trouwens, geweldig.
Lijkt wel op het uitgaansleven, joh. Wees er blij mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
536 bachelor students / M:F = 331 : 205
Faculty of Economics and Business: 5176 students / M:F = 3609 : 1567
Dat klinkt echt zo kutquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
536 bachelor students / M:F = 331 : 205
Faculty of Economics and Business: 5176 students / M:F = 3609 : 1567
Zal in het vervolg 85 gaan rijden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dan ben ik principieel nu tegen jou, 100 rijden op een snelweg![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Na een jaar geef je me drie puntjes?
In mijn moeders auto is dat echt wel eng.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ninja-edit.
Ja, terwijl je kirt van opwinding zeker?
"WAAAAAAAH! IK RIJ 100!!!!!![]()
"
Ik zou het niet erg vinden als ik er 1 cadeau kreegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hij schijnt alleen de wegligging van een baksteen te hebben
Ook als je 120 mag?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gevat +1quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zal in het vervolg 85 gaan rijden.
Gewoon twee keer F5enquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
Stop er ook direct mee lees morgen me krabbels wel
Volgens mij volg ik dezelfde studie..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
1st semester EC
› English Ia for IB 2
› History of Management 5
› Organization Theory 5
› Organizational Analysis Skills 3
› English Ib for IB 2
› Financial Accounting for E&BE/IB 6
› Organizational Behaviour & Cultural Diversity 5
› Organizational Behaviour: Communication Skills IB 2
2nd semester
› International Business Law I 5
› International Marketing for IB 5
› Research Methods I for IB 5
› Economics for IB 5
› English Ic for IB 2
› Statistics I for IB 5
› Statistics I: Skills for IB 3
Kinkt heerlijk.
Ik zou liever het enige meisje zijn met 398457349857 studerende jongens.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Lijkt wel op het uitgaansleven, joh. Wees er blij mee.
Journalistiek is haast 1:1. En de F's zien er ook nog eens bovengemiddeld goed uit.
Mijn mede alcohol-haterquote:
Jup!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:21 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Volgens mij volg ik dezelfde studie..![]()
Ga je die volgend jaar aan de RuG volgen?
Nee, helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Word ik nou gewoon ingeruild hier?![]()
-1 voor jou.
Hihi al was onze toch wel even een stuk mooierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hey dat lijkt op onze foto BT!![]()
Geeft niet hoor.quote:
Sound of Silentquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
* IQM luistert naar Simon and Garfunkel - I Am A Rock
Mooi.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou liever het enige meisje zijn met 398457349857 studerende jongens.
Meisjes zijn kut
En ik ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Samen met Allure en KB zijn jullie mijn harem
Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.90% van de tijd kun je niet harder dan 80
jij gaat dus bt husselenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:21 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Volgens mij volg ik dezelfde studie..![]()
Ga je die volgend jaar aan de RuG volgen?
En dan 398457349857 jongens op je afkrijgen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou liever het enige meisje zijn met 398457349857 studerende jongens.
Meisjes zijn kut
Ja, zou jij dat leuk vinden dan, een typische vrouwenstudie doen?quote:
Ja, helaas hebben KB en BT jouw comment gemist, maar ben niet te beroerd dat even te herhalen voor ze:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Samen met Allure en KB zijn jullie mijn harem
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
En waar is die lelijke Allure, BT of Krentenbol?
Appelsap.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar hou je dan wel van?
Moet ik je dan GroeneTheeSletje noemen?
Files, opa's, vrachtwagens etcquote:
Nee klopt, mannen erbij is wel beter.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, zou jij dat leuk vinden dan, een typische vrouwenstudie doen?
Bah wat heb ik daar een hekel aan, doe mij maar een zooi jongens ipv al die zeikwijven.
Dat lijkt me ook kut.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, zou jij dat leuk vinden dan, een typische vrouwenstudie doen?
Bah wat heb ik daar een hekel aan, doe mij maar een zooi jongens ipv al die zeikwijven.
Lelijk en present, hoi Jitzequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, helaas hebben KB en BT jouw comment gemist, maar ben niet te beroerd dat even te herhalen voor zo:
[..]
Whehehequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, helaas hebben KB en BT jouw comment gemist, maar ben niet te beroerd dat even te herhalen voor zo:
[..]
Maar ik hoef helemaal geen vrouwenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee klopt, mannen erbij is wel beter.
Hoi BTquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lelijk en present, hoi Jitze!
Ik lust geen bierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent toch mijn biermaatje? Dat is toch iets heel anders dan een harem?
Maar ik denk dat de jongens op een gegeven moment ook irritant worden. Helemaal als jij het enige meisje bent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ik hoef helemaal geen vrouwendie duikel ik wel ergens anders op, op school vind ik ze meestal alleen maar heel irritant.
Belachelijk, rij ik net over de snelweg, wordt ik ingehaald door een hele stoet krentenbollenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
Of een krentenbol voor je die 100 rijd
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
En waar is die lelijke Allure, BT of Krentenbol?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Belachelijk, rij ik net over de snelweg, wordt ik ingehaald door een hele stoet krentenbollen
jezus, welke man drinkt er nou geen bier? En nee, als jij geen bier drinkt dan kom ik dus niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik lust geen bier![]()
kom je trouwens nog even op de meet, de 27ste?
Ligt aan de houding.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar ik denk dat de jongens op een gegeven moment ook irritant worden. Helemaal als jij het enige meisje bent.
Geloof me dat je in een werkgroep vrouwen wél erg fijn zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ik hoef helemaal geen vrouwendie duikel ik wel ergens anders op, op school vind ik ze meestal alleen maar heel irritant.
Mixjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar hou je dan wel van?
Moet ik je dan GroeneTheeSletje noemen?
En met chocoladesaus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi al was onze toch wel even een stuk mooier!
ibm als in die computerboerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:27 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Geloof me dat je in een werkgroep vrouwen wél erg fijn zijnvooral bij zo'n project geörienteerde studie als IBM (vooral in t begin)
Dan rij je zelf ook niet hard door dan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Belachelijk, rij ik net over de snelweg, wordt ik ingehaald door een hele stoet krentenbollen
Ach, kom. Gooi een meisje in een groep jongens en van de helft kun je voorspellen wat ze gaan doen. En die verpesten het dan ook gelijk voor de rest.quote:
Niet alle jongens zijn seksueel gefrustreerd hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar ik denk dat de jongens op een gegeven moment ook irritant worden. Helemaal als jij het enige meisje bent.
Krentenbol heeft gewoon een fobo, net als Allure ooit had. Dat jij dat weer gemist hebtquote:
WERKGROEPEN? Het is toch verdomme geen HBOquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:27 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Geloof me dat je in een werkgroep vrouwen wél erg fijn zijnvooral bij zo'n project geörienteerde studie als IBM (vooral in t begin)
Dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet alle jongens zijn seksueel gefrustreerd hoor.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach, kom. Gooi een meisje in een groep jongens en van de helft kun je voorspellen wat ze gaan doen. En die verpesten het dan ook gelijk voor de rest.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
noorse vrouwen danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet Aziatisch.
Ga er nu niet iedere keer op inquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet Aziatisch.
Die van Allure heb ik gemist ja, maar krentenbol is eigenlijk een heel lekker dingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol heeft gewoon een fobo, net als Allure ooit had. Dat jij dat weer gemist hebt
Heb je op de uni ook hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WERKGROEPEN? Het is toch verdomme geen HBO![]()
?
Hoe ziet Allure er uit dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol heeft gewoon een fobo, net als Allure ooit had. Dat jij dat weer gemist hebt
Dat durf ik niet meer sinds ik in slaap was gevallenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan rij je zelf ook niet hard door dan.
Nee, valt wel mee, voor bep. vakken moet je elke week presentaties houden, die vereisen enige voorbereiding.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
Niet alle nee, maar er hoeven er maar een paar tussen te zitten die dat wel zijn en dat is het al irritant.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zijn veel fokkers in Groningen volgens mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef reetveter het volgende:
Als BT naar Groningen komt ga ik hier wegStraks ziet een Fokker mij nog in het echt
Bah, dat bevalt me niet.quote:
Fokkers hebben je al in het echt gezien sukkelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef reetveter het volgende:
Als BT naar Groningen komt ga ik hier wegStraks ziet een Fokker mij nog in het echt
Ja, maar niet alle jongens zijn seksueel gefrustreerd!11!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet alle nee, maar er hoeven er maar een paar tussen te zitten die dat wel zijn en dat is het al irritant.
Als een meisje.quote:
Hahaha, je hebt die vlag in je fobo gezetquote:
je ken der dan wel husselenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef reetveter het volgende:
quote:BT:
eigenlijk heb ik een zwak voor indo's![]()
BT:
die reetveter is zo![]()
Nee, doe ik misschien nog wel. Wanneer hebben jullie ze weer, weet je dat toevallig?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee, voor bep. vakken moet je elke week presentaties houden, die vereisen enige voorbereiding.
Nog geen meeloop dag gehad?
Jij denkt dat je op de uni geen werkgroepen hebtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
Yvonne ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:32 schreef IQM het volgende:
Een docent van me was ooit FA hier op FOK!Ik heb nog gelijktijdig met haar in de crew gezeten.
En ik weet het van haar, ik weet alleen nog steeds niet of ze het wel van mij wist.
Maar jij doet alles wat een adem heeft.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb rv ook gezien in het echt, ik zou hem doen.
Ik ben ook wel eens in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer sinds ik in slaap was gevallen
jij in de crew?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:32 schreef IQM het volgende:
Een docent van me was ooit FA hier op FOK!Ik heb nog gelijktijdig met haar in de crew gezeten.
En ik weet het van haar, ik weet alleen nog steeds niet of ze het wel van mij wist.
omg, so truequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar jij doet alles wat een adem heeft.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt die vlag in je fobo gezet
Zie ik nu pas
Ik dacht toen dat je die nodig had voor een of ander project voor school
Dat ontken ik ook niet. Maar het klonk nogal naïef zoals je erop in ging en zei dat het wel zou meevallen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom op zeg, het is maar net hoe je ermee om gaat. En dat kan ik prima aan.
Ja, maar vast niet op de snelwegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens in slaap gevallen.
Nee.quote:
Ja, ooit. Moderator van ONZ. En daarvoor weblogger.quote:
En als dat niet meer duidelijk isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Verrassingen, altijd leuk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij denkt dat je op de uni geen werkgroepen hebt
Geen idee, regelt je school dat niet? als je al iemand kent die die studie doet kan je ook gewoon een dagje meelopen, hebben de leraren over het algemeen geen problemen mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, doe ik misschien nog wel. Wanneer hebben jullie ze weer, weet je dat toevallig?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En als dat niet meer duidelijk is
Wist trouwens helemaal niet dat je Noors was, je ziet er meer Aziatisch uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
wauwie, tof.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.Yvonne is admin, geen forum admin.
[..]
Ja, ooit. Moderator van ONZ. En daarvoor weblogger.
Of jawel ik ook wel eens!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Nou ja, ik wel dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben toch ook zoooo naief.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Maar het klonk nogal naïef zoals je erop in ging en zei dat het wel zou meevallen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef gers het volgende:
lig je wel eens in een coma krentenbol?Ik ben toch niet zwanger!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of jawel ik ook wel eens!Ik zat dus niet achterin, maar deed voorin een poging om de auto te besturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan ik die een keer lenenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik open mijn boek voor gevorderde josselaars wel even
Krentenbol = Mirrequote:
quote:I should have known you'd bid me farewell.
There's a lesson to be learned from this
and I learned it very well
Now I know you're not
the only starfish in the sea.
If I never hear your name again
it's all the same to me.
And I think it's gonna be all right.
Yeah, the worst is over,
Now the morning sun is shining like a Red Rubber Ball.
You never cared for secrets I'd confide.
For you I'm just an ornament,
Something for your pride.
Always running, never caring,
That's the life you live.
Stolen minutes of your time
were all you had to give.
Yeah, the worst is over,
The story's in the past with nothing to recall.
I've got my life to live and I
don't need you at all.
The roller coaster ride we took is
nearly at an end.
I bought my ticket with my tears,
that's all I'm gonna spend.
Yeah, the worst is over,
kon toch zijn dat het kindje al dood wasquote:
Whehe, sukkelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Geen idee, regelt je school dat niet? als je al iemand kent die die studie doet kan je ook gewoon een dagje meelopen, hebben de leraren over het algemeen geen problemen mee.
Als ik deze week een aantal vakken niet haal zit ik volgend jaar mss wel tijdelijk bij je in de klas.
Slapend? Experimenten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zat dus niet achterin, maar deed voorin een poging om de auto te besturen
Denk jij dat wij Noren nog blindelings vertrouwen?quote:
Tsja, wat siert me niet tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Soms wel. En dat siert je soms ook wel.
Ik geloof niet eens dat NB echt Noors is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk jij dat wij Noren nog blindelings vertrouwen?
Dat ga ik maar niet op het forum gooien.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, wat siert me niet tegenwoordig.
Lady Gagaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef CylonNL het volgende:
Stuk beter dan Lady Gaga die ik nu moet aanhoren.
Nu heb je wel de ervaring.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van Experimenten, maar dit werd geen succes
HADDAWAYquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:39 schreef NoelGallagher het volgende:
WHAT IS LOVE, BABY DON'T HURT ME
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:40 schreef gers het volgende:
ik vind noren maar kutvolk door me ervaringen
QFT.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met én IQM én Krentenbol in dit topic?
Don't even think of it
En een stoer verhaal voor in de kroeg, maar ik mag allang blij zijn dat ik het zelf kan vertellen.quote:
Da's nie aardug!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:40 schreef gers het volgende:
ik vind noren maar kutvolk door me ervaringen
let maar opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met én IQM én Krentenbol in dit topic?
Don't even think of it
ja sorry maar de goeie lijden onder de slechtequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |