abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juni 2008 @ 09:06:21 #176
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59697167
Hoe komen mensen toch altijd bij die zwart wit verhouding sexrelatie / liefdesrelatie?

Ik kom echt niet van m'n reet af om m'n pik ergens in te steken waar ik verder toch 0,0 voor voel. Kan 1 keer gebeuren, maar dan is het ook klaar. Natuurlijk moet je niks verwachten, en er op uit zijn is vrij zinloos... Maar het hier ad nauseum herhaalde credo dat een relatie tussen twee neukertjes onmogelijk is, is echt je reinste lulkoek.

Beetje autistisch gedoe vind ik het.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 26 juni 2008 @ 11:36:42 #177
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_59700720
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:40 schreef Derailed het volgende:
Er is niets mis met mijn relatie met mn vriend. Het is ook niet dat ik zomaar besloot een sexrelatie te beginnen met mn ex, hoe dat is ontstaan is een heel ander verhaal dan hoe jullie een sexrelatie zijn begonnen. En de reden dat ik niet terug naar mijn ex ga is omdat we beide weten dat het nooit zal werken, en ook heel gelukkig zijn met onze huidige nieuwe relaties.
Hoe stom dat ook klinkt, maar ik heb geen sexrelatie met mn ex omdat ik iets te kort kom bij mn huidige vriend
Liegen tegen je vriend.. goed bezig! Met een beetje pech geef je 'm nog onbewust een geslachtsziekte ook.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 26 juni 2008 @ 11:38:41 #178
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59700785
Van mij zouden jij en je ex een pak rammel krijgen waar jullie de rest van jullie leven herinneringen aan zouden kunnen ophalen, op de revalidatieclub
  donderdag 26 juni 2008 @ 13:14:30 #179
219130 Derailed
the girl next door
pi_59703305
dan s het maar goed dat wij jou niet kennen ik ben gewoon blij dat het nu voorbij is
  donderdag 26 juni 2008 @ 14:08:08 #180
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59704996
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:14 schreef Derailed het volgende:
dan s het maar goed dat wij jou niet kennen ik ben gewoon blij dat het nu voorbij is
Als ik je huidige vriend was dan he?

Anders kan het me niet zo heel veel schelen
pi_59714341
Dus dankzij Fok ging je inzien dat je het beter kon opbiechten?
pi_59715496
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:44 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Dus dankzij Fok ging je inzien dat je het beter kon opbiechten?
waar Fok! al niet goed voor is!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 01:43:54 #183
242963 mrgotidea
brilliant idee
pi_65337426
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 22:22 schreef Darkwolf het volgende:
Ik heb sex met mijn ex sinds kort.
Wij zijn heel close geworden na onze relatie als hechte vrienden.
Nu hebben we ook weer sex erbij.

Zij was daar makkelijker in dan ik maar ik ben over de drempel heen gestapt met veel praten.
En het zat inderdaad heel veel tussen de oren bij mij want na 10 maanden is het even zo fijn en vertrouwt als toen!
Vanaf de eerste keer ging het gewoon smooth and automatic!

We zijn open naar elkaar en weten wat we aan elkaar hebben.
We pushen elkaar ook nergens mee.

Heerlijk!
daar wil ik dus vanaf vandaag mee begonnen....
we hadden eerst hele tijd ruzie enzo...
vandaag na veel luisteren op het idee gekomen om een sexrelatie te beginnen,.. terwijl we eerst 21 maanden relatie hadden...
dinsdag wordt de eerste keer..
ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken....
pi_65395648
Fuckbuddies

Er is niks beter dan een meid waar je gewoon zo nu en dan lekker mee kan sexen, zonder achterliggende bedoelingen of verplichtingen. Als je echt gevoelens voor iemand hebt moet je daar sowieso niet aan beginnen, sexrelatie is pure lust.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sins op 25-01-2009 19:51:07 ]
pi_65428569
wie in groningen wilt een sexrelatie met mij :$?
pi_65430361
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:42 schreef _AntiiKill het volgende:
wie in groningen wilt een sexrelatie met mij :$?
Ik
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 januari 2009 @ 19:54:20 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65431187
veel plezier heren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65435889
Sex relatie's
Ik heb een chick die ik al een halfjaar lang kan bellen als ik wil dat ze langskomt
Je kan zeggen wat je wil maar volgensmij is het in de meeste gevallen dat 1 "hoger" op de ladder staat dan de ander, of het moet indd zoiets zijn als met je ex
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_65440178
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Sex relatie's
Ik heb een chick die ik al een halfjaar lang kan bellen als ik wil dat ze langskomt
Je kan zeggen wat je wil maar volgensmij is het in de meeste gevallen dat 1 "hoger" op de ladder staat dan de ander, of het moet indd zoiets zijn als met je ex
Duidelijk ja. De meisjes die zich zo laten gebruiken hebben vaak problemen met hun zelfbeeld of acceptatie van zaken waar ze mee zitten.
Een vriend van me had ook ooit zo'n sletje... Hij belde haar gewoon af en toe op en dan kwam ze langs. Na te zijn volgespoten ging ze er weer van door. Verder is hij altijd eerlijk geweest over zijn bedoelingen en zij is daar mee akkoord gegaan.

Hoewel het geen "misbruik" is, zijn deze meisjes wel echt heel laag. Ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn vriendin in het verleden ook zo'n opbel-sletje zou zijn geweest voor een jongen die ze leuk vond
pi_65440353
Heb er sinds 3 weken ofzo ook 1 Bevalt me prima, geen gezeik aan je kop, god had ik het maar eerder bedacht
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:51:04 #191
125316 razorfish69
A dirty mind is a joy forever.
pi_65446273
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef zomoetdat het volgende:Hoewel het geen "misbruik" is, zijn deze meisjes wel echt heel laag. Ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn vriendin in het verleden ook zo'n opbel-sletje zou zijn geweest voor een jongen die ze leuk vond
En als man zijnde mag het zeker wel? Ik heb in het verleden ook diverse sex relaties gehad met een meisje, maar waarom zou zo'n meisje dan een "sletje" zijn? Sorry hoor, maar dat slaat echt nergens op ...
You only live once, but if you do it right, once is enough...
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:53:56 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65446341
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:51 schreef razorfish69 het volgende:
En als man zijnde mag het zeker wel? Ik heb in het verleden ook diverse sex relaties gehad met een meisje, maar waarom zou zo'n meisje dan een "sletje" zijn? Sorry hoor, maar dat slaat echt nergens op ...
Inderdaad. Als zij precies dezelfde insteek heeft: gewoon seks en fun en verder geen gezeik, is er toch geen enkel verschil? Het wordt anders als de intentie anders is. Als ze bijvoorbeeld verliefd is en zo hoopt zijn liefde te winnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_65453411
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef zomoetdat het volgende:
Duidelijk ja. De meisjes die zich zo laten gebruiken hebben vaak problemen met hun zelfbeeld of acceptatie van zaken waar ze mee zitten.
Een vriend van me had ook ooit zo'n sletje... Hij belde haar gewoon af en toe op en dan kwam ze langs. Na te zijn volgespoten ging ze er weer van door. Verder is hij altijd eerlijk geweest over zijn bedoelingen en zij is daar mee akkoord gegaan.

Hoewel het geen "misbruik" is, zijn deze meisjes wel echt heel laag. Ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn vriendin in het verleden ook zo'n opbel-sletje zou zijn geweest voor een jongen die ze leuk vond
Volgens mij is het al bijna een jaar of 50 geleden dat het Vaticaan heeft erkend dat ook vrouwen een libido hebben.

De vrouwen die ik van seksrelaties ken zijn allemaal zeer zelfstandige typjes die heel goed weten wat ze willen en wat ze niet willen. Je doet het voorkomen alsof die meisjes eigenlijk zo'n jongen aan hun ouders zouden willen voorstellen als de grote eeuwige liefde, maar vrouwen kunnen ook gewoon seks willen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_65457114
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij is het al bijna een jaar of 50 geleden dat het Vaticaan heeft erkend dat ook vrouwen een libido hebben.

De vrouwen die ik van seksrelaties ken zijn allemaal zeer zelfstandige typjes die heel goed weten wat ze willen en wat ze niet willen. Je doet het voorkomen alsof die meisjes eigenlijk zo'n jongen aan hun ouders zouden willen voorstellen als de grote eeuwige liefde, maar vrouwen kunnen ook gewoon seks willen.
En dat het dus niets te maken heeft met problemen met hun zelfbeeld of acceptatie van zaken waar ze mee zitten..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:17:14 #195
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_65457207
quote:

[..]

Hoe zou je het vinden als je vrienden meisjes hebben waar ze langs kunnen?

-edit-
Ik zie dat er al door anderen beter op in wordt gegaan. Typische jaren 50 houding van je, overigens. Mannen wel, impliceer je, maar vrouwen mogen het niet.
pi_65472783
quote:

[..]

Die vriend van jou liet zich dus gewoon misbruiken als sletje, en was op afroep beschikbaar? Hij heeft zeker problemen met zijn zelfbeeld of acceptatie van zaken waar hij mee zit?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_65477583
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 11:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Van mij zouden jij en je ex een pak rammel krijgen waar jullie de rest van jullie leven herinneringen aan zouden kunnen ophalen, op de revalidatieclub

Beetje oude opmerking maar mijn dag is nu al goed.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_65830413
Voor diegenen die een 'hechte vriendschap' met hun ex hebben en daar nu ook een sexrelatie mee begonnen zijn:

Heb je dan niet gewoon een relatie?
pi_65846263
Sexrelatie moet je niet teveel bij nadenken. Gewoon neuken en de volgende ochtend weer wegwezen. Niet iets leuks gaan doen bijv.
Zo heb ik het maximaal 6 weken volgehouden, totdat ze ook meer wilde dan alleen sex
pi_65848681
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Inderdaad. Als zij precies dezelfde insteek heeft: gewoon seks en fun en verder geen gezeik, is er toch geen enkel verschil? Het wordt anders als de intentie anders is. Als ze bijvoorbeeld verliefd is en zo hoopt zijn liefde te winnen.
Ik denk dat dat dus vrij vaak voorkomt. Zo niet, bijna altijd. Al wordt het niet vaak toegegeven. Ego-kwestie, lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')