Nou en, ze was daarvoor ook al lelijkquote:Op maandag 26 januari 2009 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
What the fuck, zeg me dan dat dat geshopt is
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Bizar, dat je echt helemaal niet van muziek kan genieten. Bij mij is muziek een deel van m'n leven geworden. Mijn steun en toeverlaat naast bier en voetbal.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:31 schreef behangplakker het volgende:
Mensen die helemaal niet van muziek houdenDan praat ik vaak met iemand over muziek en zit er een ander bij. Wil ik hem ook betrekken bij het gesprek door te vragen: "Van wat voor muziek houd jij dan?"?
Antwoord hij dat hij een hekel heeft aan muziek en niks mooi vind, hij computert liever gewoon
Naja, volgens mij is de foto een beetje platgedrukt en zijn de foto's nou ook niet uit ene goede positie genomen.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Ja duh, als ze een heupbroek neemt puilt die buik er overheenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef IQM het volgende:
Die broek is wel een gi-gan-ti-sche afknapper, trouwens.
1equote:Op maandag 26 januari 2009 15:38 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arrrrr, jammer van het hoofd
Zo, jij hebt een blikje prostituees open getrokken?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:38 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arrrrr, jammer van het hoofd
Jessica Simpson moet gewoon doen waar ze goed in was, rokjes dragen!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja duh, als ze een heupbroek neemt puilt die buik er overheen
Ik denk uitgeslapen tijdens fitness en hardlopen en alle andere bewegingsoefeningenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wat heeft ze in godsnaam gedaan?!
Ja, dat vond ik ook alquote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bizar, dat je echt helemaal niet van muziek kan genieten. Bij mij is muziek een deel van m'n leven geworden. Mijn steun en toeverlaat naast bier en voetbal.
http://justjared.buzznet.(...)untry-chili-cookoff/quote:Op maandag 26 januari 2009 15:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik krijg er nu m`n twijfels bij of het Jessica wel is.
Knoert harde hiphop staat hier ook de hele dag aanquote:Op maandag 26 januari 2009 15:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook alIk ging er maar niet verder over in want ik ken mezelf
Dan ga ik helemaal hem overtuigen van "mijn goede muzieksmaak"
(
)
Maar ik luister ook hele dag muziek
Mijn moeder houdt ook niet van muziek.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bizar, dat je echt helemaal niet van muziek kan genieten. Bij mij is muziek een deel van m'n leven geworden. Mijn steun en toeverlaat naast bier en voetbal.
Als jij dan even wat klassiekers post?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:40 schreef padlarf het volgende:
Ik zei toch dat de kwaliteit achteruit zou gaan
Jup, ik ook, kan me niet voorstellen dat ik dat ooit niet meer ga doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik denk uitgeslapen tijdens fitness en hardlopen en alle andere bewegingsoefeningen
[..]
Ja, dat vond ik ook alIk ging er maar niet verder over in want ik ken mezelf
Dan ga ik helemaal hem overtuigen van "mijn goede muzieksmaak"
(
)
Maar ik luister ook hele dag muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |