quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
In Putten rijdt er zo'n auto rond.![]()
![]()
![]()
Het is wel 'grappig' om te zien op hoeveel (onbewuste) manieren een boodschap vertroebeld wordt door de boodschapper, de ontvanger of ruis onderweg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
Antwoord is inderdaad nee, maar de argumenten vind ik altijd wel interessant. En oorlog vind ik niet een heel vervelend onderwerp om over te leren. Je zult er toch aan moeten geloven als je geschiedenis studeert
in wateringen hebben we een dealer die zulks autos verkoopt..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
NG Airlines.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:06 schreef reetveter het volgende:
Wie weet een goedkope vliegmaatschappij waarmee ik de 19e naar Florence kan vliegen![]()
?
Daar had je voor de loting mee moeten komen..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:06 schreef reetveter het volgende:
Wie weet een goedkope vliegmaatschappij waarmee ik de 19e naar Florence kan vliegen![]()
?
Onur Air?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:06 schreef reetveter het volgende:
?
Die rijdt ook in Putten, maar dan cabrio. Zelfde eigenaar btwquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze hier op Urk zal eens kijken of ik hem in het echt kan spotten
Wat is dat voor dude dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die rijdt ook in Putten, maar dan cabrio. Zelfde eigenaar btw
Wiil je mijn vriendje op hyves worden jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
Daar had je voor de loting mee moeten komen..
Ryan Air?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:06 schreef reetveter het volgende:
?
Ik geef je één jaar...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
1st semester EC
› English Ia for IB 2
› History of Management 5
› Organization Theory 5
› Organizational Analysis Skills 3
› English Ib for IB 2
› Financial Accounting for E&BE/IB 6
› Organizational Behaviour & Cultural Diversity 5
› Organizational Behaviour: Communication Skills IB 2
2nd semester
› International Business Law I 5
› International Marketing for IB 5
› Research Methods I for IB 5
› Economics for IB 5
› English Ic for IB 2
› Statistics I for IB 5
› Statistics I: Skills for IB 3
Kinkt heerlijk.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wiil je mijn vriendje op hyves worden ja![]()
Ik weet altijd al precies dat wat één van jullie gaat zeggen als ik zo'n opmerking maak.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk dat gers wat anders wil opvullen.
Dan moet je niet zulke voorzetjes geven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet altijd al precies dat wat één van jullie gaat zeggen als ik zo'n opmerking maak.
Het begint saai te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |