I thank for you that.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt echt een uitmuntende smaak, I must say! Jude law, Victoria's secret..Wat heb je nog meer in petto?
Mijn laatste college was van halverwege december, ik heb geen tentamensquote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Studeer je momenteel niet dan?
Met mij gaat het ook goed. Heb eindelijk wat goede beslissingen genomen, dus het leven ziet er weer positief uit
.
die hoeft niks te wetenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hard to get?
Ik heb een vriend, misschien dat het daaraan ligt.
Als ik 5 jaar niet sport dan is mijn conditie, mijn kracht, mijn uithoudingsvermogen en mijn wendbaarheid nog altijd 10x beter dan de jouwe. Jij bent echt hét toppunt van houten plankquote:
2e vriend moet kunnen toch. Men heeft tegenwoordig ook 2 auto's. 1 voor dagelijks gebruik en 1 voor in het weekend.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hard to get?
Ik heb een vriend, misschien dat het daaraan ligt.
Ah oke, daar kan ik inkomen. Goed je best doen dus weerquote:Op maandag 26 januari 2009 14:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn laatste college was van halverwege december, ik heb geen tentamensIk begin volgende week pas weer en heb er wel zin in.
Goede beslissingen heb ik nog niet genomen, d'r zit nog niet echt veel verbetering in maar dat zal ooit wel een keer komen denk ik
Of naja, vorige week wel een goede beslissing gedaan![]()
Gast ik kan bijna m'n tenen aanraken hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 14:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik 5 jaar niet sport dan is mijn conditie, mijn kracht, mijn uithoudingsvermogen en mijn wendbaarheid nog altijd 10x beter dan de jouwe. Jij bent echt hét toppunt van houten plank
Als je zit zekerquote:Op maandag 26 januari 2009 14:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gast ik kan bijna m'n tenen aanraken hoor![]()
Geloof me, dat heb ik al eens gedaanquote:Op maandag 26 januari 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
2e vriend moet kunnen toch. Men heeft tegenwoordig ook 2 auto's. 1 voor dagelijks gebruik en 1 voor in het weekend.
ik zie toch kansenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geloof me, dat heb ik al eens gedaan. Niet echt een succes kan ik je vertellen
. Eentje werkt vooralsnog ook prima voor me
.
Én lelijk én een breezersletje?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allure is volgens mij een breezersletje
Juist niet, anders zou ze nu niet zo moeilijk doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allure is volgens mij een breezersletje
Ow.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geloof me, dat heb ik al eens gedaan. Niet echt een succes kan ik je vertellen
. Eentje werkt vooralsnog ook prima voor me
.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Stuur maar een foto, dan vertel ik wel of er een kans is of niet.
Jitzzzze komt thuis wat te kort denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Én lelijk én een breezersletje?
Jij heb je mening nogal snel gevormd zeg. Nog nooit een foto van me gezien, of uberhaupt een gesprek met me gevoerd, en dan al zo'n oordeel kunnen vellen. Mensenkennis ten top.
hap hap hapquote:Op maandag 26 januari 2009 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Én lelijk én een breezersletje?
Jij heb je mening nogal snel gevormd zeg. Nog nooit een foto van me gezien, of uberhaupt een gesprek met me gevoerd, en dan al zo'n oordeel kunnen vellen. Mensenkennis ten top.
Ik kom helemaal niets te kortquote:Op maandag 26 januari 2009 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitzzzze komt thuis wat te kort denk ik.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:52 schreef reetveter het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit wordt koning
Gers post even een foto ja 14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |