quote:
http://fluency.xs4all.nl/mp3/tmp7675.mp3quote:Op maandag 26 januari 2009 14:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sure. Alles om mijn fellow-Fok!kers te plezieren.
[..]
Hahaha! Heb je nog meer zwoele zinnetjes
?
We couldn't find the page you were looking for.quote:
Ik was niet aan het lurken. Ik was hier toevallig netquote:Op maandag 26 januari 2009 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat één van die drie aan het lurken was, en vanzelf zou komen als ik ze uit ging schelden
Maar je bent dus niet lelijk? Dan wil daar bewijs van zien
Ach, zoveel.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:05 schreef Florian_ het volgende:
Geen kusje voor mij Allure? [ afbeelding ]
Oh.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
We couldn't find the page you were looking for.
Feel free to contact support if there's anything we can help you find.
Echt heel flauwquote:Op maandag 26 januari 2009 14:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was niet aan het lurken. Ik was hier toevallig net. Mijn sociale leven interesseert me nog altijd meer, dan de onzinnige gespreken tussen puistende puberige Fok!kers.
Mij hoor je niet zeggen dat ik niet lelijk ben. Bewijs heeft er 4 jaar lang gestaan, dus jammer maar helaas voor je.
[..]
Ach, zoveel.
[..].
Wij wel, jij niet.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:10 schreef padlarf het volgende:
Voor het nieuwe topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen puisten en ben heul geen puberquote:Op maandag 26 januari 2009 14:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was niet aan het lurken. Ik was hier toevallig net. Mijn sociale leven interesseert me nog altijd meer, dan de onzinnige gespreken tussen puistende puberige Fok!kers.
Mij hoor je niet zeggen dat ik niet lelijk ben. Bewijs heeft er 4 jaar lang gestaan, dus jammer maar helaas voor je.
[..]
Ach, zoveel.
[..].
Ik trouwens ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb geen puisten en ben heul geen puber
Mijn foto's hebben er ook een hele tijd gestaanquote:Op maandag 26 januari 2009 14:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar zijn jouw foto's dan? Lelijke jitzzzze.
*zucht* oke, jullie zijn allemaal geen puisterige pubers. Ik bedoelde eigenlijk rasechte casanova's die elke chick met een zwoele blik zo het bed in geleiden.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb geen puisten en ben heul geen puber
WUT?! Ik ben al bijna opa verdomme!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn sociale leven interesseert me nog altijd meer, dan de onzinnige gespreken tussen puistende puberige Fok!kers.
Dan zul je wel geen indruk hebben gemaakt.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn foto's hebben er ook een hele tijd gestaan
Nee dat ook niet, ik heb gewoon geen puistenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
*zucht* oke, jullie zijn allemaal geen puisterige pubers. Ik bedoelde eigenlijk rasechte casanova's die elke chick met een zwoele blik zo het bed in geleiden.
En ik ben ook geen casanova!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee dat ook niet, ik heb gewoon geen puisten.
Jij dus ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan zul je wel geen indruk hebben gemaakt.
"chique"quote:Op maandag 26 januari 2009 14:18 schreef Allure_ het volgende:
http://fluency.xs4all.nl/mp3/tmp4993.mp3
Casa nova!
Moet zij weten. Kan er niet echt van wakker liggen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:25 schreef reetveter het volgende:
Allure_ vindt ons maar stumperds als ik het zo hoor
Ik wel hoor, ik heb echt wel slapeloze nachten als iemand mij on the internetz niet mag.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet zij weten. Kan er niet echt van wakker liggen eerlijk gezegd.
http://fluency.xs4all.nl/mp3/tmp6485.mp3quote:Op maandag 26 januari 2009 14:26 schreef iszinloos het volgende:
Met de nieuwe tekst-naar-spraaksoftware van Fluency kun je kiezen uit zeven levendige stemmen, waaronder ook twee tienerstemmen: Davíd (13 jaar) en Fiona (16 jaar).
http://fluency.xs4all.nl/mp3/tmp9774.mp3
Met een hoofdletter S, ja!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:25 schreef reetveter het volgende:
Allure_ vindt ons maar stumperds als ik het zo hoor
quote:
Doe eens niet zo on-lief tegen ons?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met een hoofdletter S, ja!
[ afbeelding ].
Inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2009 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe eens niet zo on-lief tegen ons?
Ik maak toch maar een grapjequote:Op maandag 26 januari 2009 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe eens niet zo on-lief tegen ons?
I touch my self van blondiequote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef IQM het volgende:
Arthur doet het Harlekijnlied van Herman van Veen
Wil je dat er voortaan bij zeggen dan, want vrouwen falen @ het maken van grapjes... of anders gezegd, mannen snappen jullie humor niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
Wil je dat er voortaan bij zeggen dan, want vrouwen falen @ het maken van grapjes... of anders gezegd, mannen snappen jullie humor niet.Het een sluit het ander niet uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou d'r doen!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:35 schreef iszinloos het volgende:
[..]
I touch my self van blondie
Door Fiona.![]()
http://fluency.xs4all.nl/mp3/tmp4949.mp3
stomme vmbo slet is slecht in engels
Hey, ik postte de Victoria's Secret-dames al in het vorige topic.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:36 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mooiste vrouwen op aarde, en jullie willen jail bait?
Hey Annie, wie geht's? Alweer uit je depressie?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef De_Ananas het volgende:
Je moet alleen lief zijn tegen Brabanders.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:36 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mooiste vrouwen op aarde, en jullie willen jail bait?
Je hebt echt een uitmuntende smaak, I must say! Jude law, Victoria's secret..quote:Op maandag 26 januari 2009 14:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Hey, ik postte de Victoria's Secret-dames al in het vorige topic.
Allang jaquote:Op maandag 26 januari 2009 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey Annie, wie geht's? Alweer uit je depressie?
Studeer je momenteel niet dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Allang ja!
Het gaat wel lekker nu, ik kan voor even weer sporten
Ik kijk uit naar m'n colleges enzo, dan heb ik weer iets te doen
En hoe is het met jou?
I thank for you that.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt echt een uitmuntende smaak, I must say! Jude law, Victoria's secret..Wat heb je nog meer in petto?
Mijn laatste college was van halverwege december, ik heb geen tentamensquote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Studeer je momenteel niet dan?
Met mij gaat het ook goed. Heb eindelijk wat goede beslissingen genomen, dus het leven ziet er weer positief uit
.
die hoeft niks te wetenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hard to get?
Ik heb een vriend, misschien dat het daaraan ligt.
Als ik 5 jaar niet sport dan is mijn conditie, mijn kracht, mijn uithoudingsvermogen en mijn wendbaarheid nog altijd 10x beter dan de jouwe. Jij bent echt hét toppunt van houten plankquote:
2e vriend moet kunnen toch. Men heeft tegenwoordig ook 2 auto's. 1 voor dagelijks gebruik en 1 voor in het weekend.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hard to get?
Ik heb een vriend, misschien dat het daaraan ligt.
Ah oke, daar kan ik inkomen. Goed je best doen dus weerquote:Op maandag 26 januari 2009 14:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn laatste college was van halverwege december, ik heb geen tentamensIk begin volgende week pas weer en heb er wel zin in.
Goede beslissingen heb ik nog niet genomen, d'r zit nog niet echt veel verbetering in maar dat zal ooit wel een keer komen denk ik
Of naja, vorige week wel een goede beslissing gedaan![]()
Gast ik kan bijna m'n tenen aanraken hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 14:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik 5 jaar niet sport dan is mijn conditie, mijn kracht, mijn uithoudingsvermogen en mijn wendbaarheid nog altijd 10x beter dan de jouwe. Jij bent echt hét toppunt van houten plank
Als je zit zekerquote:Op maandag 26 januari 2009 14:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gast ik kan bijna m'n tenen aanraken hoor![]()
Geloof me, dat heb ik al eens gedaanquote:Op maandag 26 januari 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
2e vriend moet kunnen toch. Men heeft tegenwoordig ook 2 auto's. 1 voor dagelijks gebruik en 1 voor in het weekend.
ik zie toch kansenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geloof me, dat heb ik al eens gedaan. Niet echt een succes kan ik je vertellen
. Eentje werkt vooralsnog ook prima voor me
.
Én lelijk én een breezersletje?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allure is volgens mij een breezersletje
Juist niet, anders zou ze nu niet zo moeilijk doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allure is volgens mij een breezersletje
Ow.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geloof me, dat heb ik al eens gedaan. Niet echt een succes kan ik je vertellen
. Eentje werkt vooralsnog ook prima voor me
.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Stuur maar een foto, dan vertel ik wel of er een kans is of niet.
Jitzzzze komt thuis wat te kort denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Én lelijk én een breezersletje?
Jij heb je mening nogal snel gevormd zeg. Nog nooit een foto van me gezien, of uberhaupt een gesprek met me gevoerd, en dan al zo'n oordeel kunnen vellen. Mensenkennis ten top.
hap hap hapquote:Op maandag 26 januari 2009 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Én lelijk én een breezersletje?
Jij heb je mening nogal snel gevormd zeg. Nog nooit een foto van me gezien, of uberhaupt een gesprek met me gevoerd, en dan al zo'n oordeel kunnen vellen. Mensenkennis ten top.
Ik kom helemaal niets te kortquote:Op maandag 26 januari 2009 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitzzzze komt thuis wat te kort denk ik.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:52 schreef reetveter het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit wordt koning
Gers post even een foto ja 14.gif
En doe mij CC in je pm's.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:52 schreef reetveter het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit wordt koning
Gers post even een foto ja 14.gif
Ik ookquote:Op maandag 26 januari 2009 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitzzzze komt thuis wat te kort denk ik.
Nou ja, ik ben nooit met een serieuze discussie bezig geweest. Ik zit je een beetje te stoken, en jij gaat er serieus op in. Waar zou dequote:Op maandag 26 januari 2009 14:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen goede argumenten terug? Jammer.
Maar dit geeft me wel weer een beter beeld van jou.
Ja, en wie zegt dat ze niet gewoon happen om jou vervolgens weer te laten happen?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niets te kort
Vind het gewoon grappig om te zien hoe snel mensen op de kast te jagen zijn.
Whehequote:Op maandag 26 januari 2009 14:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook10 centimeter
, telkens als ik de knakworsten op de bovensteplank wil pakken moet ik een keukentrapje pakken met mijn 1.77
Dat zou zomaar kunnen, maar die kans acht ik wel vrij klein.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en wie zegt dat ze niet gewoon happen om jou vervolgens weer te laten happen?
Oke, dan noem ik jou ook even zwakzinnige kankerdebiel. Gewoon. Voor de leukquote:Op maandag 26 januari 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben nooit met een serieuze discussie bezig geweest. Ik zit je een beetje te stoken, en jij gaat er serieus op in. Waar zou deanders voor staan? Toch niet iets serieus' dacht ik altijd.
Kan je doen, als jij daar gelukkig van wordt. Ik zal er geen minuut minder van slapen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, dan noem ik jou ook even zwakzinnige kankerdebiel. Gewoon. Voor de leuk.
.
Mwa, ik doe dat ook altijd. Swetsenegger liep toen helemaal te flippen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, maar die kans acht ik wel vrij klein.
Ik ga niet rellen, als mensen het enorm serieus nemen wat er op een forum over ze gezegd worden dan is het echt zonde van mn tijd om te gaan rellen.quote:
Dan is het wel lachen inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, ik doe dat ook altijd. Swetsenegger liep toen helemaal te flippen.
Wat ben jij nu weer voor een parttimer? Zeker ambtenaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
Maar goed, neem het dus allemaal niet te serieus als mijn post eindigt met een.
Staat die er niet achter dan is het dus wel serieus wat ik zeg.
En met deze afsluiting ga ik u allen verlaten, ik ga naar huis. De maandag zit er weer op![]()
Tot morgen![]()
Nee, om 7 uur begonnenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ben jij nu weer voor een parttimer? Zeker ambtenaar.
7 uur aanwezig zekerquote:
Ola!quote:
Wat is voor jou dan de meerwaarde om mij als 'grap' breezerslet te noemen? Beetje kansloos, aangezien je toch al 24 bent.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je doen, als jij daar gelukkig van wordt. Ik zal er geen minuut minder van slapen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:07 schreef afcajos het volgende:
Whehe ik heb een verzamelhyves gevonden voor alle lelijke mensen.
http://innerlijkteltook.hyves.nl/
Zitten nog best lekkere wijven bijquote:Op maandag 26 januari 2009 15:07 schreef afcajos het volgende:
ik had het kunnen weten!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:10 schreef afcajos het volgende:
http://innerlijkteltook.hyves.nl/ Ik heb even met piovan een berichtje achtergelaten
kusje kusje good game ofzo?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:15 schreef afcajos het volgende:
Wie weet hier toevallig wat "XoXo GG" betekend?![]()
Zo sluit een 16 jarig meisje haar smsjes af
ja, GG ken ik als Good Game van mijn gameperiodequote:
Die goatse, gastquote:Op maandag 26 januari 2009 15:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
ja, GG ken ik als Good Game van mijn gameperiode
Joh, weet ik ook wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee, hier
Pics?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
School was weer supertof. Wat heb ik eigenlijk lekkere geile wijven in m'n klas
Maar 1 toch? Waarvan der kut naar vis stinkt.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
School was weer supertof. Wat heb ik eigenlijk lekkere geile wijven in m'n klas
Welke idioot post daar onder de naam van Piovan?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:07 schreef afcajos het volgende:
nee, wel 5quote:Op maandag 26 januari 2009 15:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Maar 1 toch? Waarvan der kut naar vis stinkt.
Afcajos dusquote:Op maandag 26 januari 2009 15:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke idioot post daar onder de naam van Piovan?
Ik ga haar wel even een PM sturen.quote:Mijn ervaringen met knappe jongens:
Ze zijn leuk om maar te kijken maar inhoud-loos, saai of arrogant (of allemaal)
Een huge afknapper dus -_-"
Dan wil ik liever een wat minder knappe jongen waarmee ik super goed kan praten, lachen en huilen en met wie ik me verbonden voel dan zo'n loser..
Echt waar uiterlijk is leuk, maar ECHT niet belangrijker dan het innerlijk.
Oh, ja had deze pagina nog open staan zonder eerst te refreshen, had de rest van de reacties daarom nog niet gezienquote:
Nou, ik vind ook dat ze een rotkop heeftquote:
O.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:31 schreef behangplakker het volgende:
Mensen die helemaal niet van muziek houdenDan praat ik vaak met iemand over muziek en zit er een ander bij. Wil ik hem ook betrekken bij het gesprek door te vragen: "Van wat voor muziek houd jij dan?"?
Antwoord hij dat hij een hekel heeft aan muziek en niks mooi vind, hij computert liever gewoon
Wat is er met haar gebeurt joh.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:31 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vet, man.
Die komt er wel in het levenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:31 schreef behangplakker het volgende:
Mensen die helemaal niet van muziek houdenDan praat ik vaak met iemand over muziek en zit er een ander bij. Wil ik hem ook betrekken bij het gesprek door te vragen: "Van wat voor muziek houd jij dan?"?
Antwoord hij dat hij een hekel heeft aan muziek en niks mooi vind, hij computert liever gewoon
O, heeft ze een hoofd dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, ik vind ook dat ze een rotkop heeft
En om nou een zak én over haar hoofd én over haar benen heen te doen gaat ook weer wat te ver
Ja, ik ergerde me eraan, dus moest ik even mijn ei kwijtquote:
Mooi vind ik d'r inderdaad ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, ik vind ook dat ze een rotkop heeft
En om nou een zak én over haar hoofd én over haar benen heen te doen gaat ook weer wat te ver
Jah.quote:
Ik zou d'r nog steeds doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:31 schreef IQM het volgende:
Vet, man.
Nou en, ze was daarvoor ook al lelijkquote:Op maandag 26 januari 2009 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
What the fuck, zeg me dan dat dat geshopt is
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Bizar, dat je echt helemaal niet van muziek kan genieten. Bij mij is muziek een deel van m'n leven geworden. Mijn steun en toeverlaat naast bier en voetbal.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:31 schreef behangplakker het volgende:
Naja, volgens mij is de foto een beetje platgedrukt en zijn de foto's nou ook niet uit ene goede positie genomen.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Ja duh, als ze een heupbroek neemt puilt die buik er overheenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef IQM het volgende:
Die broek is wel een gi-gan-ti-sche afknapper, trouwens.
1equote:Op maandag 26 januari 2009 15:38 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arrrrr, jammer van het hoofd
Zo, jij hebt een blikje prostituees open getrokken?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:38 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arrrrr, jammer van het hoofd
Jessica Simpson moet gewoon doen waar ze goed in was, rokjes dragen!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja duh, als ze een heupbroek neemt puilt die buik er overheen
Ik denk uitgeslapen tijdens fitness en hardlopen en alle andere bewegingsoefeningenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wat heeft ze in godsnaam gedaan?!
Ja, dat vond ik ook alquote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bizar, dat je echt helemaal niet van muziek kan genieten. Bij mij is muziek een deel van m'n leven geworden. Mijn steun en toeverlaat naast bier en voetbal.
http://justjared.buzznet.(...)untry-chili-cookoff/quote:Op maandag 26 januari 2009 15:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik krijg er nu m`n twijfels bij of het Jessica wel is.
Knoert harde hiphop staat hier ook de hele dag aanquote:Op maandag 26 januari 2009 15:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook alIk ging er maar niet verder over in want ik ken mezelf
Dan ga ik helemaal hem overtuigen van "mijn goede muzieksmaak"
(
)
Maar ik luister ook hele dag muziek
Mijn moeder houdt ook niet van muziek.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bizar, dat je echt helemaal niet van muziek kan genieten. Bij mij is muziek een deel van m'n leven geworden. Mijn steun en toeverlaat naast bier en voetbal.
Als jij dan even wat klassiekers post?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:40 schreef padlarf het volgende:
Ik zei toch dat de kwaliteit achteruit zou gaan
Jup, ik ook, kan me niet voorstellen dat ik dat ooit niet meer ga doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik denk uitgeslapen tijdens fitness en hardlopen en alle andere bewegingsoefeningen
[..]
Ja, dat vond ik ook alIk ging er maar niet verder over in want ik ken mezelf
Dan ga ik helemaal hem overtuigen van "mijn goede muzieksmaak"
(
)
Tot ziens, wilde fapfantasieënquote:Op maandag 26 januari 2009 15:41 schreef IQM het volgende:
[..]
http://justjared.buzznet.(...)untry-chili-cookoff/
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn moeder houdt ook niet van muziek.
Ze heeft wel muziek die ze leuk vind, maar het liefste heeft ze rust
Ik snap dat ook niet, wil eigenlijk altijd muziek en het liefst zo hard mogelijk
Mijn moeder vraagt me wel eens hoe ik het kan luisteren, dan laat ik haar even wat De La Soul horen en is ze het met me eens, want die kent ze nog van 'Me, Myself & I' van eind jaren '80quote:Op maandag 26 januari 2009 15:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Knoert harde hiphop staat hier ook de hele dag aan
Ook toen was ze al niet echt mooi.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Jessica Simpson moet gewoon doen waar ze goed in was, rokjes dragen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor alle Allure_'s: zij vertegenwoordigt dus níét mijn smaak, hè.
Ze had toen geen verkeerd lichaam.quote:
Inderdaad, en als ik in de les zit heb ik ook vaak nog wat muziek in mijn hoofd (dat ik overigens soms zelfs mee ga neuriënquote:Op maandag 26 januari 2009 15:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jup, ik ook, kan me niet voorstellen dat ik dat ooit niet meer ga doen.
Mwa, niet echt.quote:
Idem. Oasis, Muse en meer van dat soort bandsquote:Op maandag 26 januari 2009 15:40 schreef behangplakker het volgende:
Lichaam was prima inderdaad. Maar ik snap sowieso niet wat dat is dat iedereen ineens Country muziek gaat maken.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze had toen geen verkeerd lichaam.
[ afbeelding ]
Maar ik vind haar verder (qua gezicht bijvoorbeeld) ook niet speciaal ofzo.
Ik vind haar gewoon niet mooi! Ik vind haar geen mooi gezicht hebben. Echt zo'n standaard porno hoofd.quote:
Oasis heeft ook wel wat mooie muziek jaquote:Op maandag 26 januari 2009 15:46 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Idem. Oasis, Muse en meer van dat soort bands
Muse ken je vast wel, misschien niet bewustquote:Op maandag 26 januari 2009 15:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oasis heeft ook wel wat mooie muziek jaMuse ken ik niet, maar ik ben dan ook niet bekend in dat wereldje.
quote:
Daar geef ik je dan weer gelijk inquote:Op maandag 26 januari 2009 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon niet mooi! Ik vind haar geen mooi gezicht hebben. Echt zo'n standaard porno hoofd.
Eigenlijk weet ik dat wel zeker. Als ik VH1 2u lang aanzet, dan ken ik bijna elk nummer wel. Maar van 9/10 weet ik niet hoe het nummer heet en van wie het is.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Muse ken je vast wel, misschien niet bewust
Muse ken je vast wel wat nummers van.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oasis heeft ook wel wat mooie muziek jaMuse ken ik niet, maar ik ben dan ook niet bekend in dat wereldje.
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Meh, valt vies tegen.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:49 schreef IQM het volgende:
http://www.freeweb.hu/jessicasimpson/01/JessicaSimpson01.html
Fapmateriaal voor Skaff-a, Gupje en McFearless.
Luister nu link van Skaff-a. En inderdaad, ken die stem welquote:Op maandag 26 januari 2009 15:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Muse ken je vast wel wat nummers van.
Die dude heeft vrij unieke, maar wel geniale stem
Zeker, maar mooi is ze niet. Rijp voor de porno wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:54 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Als ze er nu nog zo uit zou zien
Neukbaar, zeker weten!
Geniaal dacht ik zo.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Luister nu link van Skaff-a. En inderdaad, ken die stem wel
Je moet gewoon de niet-live nummers luisteren. Bliss bijvoorbeeld:quote:Op maandag 26 januari 2009 15:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Luister nu link van Skaff-a. En inderdaad, ken die stem wel
Fapmateriaal dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zeker, maar mooi is ze niet. Rijp voor de porno wel.
Die is wel geilquote:
Alleen jammer dat ze in die sekstape met zo'n rare gangsterneger neuktquote:Op maandag 26 januari 2009 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die is wel geilSowieso donkere dames > blonde dames.
Live is Muse echt vele malen beter, lutserquote:Op maandag 26 januari 2009 15:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon de niet-live nummers luisteren. Bliss bijvoorbeeld:
Het voordeel hiervan is dat de nummers geen 9 maar 4 minuten duren.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon de niet-live nummers luisteren. Bliss bijvoorbeeld:
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik wil tieten en die natte mossel van haar zien.
Ik vind hiphop ook veel mooier ja. Maar deze muziek is ook wel goedquote:Op maandag 26 januari 2009 15:59 schreef Gupje het volgende:
Hou niet van die style muziek maar voor muse doe ik wel altijd zo![]()
Die zanger is gewoon geniaal wat hij met zijn stem kan
Ik dacht dat elke celebrity tegenwoordig wel een uitgelekte sekstape heeftquote:Op maandag 26 januari 2009 16:00 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit komt het dichtst in de buurt.
Als ik nieuwe artiesten wil leren kennen luister ik altijd liever eerst naar studiomateriaalquote:Op maandag 26 januari 2009 15:59 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Live is Muse echt vele malen beter, lutser
Nee, hoe meer ik van haar zie hoe misselijker ik word.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:00 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit komt het dichtst in de buurt.
Nou, ik wacht nog steeds op die van Daphne Bunskoek en Chantal Janzenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat elke celebrity tegenwoordig wel een uitgelekte sekstape heeft![]()
Dat is waar. Maar als artiesten live goed kunnen spelenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als ik nieuwe artiesten wil leren kennen luister ik altijd liever eerst naar studiomateriaal
quote:
Wembley is wel populair als stadionquote:
Ik wacht nog steeds op de sekstape van Stephanie Sadorra.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, ik wacht nog steeds op die van Daphne Bunskoek en Chantal Janzen
Tja ach.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze in die sekstape met zo'n rare gangsterneger neukt
Die met 3 of 4 piemels tegelijkertijd?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de sekstape van Stephanie Sadorra.
Slipknotquote:Op maandag 26 januari 2009 16:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als artiesten live goed kunnen spelen![]()
Niet veel kunnen dat echt goed
Nee, die heb ik al.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die met 3 of 4 piemels tegelijkertijd?
Hahaha inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2009 16:08 schreef behangplakker het volgende:
Als we toch veel muziek van GB posten:
Fifa herinneringen![]()
4.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die met 3 of 4 piemels tegelijkertijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/spoiler]We are living in a material world, and I am a material girl
Hehehe, is nou eenmaal my all time favorite bandquote:Op maandag 26 januari 2009 16:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Van alle artiesten die live goed spelen kies jij slipknot. wtf
PMS ->quote:
Vrouwtjesleeuw die dat tegen mannetjesleeuw schreeuwt die heel bedeesd "k" zegtquote:Het premenstrueel syndroom (PMS) is een groep klachten of symptomen die bij sommige vrouwen vlak voor de menstruatie optreden.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
4.Je plaagie doot het njiet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/spoiler]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Oh op die manierquote:Op maandag 26 januari 2009 16:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
PMS ->
[..]
Vrouwtjesleeuw die dat tegen mannetjesleeuw schreeuwt die heel bedeesd "k" zegt
Ik vond het wel humor
Eigenlijk ben ik er blij mee ook, want het is haar gezicht met 4 piemels erbovenquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh op die manier
Ik moest aan pm's denken
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
zo homo's en breezersletjes, hier ben ik weer
Noem je krentenbol en 4ebe nu ook al een breezerslet?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe is het op kantoor/file?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
Breezers.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Noem je krentenbol en 4ebe nu ook al een breezerslet?
Ohquote:Op maandag 26 januari 2009 16:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik er blij mee ook, want het is haar gezicht met 4 piemels erboven
gelukkig zien zij wel in dat ik het niet serieus bedoel.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Noem je krentenbol en 4ebe nu ook al een breezerslet?
pwned.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef jitzzzze het volgende:
ik was net bij de schadehersteller, en nu bij de dealer. Ik heb alleen maar gezeik met die kut auto.
Daarom wilde ik 2 spoilers, en dan snel topic volspammenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ohmisschien ook wel goed voor hem je, anders was het een ban
vrouwelijk.quote:
dat zal het wel zijn, jaquote:Op maandag 26 januari 2009 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
pwned.dat is jouw straf voor het pesten van mij en Allure.
Sorry, ben er niet helemaal bij. Dacht dat reetveter dat postte.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarom wilde ik 2 spoilers, en dan snel topic volspammen
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:17 schreef Skaff-a het volgende:
Danielle - zegt:
dat is niet lief he van de roostermaker. En ook nog eens 3 tussenuren, en een tussenuur
Wesley² leren zegt:
3 tussenuren en een tussenuur zijn dus 4 tussenuren?
Danielle - zegt (16:15):
nee, die laatste wat studieuur
RV is strak aan de studie, die post niet eens op het ogenblikquote:Op maandag 26 januari 2009 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, ben er niet helemaal bij. Dacht dat reetveter dat postte.
Onze wraak zal zoet zijn.quote:
Ik heb morgen ook eerste 4u 2 tussenurenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:17 schreef Skaff-a het volgende:
Danielle - zegt:
dat is niet lief he van de roostermaker. En ook nog eens 3 tussenuren, en een tussenuur
Wesley² leren zegt:
3 tussenuren en een tussenuur zijn dus 4 tussenuren?
Danielle - zegt (16:15):
nee, die laatste wat studieuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |