Whehe, sukkelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Geen idee, regelt je school dat niet? als je al iemand kent die die studie doet kan je ook gewoon een dagje meelopen, hebben de leraren over het algemeen geen problemen mee.
Als ik deze week een aantal vakken niet haal zit ik volgend jaar mss wel tijdelijk bij je in de klas.
Slapend? Experimenten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zat dus niet achterin, maar deed voorin een poging om de auto te besturen
Denk jij dat wij Noren nog blindelings vertrouwen?quote:
Tsja, wat siert me niet tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Soms wel. En dat siert je soms ook wel.
Ik geloof niet eens dat NB echt Noors is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk jij dat wij Noren nog blindelings vertrouwen?
Dat ga ik maar niet op het forum gooien.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, wat siert me niet tegenwoordig.
Lady Gagaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef CylonNL het volgende:
Stuk beter dan Lady Gaga die ik nu moet aanhoren.
Nu heb je wel de ervaring.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van Experimenten, maar dit werd geen succes
HADDAWAYquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:39 schreef NoelGallagher het volgende:
WHAT IS LOVE, BABY DON'T HURT ME
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:40 schreef gers het volgende:
ik vind noren maar kutvolk door me ervaringen
QFT.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met én IQM én Krentenbol in dit topic?
Don't even think of it
En een stoer verhaal voor in de kroeg, maar ik mag allang blij zijn dat ik het zelf kan vertellen.quote:
Da's nie aardug!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:40 schreef gers het volgende:
ik vind noren maar kutvolk door me ervaringen
let maar opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met én IQM én Krentenbol in dit topic?
Don't even think of it
ja sorry maar de goeie lijden onder de slechtequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |