Geloof me dat je in een werkgroep vrouwen wél erg fijn zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ik hoef helemaal geen vrouwendie duikel ik wel ergens anders op, op school vind ik ze meestal alleen maar heel irritant.
Mixjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar hou je dan wel van?
Moet ik je dan GroeneTheeSletje noemen?
En met chocoladesaus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi al was onze toch wel even een stuk mooier!
ibm als in die computerboerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:27 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Geloof me dat je in een werkgroep vrouwen wél erg fijn zijnvooral bij zo'n project geörienteerde studie als IBM (vooral in t begin)
Dan rij je zelf ook niet hard door dan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Belachelijk, rij ik net over de snelweg, wordt ik ingehaald door een hele stoet krentenbollen
Ach, kom. Gooi een meisje in een groep jongens en van de helft kun je voorspellen wat ze gaan doen. En die verpesten het dan ook gelijk voor de rest.quote:
Niet alle jongens zijn seksueel gefrustreerd hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar ik denk dat de jongens op een gegeven moment ook irritant worden. Helemaal als jij het enige meisje bent.
Krentenbol heeft gewoon een fobo, net als Allure ooit had. Dat jij dat weer gemist hebtquote:
WERKGROEPEN? Het is toch verdomme geen HBOquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:27 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Geloof me dat je in een werkgroep vrouwen wél erg fijn zijnvooral bij zo'n project geörienteerde studie als IBM (vooral in t begin)
Dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet alle jongens zijn seksueel gefrustreerd hoor.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach, kom. Gooi een meisje in een groep jongens en van de helft kun je voorspellen wat ze gaan doen. En die verpesten het dan ook gelijk voor de rest.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet alle jongens zijn seksueel gefrustreerd hoor.
noorse vrouwen danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet Aziatisch.
Ga er nu niet iedere keer op inquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet Aziatisch.
Die van Allure heb ik gemist ja, maar krentenbol is eigenlijk een heel lekker dingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol heeft gewoon een fobo, net als Allure ooit had. Dat jij dat weer gemist hebt
Heb je op de uni ook hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WERKGROEPEN? Het is toch verdomme geen HBO![]()
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |