Op wie van Bangbros heb jij niet gefapt?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ey zij is van bangbros toch? Ik heb me een keer op dat filmpje gefapt![]()
True.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
IQM moet verdomme eens met zijn werk bezig gaan, luie hond!
De mannen?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op wie van Bangbros heb jij niet gefapt?
Jij moet dan ook gewoon aan het werk gaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier dus ook, ik zeur niet voor niets elke dag opnieuw om spoilers.
Volgens mij fapt ie daar ook op.quote:
Wat heb jij tegen mij?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij moet dan ook gewoon aan het werk gaan.
Leuke site, hoor!quote:
quote:This adult baby was really into the rave scene. He loved posting pictures of himself on the internet topless, wearing furry pants and hugging 14 year-olds on ecstacy. A few years after he tried to pull a majorly creepy move on me while I was passed out on a couch, I ran into him at a party and smashed a wine bottle on his head. It was the least I could do.
quote:This guy lied about his age, told me his ass looked better than mine and although we were dating insisted he didn’t know I was sleeping with only him. Thank-you for the genital warts, brother. Keep calm and rock on.
Allure lelijk?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
En waar is die lelijke Allure, BT of Krentenbol?
Dat weet ik niet, ik heb geen foto gezienquote:Op maandag 26 januari 2009 13:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Allure lelijk?
En die laatste twee zijn druk bezig op school, geloof ik.
Whehehe.quote:I “dated” this fine piece when I first moved to the city. He would do a shitload of coke then try to titty fuck me with his scary pencil dick and the worst lube ever for hours on end. He also would beg me to fuck his roommate and would repeat “ain’t no fun unless the homies get some” over and over. Wow.
Ik ben altijd heel erg kieskeurig hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op wie van Bangbros heb jij niet gefapt?
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb geen foto gezien
Niksquote:
Mwa, ik haal sowieso niet alles van BB. Brazzers en Naughty America hebben ook leuk spul.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel erg kieskeurig hoor
Soms ben ik wel een kwartier bezig om een geschikt filmpje uit te kiezen die het waard is om mijn zaad aan te verspillen
Dat hoorde ikquote:Op maandag 26 januari 2009 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
En waar is die lelijke Allure, BT of Krentenbol?
Ik heb nergens meer passwords vanquote:Op maandag 26 januari 2009 13:53 schreef BobbyB het volgende:
Mwa, ik haal sowieso niet alles van BB. Brazzers en Naughty America hebben ook leuk spul.
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb nergens meer passwords van
Nu moet ik alles van megarotic.com trekken (hihi ik zei trekken [ afbeelding ] )
Ik had hem geslagen.quote:
Torsky, rapidshare en netloadquote:Op maandag 26 januari 2009 13:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb nergens meer passwords van
Nu moet ik alles van megarotic.com trekken (hihi ik zei trekken [ afbeelding ] )
Le duh. Wie heeft dat nou niet tegenwoordig?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij hebt een text-to-speech-programma geïnstalleerd? Handig.
Wanneer hij het niet verwacht, sla ik genadeloos toe. Ik heb nu al medelijden met hemquote:
Zit tegenwoordig toch standaard in Windows.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij hebt een text-to-speech-programma geïnstalleerd? Handig.
Voor rapidshare moet je toch zo'n betaalaccount hebben? Anders moet je elke keer een uur wachten. Tevens zitten er supervaak passwords op die bestanden. Die andere twee ken ik nietquote:Op maandag 26 januari 2009 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had hem geslagen.
[..]
Torsky, rapidshare en netload
Wil je het alsjeblieft filmen en op YouTube zetten? Hebben wij ook wat te lachen.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wanneer hij het niet verwacht, sla ik genadeloos toe. Ik heb nu al medelijden met hem.
http://fluency.xs4all.nl/mp3/tmp9683.mp3quote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Le duh. Wie heeft dat nou niet tegenwoordig?
Torsky is een torrentsite. Netload is hetzelfde als rapidshare, maar ik heb op beide een premium accounts, eigenlijk voor HD films. Kost toch maar 50 euro per jaar of zo. Kost geen zak.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Voor rapidshare moet je toch zo'n betaalaccount hebben? Anders moet je elke keer een uur wachten. Tevens zitten er supervaak passwords op die bestanden. Die andere twee ken ik niet
Surequote:Op maandag 26 januari 2009 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil je het alsjeblieft filmen en op YouTube zetten? Hebben wij ook wat te lachen.
Hahahaquote:Op maandag 26 januari 2009 14:00 schreef IQM het volgende:
[..]
http://fluency.xs4all.nl/mp3/tmp9683.mp3
En die rapidshare files zoek je via de site zelf ofzo?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Torsky is een torrentsite. Netload is hetzelfde als rapidshare, maar ik heb op beide een premium accounts, eigenlijk voor HD films. Kost toch maar 50 euro per jaar of zo. Kost geen zak.
Gewoon op fora.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En die rapidshare files zoek je via de site zelf ofzo?
Heb ik wat gemist tussen jullie?quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |