Ja, zou jij dat leuk vinden dan, een typische vrouwenstudie doen?quote:
Ja, helaas hebben KB en BT jouw comment gemist, maar ben niet te beroerd dat even te herhalen voor ze:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Samen met Allure en KB zijn jullie mijn harem
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
En waar is die lelijke Allure, BT of Krentenbol?
Appelsap.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar hou je dan wel van?
Moet ik je dan GroeneTheeSletje noemen?
Files, opa's, vrachtwagens etcquote:
Nee klopt, mannen erbij is wel beter.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, zou jij dat leuk vinden dan, een typische vrouwenstudie doen?
Bah wat heb ik daar een hekel aan, doe mij maar een zooi jongens ipv al die zeikwijven.
Dat lijkt me ook kut.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, zou jij dat leuk vinden dan, een typische vrouwenstudie doen?
Bah wat heb ik daar een hekel aan, doe mij maar een zooi jongens ipv al die zeikwijven.
Lelijk en present, hoi Jitzequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, helaas hebben KB en BT jouw comment gemist, maar ben niet te beroerd dat even te herhalen voor zo:
[..]
Whehehequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, helaas hebben KB en BT jouw comment gemist, maar ben niet te beroerd dat even te herhalen voor zo:
[..]
Maar ik hoef helemaal geen vrouwenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee klopt, mannen erbij is wel beter.
Hoi BTquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lelijk en present, hoi Jitze!
Ik lust geen bierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent toch mijn biermaatje? Dat is toch iets heel anders dan een harem?
Maar ik denk dat de jongens op een gegeven moment ook irritant worden. Helemaal als jij het enige meisje bent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ik hoef helemaal geen vrouwendie duikel ik wel ergens anders op, op school vind ik ze meestal alleen maar heel irritant.
Belachelijk, rij ik net over de snelweg, wordt ik ingehaald door een hele stoet krentenbollenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
Of een krentenbol voor je die 100 rijd
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
En waar is die lelijke Allure, BT of Krentenbol?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Belachelijk, rij ik net over de snelweg, wordt ik ingehaald door een hele stoet krentenbollen
jezus, welke man drinkt er nou geen bier? En nee, als jij geen bier drinkt dan kom ik dus niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik lust geen bier![]()
kom je trouwens nog even op de meet, de 27ste?
Ligt aan de houding.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar ik denk dat de jongens op een gegeven moment ook irritant worden. Helemaal als jij het enige meisje bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |