Gers!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
gers: maar wel beter leren he
gers: kom lauda slagen enzo
Ik:Kom lauda?
Ik: Bedoel je soms cum laude?
gers: denk het
Ik doe dat nog steedsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:47 schreef Gupje het volgende:
Ben met IQM eens ik deed ook alles om mijn gelijk te krijgen op school
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
VMBO n HAVO tuhg for livequote:
Men mag het best met me oneens zijn of me ongelijk geven, maar wanneer ze dat doen met nergens opslaande argumenten die ook nog eens makkelijk te weerleggen zijn, dan wil ik nog wel eens 'irritant' doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:47 schreef Gupje het volgende:
Ben met IQM eens ik deed ook alles om mijn gelijk te krijgen op school
[KLB SC #804] Sukkels! Allemaal!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
Je hebt gewoon niet gelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Men mag het best met me oneens zijn of me ongelijk geven, maar wanneer ze dat doen met nergens opslaande argumenten die ook nog eens makkelijk te weerleggen zijn, dan wil ik nog wel eens 'irritant' doen.
Klintk heel leuk, maar in werkelijkheid leer je bordjes vouwen van gebruikt aluminiumfolie en zamel je oud papier in.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Klintk heel leuk, maar in werkelijkheid leer je bordjes vouwen van gebruikt aluminiumfolie en zamel je oud papier in.
quote:
I would hit itquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey, en een nieuwe foto van Stella
[ afbeelding ]
ik zou der doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet er sperma op geshopt worden?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Weg julliequote:
Mwoah. Alleen het marketinggedeelte, vind ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
Why does a firm want to set up a factory abroad? How does management deal with
the opportunities of internationalization? Is doing business in India really so very
different from, for example, Germany? Why does Nike require different marketing
campaigns in the countries in which it is active? How does Philips do business with
suppliers from all over the world? And why does a multicultural management team
operate differently from a single-country management team?
Dat is toch interessant!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Weg jullieik was al Stella fan!
Cool maar raarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:57 schreef Devvie het volgende:
Ik heb een nieuwe auto gekocht, hoe vind je heM?
[ afbeelding ]
Ik heb hem in het paars met gele stippenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:57 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
Aerodynamisch!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:57 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |