Hoe ziet Allure er uit dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol heeft gewoon een fobo, net als Allure ooit had. Dat jij dat weer gemist hebt
Dat durf ik niet meer sinds ik in slaap was gevallenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan rij je zelf ook niet hard door dan.
Nee, valt wel mee, voor bep. vakken moet je elke week presentaties houden, die vereisen enige voorbereiding.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WERKGROEPEN? Het is toch verdomme geen HBO![]()
?
Niet alle nee, maar er hoeven er maar een paar tussen te zitten die dat wel zijn en dat is het al irritant.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet alle jongens zijn seksueel gefrustreerd hoor.
Zijn veel fokkers in Groningen volgens mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef reetveter het volgende:
Als BT naar Groningen komt ga ik hier wegStraks ziet een Fokker mij nog in het echt
Bah, dat bevalt me niet.quote:
Fokkers hebben je al in het echt gezien sukkelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef reetveter het volgende:
Als BT naar Groningen komt ga ik hier wegStraks ziet een Fokker mij nog in het echt
Ja, maar niet alle jongens zijn seksueel gefrustreerd!11!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet alle nee, maar er hoeven er maar een paar tussen te zitten die dat wel zijn en dat is het al irritant.
Als een meisje.quote:
Hahaha, je hebt die vlag in je fobo gezetquote:
je ken der dan wel husselenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef reetveter het volgende:
quote:BT:
eigenlijk heb ik een zwak voor indo's![]()
BT:
die reetveter is zo![]()
Nee, doe ik misschien nog wel. Wanneer hebben jullie ze weer, weet je dat toevallig?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee, voor bep. vakken moet je elke week presentaties houden, die vereisen enige voorbereiding.
Nog geen meeloop dag gehad?
Jij denkt dat je op de uni geen werkgroepen hebtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WERKGROEPEN? Het is toch verdomme geen HBO![]()
?
Yvonne ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:32 schreef IQM het volgende:
Een docent van me was ooit FA hier op FOK!Ik heb nog gelijktijdig met haar in de crew gezeten.
En ik weet het van haar, ik weet alleen nog steeds niet of ze het wel van mij wist.
Maar jij doet alles wat een adem heeft.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb rv ook gezien in het echt, ik zou hem doen.
Ik ben ook wel eens in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer sinds ik in slaap was gevallen
jij in de crew?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:32 schreef IQM het volgende:
Een docent van me was ooit FA hier op FOK!Ik heb nog gelijktijdig met haar in de crew gezeten.
En ik weet het van haar, ik weet alleen nog steeds niet of ze het wel van mij wist.
omg, so truequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar jij doet alles wat een adem heeft.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt die vlag in je fobo gezet
Zie ik nu pas
Ik dacht toen dat je die nodig had voor een of ander project voor school
Dat ontken ik ook niet. Maar het klonk nogal naïef zoals je erop in ging en zei dat het wel zou meevallen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom op zeg, het is maar net hoe je ermee om gaat. En dat kan ik prima aan.
Ja, maar vast niet op de snelwegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens in slaap gevallen.
Nee.quote:
Ja, ooit. Moderator van ONZ. En daarvoor weblogger.quote:
En als dat niet meer duidelijk isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Verrassingen, altijd leuk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij denkt dat je op de uni geen werkgroepen hebt
Geen idee, regelt je school dat niet? als je al iemand kent die die studie doet kan je ook gewoon een dagje meelopen, hebben de leraren over het algemeen geen problemen mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, doe ik misschien nog wel. Wanneer hebben jullie ze weer, weet je dat toevallig?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En als dat niet meer duidelijk is
Wist trouwens helemaal niet dat je Noors was, je ziet er meer Aziatisch uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
wauwie, tof.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.Yvonne is admin, geen forum admin.
[..]
Ja, ooit. Moderator van ONZ. En daarvoor weblogger.
Of jawel ik ook wel eens!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Nou ja, ik wel dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben toch ook zoooo naief.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Maar het klonk nogal naïef zoals je erop in ging en zei dat het wel zou meevallen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef gers het volgende:
lig je wel eens in een coma krentenbol?Ik ben toch niet zwanger!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of jawel ik ook wel eens!Ik zat dus niet achterin, maar deed voorin een poging om de auto te besturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan ik die een keer lenenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik open mijn boek voor gevorderde josselaars wel even
Krentenbol = Mirrequote:
quote:I should have known you'd bid me farewell.
There's a lesson to be learned from this
and I learned it very well
Now I know you're not
the only starfish in the sea.
If I never hear your name again
it's all the same to me.
And I think it's gonna be all right.
Yeah, the worst is over,
Now the morning sun is shining like a Red Rubber Ball.
You never cared for secrets I'd confide.
For you I'm just an ornament,
Something for your pride.
Always running, never caring,
That's the life you live.
Stolen minutes of your time
were all you had to give.
Yeah, the worst is over,
The story's in the past with nothing to recall.
I've got my life to live and I
don't need you at all.
The roller coaster ride we took is
nearly at an end.
I bought my ticket with my tears,
that's all I'm gonna spend.
Yeah, the worst is over,
kon toch zijn dat het kindje al dood wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |