En doe mij CC in je pm's.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:52 schreef reetveter het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit wordt koning
Gers post even een foto ja 14.gif
Ik ookquote:Op maandag 26 januari 2009 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitzzzze komt thuis wat te kort denk ik.
Nou ja, ik ben nooit met een serieuze discussie bezig geweest. Ik zit je een beetje te stoken, en jij gaat er serieus op in. Waar zou dequote:Op maandag 26 januari 2009 14:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen goede argumenten terug? Jammer.
Maar dit geeft me wel weer een beter beeld van jou.
Ja, en wie zegt dat ze niet gewoon happen om jou vervolgens weer te laten happen?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niets te kort
Vind het gewoon grappig om te zien hoe snel mensen op de kast te jagen zijn.
Whehequote:Op maandag 26 januari 2009 14:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook10 centimeter
, telkens als ik de knakworsten op de bovensteplank wil pakken moet ik een keukentrapje pakken met mijn 1.77
Dat zou zomaar kunnen, maar die kans acht ik wel vrij klein.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en wie zegt dat ze niet gewoon happen om jou vervolgens weer te laten happen?
Oke, dan noem ik jou ook even zwakzinnige kankerdebiel. Gewoon. Voor de leukquote:Op maandag 26 januari 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben nooit met een serieuze discussie bezig geweest. Ik zit je een beetje te stoken, en jij gaat er serieus op in. Waar zou deanders voor staan? Toch niet iets serieus' dacht ik altijd.
Kan je doen, als jij daar gelukkig van wordt. Ik zal er geen minuut minder van slapen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, dan noem ik jou ook even zwakzinnige kankerdebiel. Gewoon. Voor de leuk.
.
Mwa, ik doe dat ook altijd. Swetsenegger liep toen helemaal te flippen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, maar die kans acht ik wel vrij klein.
Ik ga niet rellen, als mensen het enorm serieus nemen wat er op een forum over ze gezegd worden dan is het echt zonde van mn tijd om te gaan rellen.quote:
Dan is het wel lachen inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, ik doe dat ook altijd. Swetsenegger liep toen helemaal te flippen.
Wat ben jij nu weer voor een parttimer? Zeker ambtenaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
Maar goed, neem het dus allemaal niet te serieus als mijn post eindigt met een.
Staat die er niet achter dan is het dus wel serieus wat ik zeg.
En met deze afsluiting ga ik u allen verlaten, ik ga naar huis. De maandag zit er weer op![]()
Tot morgen![]()
Nee, om 7 uur begonnenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ben jij nu weer voor een parttimer? Zeker ambtenaar.
7 uur aanwezig zekerquote:
Ola!quote:
Wat is voor jou dan de meerwaarde om mij als 'grap' breezerslet te noemen? Beetje kansloos, aangezien je toch al 24 bent.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je doen, als jij daar gelukkig van wordt. Ik zal er geen minuut minder van slapen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:07 schreef afcajos het volgende:
Whehe ik heb een verzamelhyves gevonden voor alle lelijke mensen.
http://innerlijkteltook.hyves.nl/
Zitten nog best lekkere wijven bijquote:Op maandag 26 januari 2009 15:07 schreef afcajos het volgende:
ik had het kunnen weten!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:10 schreef afcajos het volgende:
http://innerlijkteltook.hyves.nl/ Ik heb even met piovan een berichtje achtergelaten
kusje kusje good game ofzo?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:15 schreef afcajos het volgende:
Wie weet hier toevallig wat "XoXo GG" betekend?![]()
Zo sluit een 16 jarig meisje haar smsjes af
ja, GG ken ik als Good Game van mijn gameperiodequote:
Die goatse, gastquote:Op maandag 26 januari 2009 15:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
ja, GG ken ik als Good Game van mijn gameperiode
Joh, weet ik ook wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee, hier
Pics?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
School was weer supertof. Wat heb ik eigenlijk lekkere geile wijven in m'n klas
Maar 1 toch? Waarvan der kut naar vis stinkt.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
School was weer supertof. Wat heb ik eigenlijk lekkere geile wijven in m'n klas
Welke idioot post daar onder de naam van Piovan?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:07 schreef afcajos het volgende:
nee, wel 5quote:Op maandag 26 januari 2009 15:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Maar 1 toch? Waarvan der kut naar vis stinkt.
Afcajos dusquote:Op maandag 26 januari 2009 15:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke idioot post daar onder de naam van Piovan?
Ik ga haar wel even een PM sturen.quote:Mijn ervaringen met knappe jongens:
Ze zijn leuk om maar te kijken maar inhoud-loos, saai of arrogant (of allemaal)
Een huge afknapper dus -_-"
Dan wil ik liever een wat minder knappe jongen waarmee ik super goed kan praten, lachen en huilen en met wie ik me verbonden voel dan zo'n loser..
Echt waar uiterlijk is leuk, maar ECHT niet belangrijker dan het innerlijk.
Oh, ja had deze pagina nog open staan zonder eerst te refreshen, had de rest van de reacties daarom nog niet gezienquote:
Nou, ik vind ook dat ze een rotkop heeftquote:
O.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:31 schreef behangplakker het volgende:
Mensen die helemaal niet van muziek houdenDan praat ik vaak met iemand over muziek en zit er een ander bij. Wil ik hem ook betrekken bij het gesprek door te vragen: "Van wat voor muziek houd jij dan?"?
Antwoord hij dat hij een hekel heeft aan muziek en niks mooi vind, hij computert liever gewoon
Wat is er met haar gebeurt joh.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:31 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vet, man.
Die komt er wel in het levenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:31 schreef behangplakker het volgende:
Mensen die helemaal niet van muziek houdenDan praat ik vaak met iemand over muziek en zit er een ander bij. Wil ik hem ook betrekken bij het gesprek door te vragen: "Van wat voor muziek houd jij dan?"?
Antwoord hij dat hij een hekel heeft aan muziek en niks mooi vind, hij computert liever gewoon
O, heeft ze een hoofd dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, ik vind ook dat ze een rotkop heeft
En om nou een zak én over haar hoofd én over haar benen heen te doen gaat ook weer wat te ver
Ja, ik ergerde me eraan, dus moest ik even mijn ei kwijtquote:
Mooi vind ik d'r inderdaad ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, ik vind ook dat ze een rotkop heeft
En om nou een zak én over haar hoofd én over haar benen heen te doen gaat ook weer wat te ver
Jah.quote:
Ik zou d'r nog steeds doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:31 schreef IQM het volgende:
Vet, man.
Nou en, ze was daarvoor ook al lelijkquote:Op maandag 26 januari 2009 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
What the fuck, zeg me dan dat dat geshopt is
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Bizar, dat je echt helemaal niet van muziek kan genieten. Bij mij is muziek een deel van m'n leven geworden. Mijn steun en toeverlaat naast bier en voetbal.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:31 schreef behangplakker het volgende:
Naja, volgens mij is de foto een beetje platgedrukt en zijn de foto's nou ook niet uit ene goede positie genomen.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Ja duh, als ze een heupbroek neemt puilt die buik er overheenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef IQM het volgende:
Die broek is wel een gi-gan-ti-sche afknapper, trouwens.
1equote:Op maandag 26 januari 2009 15:38 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arrrrr, jammer van het hoofd
Zo, jij hebt een blikje prostituees open getrokken?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:38 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arrrrr, jammer van het hoofd
Jessica Simpson moet gewoon doen waar ze goed in was, rokjes dragen!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja duh, als ze een heupbroek neemt puilt die buik er overheen
Ik denk uitgeslapen tijdens fitness en hardlopen en alle andere bewegingsoefeningenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wat heeft ze in godsnaam gedaan?!
Ja, dat vond ik ook alquote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bizar, dat je echt helemaal niet van muziek kan genieten. Bij mij is muziek een deel van m'n leven geworden. Mijn steun en toeverlaat naast bier en voetbal.
http://justjared.buzznet.(...)untry-chili-cookoff/quote:Op maandag 26 januari 2009 15:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik krijg er nu m`n twijfels bij of het Jessica wel is.
Knoert harde hiphop staat hier ook de hele dag aanquote:Op maandag 26 januari 2009 15:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook alIk ging er maar niet verder over in want ik ken mezelf
Dan ga ik helemaal hem overtuigen van "mijn goede muzieksmaak"
(
)
Maar ik luister ook hele dag muziek
Mijn moeder houdt ook niet van muziek.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bizar, dat je echt helemaal niet van muziek kan genieten. Bij mij is muziek een deel van m'n leven geworden. Mijn steun en toeverlaat naast bier en voetbal.
Als jij dan even wat klassiekers post?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:40 schreef padlarf het volgende:
Ik zei toch dat de kwaliteit achteruit zou gaan
Jup, ik ook, kan me niet voorstellen dat ik dat ooit niet meer ga doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik denk uitgeslapen tijdens fitness en hardlopen en alle andere bewegingsoefeningen
[..]
Ja, dat vond ik ook alIk ging er maar niet verder over in want ik ken mezelf
Dan ga ik helemaal hem overtuigen van "mijn goede muzieksmaak"
(
)
Maar ik luister ook hele dag muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |