Én lelijk én een breezersletje?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allure is volgens mij een breezersletje
Juist niet, anders zou ze nu niet zo moeilijk doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allure is volgens mij een breezersletje
Ow.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geloof me, dat heb ik al eens gedaan. Niet echt een succes kan ik je vertellen
. Eentje werkt vooralsnog ook prima voor me
.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Stuur maar een foto, dan vertel ik wel of er een kans is of niet.
Jitzzzze komt thuis wat te kort denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Én lelijk én een breezersletje?
Jij heb je mening nogal snel gevormd zeg. Nog nooit een foto van me gezien, of uberhaupt een gesprek met me gevoerd, en dan al zo'n oordeel kunnen vellen. Mensenkennis ten top.
hap hap hapquote:Op maandag 26 januari 2009 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Én lelijk én een breezersletje?
Jij heb je mening nogal snel gevormd zeg. Nog nooit een foto van me gezien, of uberhaupt een gesprek met me gevoerd, en dan al zo'n oordeel kunnen vellen. Mensenkennis ten top.
Ik kom helemaal niets te kortquote:Op maandag 26 januari 2009 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitzzzze komt thuis wat te kort denk ik.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:52 schreef reetveter het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit wordt koning
Gers post even een foto ja 14.gif
En doe mij CC in je pm's.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:52 schreef reetveter het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit wordt koning
Gers post even een foto ja 14.gif
Ik ookquote:Op maandag 26 januari 2009 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitzzzze komt thuis wat te kort denk ik.
Nou ja, ik ben nooit met een serieuze discussie bezig geweest. Ik zit je een beetje te stoken, en jij gaat er serieus op in. Waar zou dequote:Op maandag 26 januari 2009 14:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen goede argumenten terug? Jammer.
Maar dit geeft me wel weer een beter beeld van jou.
Ja, en wie zegt dat ze niet gewoon happen om jou vervolgens weer te laten happen?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niets te kort
Vind het gewoon grappig om te zien hoe snel mensen op de kast te jagen zijn.
Whehequote:Op maandag 26 januari 2009 14:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook10 centimeter
, telkens als ik de knakworsten op de bovensteplank wil pakken moet ik een keukentrapje pakken met mijn 1.77
Dat zou zomaar kunnen, maar die kans acht ik wel vrij klein.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en wie zegt dat ze niet gewoon happen om jou vervolgens weer te laten happen?
Oke, dan noem ik jou ook even zwakzinnige kankerdebiel. Gewoon. Voor de leukquote:Op maandag 26 januari 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben nooit met een serieuze discussie bezig geweest. Ik zit je een beetje te stoken, en jij gaat er serieus op in. Waar zou deanders voor staan? Toch niet iets serieus' dacht ik altijd.
Kan je doen, als jij daar gelukkig van wordt. Ik zal er geen minuut minder van slapen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, dan noem ik jou ook even zwakzinnige kankerdebiel. Gewoon. Voor de leuk.
.
Mwa, ik doe dat ook altijd. Swetsenegger liep toen helemaal te flippen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, maar die kans acht ik wel vrij klein.
Ik ga niet rellen, als mensen het enorm serieus nemen wat er op een forum over ze gezegd worden dan is het echt zonde van mn tijd om te gaan rellen.quote:
Dan is het wel lachen inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, ik doe dat ook altijd. Swetsenegger liep toen helemaal te flippen.
Wat ben jij nu weer voor een parttimer? Zeker ambtenaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
Maar goed, neem het dus allemaal niet te serieus als mijn post eindigt met een.
Staat die er niet achter dan is het dus wel serieus wat ik zeg.
En met deze afsluiting ga ik u allen verlaten, ik ga naar huis. De maandag zit er weer op![]()
Tot morgen![]()
Nee, om 7 uur begonnenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ben jij nu weer voor een parttimer? Zeker ambtenaar.
7 uur aanwezig zekerquote:
Ola!quote:
Wat is voor jou dan de meerwaarde om mij als 'grap' breezerslet te noemen? Beetje kansloos, aangezien je toch al 24 bent.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je doen, als jij daar gelukkig van wordt. Ik zal er geen minuut minder van slapen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:07 schreef afcajos het volgende:
Whehe ik heb een verzamelhyves gevonden voor alle lelijke mensen.
http://innerlijkteltook.hyves.nl/
Zitten nog best lekkere wijven bijquote:Op maandag 26 januari 2009 15:07 schreef afcajos het volgende:
Whehe ik heb een verzamelhyves gevonden voor alle lelijke mensen.
http://innerlijkteltook.hyves.nl/
ik had het kunnen weten!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:10 schreef afcajos het volgende:
http://innerlijkteltook.hyves.nl/ Ik heb even met piovan een berichtje achtergelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |