quote:
http://fluency.xs4all.nl/mp3/tmp7675.mp3quote:Op maandag 26 januari 2009 14:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sure. Alles om mijn fellow-Fok!kers te plezieren.
[..]
Hahaha! Heb je nog meer zwoele zinnetjes
?
We couldn't find the page you were looking for.quote:
Ik was niet aan het lurken. Ik was hier toevallig netquote:Op maandag 26 januari 2009 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat één van die drie aan het lurken was, en vanzelf zou komen als ik ze uit ging schelden
Maar je bent dus niet lelijk? Dan wil daar bewijs van zien
Ach, zoveel.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:05 schreef Florian_ het volgende:
Geen kusje voor mij Allure? [ afbeelding ]
Oh.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
We couldn't find the page you were looking for.
Feel free to contact support if there's anything we can help you find.
Echt heel flauwquote:Op maandag 26 januari 2009 14:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was niet aan het lurken. Ik was hier toevallig net. Mijn sociale leven interesseert me nog altijd meer, dan de onzinnige gespreken tussen puistende puberige Fok!kers.
Mij hoor je niet zeggen dat ik niet lelijk ben. Bewijs heeft er 4 jaar lang gestaan, dus jammer maar helaas voor je.
[..]
Ach, zoveel.
[..].
Wij wel, jij niet.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:10 schreef padlarf het volgende:
Voor het nieuwe topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen puisten en ben heul geen puberquote:Op maandag 26 januari 2009 14:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was niet aan het lurken. Ik was hier toevallig net. Mijn sociale leven interesseert me nog altijd meer, dan de onzinnige gespreken tussen puistende puberige Fok!kers.
Mij hoor je niet zeggen dat ik niet lelijk ben. Bewijs heeft er 4 jaar lang gestaan, dus jammer maar helaas voor je.
[..]
Ach, zoveel.
[..].
Ik trouwens ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb geen puisten en ben heul geen puber
Mijn foto's hebben er ook een hele tijd gestaanquote:Op maandag 26 januari 2009 14:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar zijn jouw foto's dan? Lelijke jitzzzze.
*zucht* oke, jullie zijn allemaal geen puisterige pubers. Ik bedoelde eigenlijk rasechte casanova's die elke chick met een zwoele blik zo het bed in geleiden.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb geen puisten en ben heul geen puber
WUT?! Ik ben al bijna opa verdomme!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn sociale leven interesseert me nog altijd meer, dan de onzinnige gespreken tussen puistende puberige Fok!kers.
Dan zul je wel geen indruk hebben gemaakt.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn foto's hebben er ook een hele tijd gestaan
Nee dat ook niet, ik heb gewoon geen puistenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
*zucht* oke, jullie zijn allemaal geen puisterige pubers. Ik bedoelde eigenlijk rasechte casanova's die elke chick met een zwoele blik zo het bed in geleiden.
En ik ben ook geen casanova!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee dat ook niet, ik heb gewoon geen puisten.
Jij dus ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan zul je wel geen indruk hebben gemaakt.
"chique"quote:Op maandag 26 januari 2009 14:18 schreef Allure_ het volgende:
http://fluency.xs4all.nl/mp3/tmp4993.mp3
Casa nova!
Moet zij weten. Kan er niet echt van wakker liggen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:25 schreef reetveter het volgende:
Allure_ vindt ons maar stumperds als ik het zo hoor
Ik wel hoor, ik heb echt wel slapeloze nachten als iemand mij on the internetz niet mag.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet zij weten. Kan er niet echt van wakker liggen eerlijk gezegd.
http://fluency.xs4all.nl/mp3/tmp6485.mp3quote:Op maandag 26 januari 2009 14:26 schreef iszinloos het volgende:
Met de nieuwe tekst-naar-spraaksoftware van Fluency kun je kiezen uit zeven levendige stemmen, waaronder ook twee tienerstemmen: Davíd (13 jaar) en Fiona (16 jaar).
http://fluency.xs4all.nl/mp3/tmp9774.mp3
Met een hoofdletter S, ja!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:25 schreef reetveter het volgende:
Allure_ vindt ons maar stumperds als ik het zo hoor
quote:
Doe eens niet zo on-lief tegen ons?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met een hoofdletter S, ja!
[ afbeelding ].
Inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2009 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe eens niet zo on-lief tegen ons?
Ik maak toch maar een grapjequote:Op maandag 26 januari 2009 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe eens niet zo on-lief tegen ons?
I touch my self van blondiequote:Op maandag 26 januari 2009 14:30 schreef IQM het volgende:
Arthur doet het Harlekijnlied van Herman van Veen
Wil je dat er voortaan bij zeggen dan, want vrouwen falen @ het maken van grapjes... of anders gezegd, mannen snappen jullie humor niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
Wil je dat er voortaan bij zeggen dan, want vrouwen falen @ het maken van grapjes... of anders gezegd, mannen snappen jullie humor niet.Het een sluit het ander niet uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou d'r doen!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:35 schreef iszinloos het volgende:
[..]
I touch my self van blondie
Door Fiona.![]()
http://fluency.xs4all.nl/mp3/tmp4949.mp3
stomme vmbo slet is slecht in engels
Hey, ik postte de Victoria's Secret-dames al in het vorige topic.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:36 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mooiste vrouwen op aarde, en jullie willen jail bait?
Hey Annie, wie geht's? Alweer uit je depressie?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef De_Ananas het volgende:
Je moet alleen lief zijn tegen Brabanders.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:36 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mooiste vrouwen op aarde, en jullie willen jail bait?
Je hebt echt een uitmuntende smaak, I must say! Jude law, Victoria's secret..quote:Op maandag 26 januari 2009 14:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Hey, ik postte de Victoria's Secret-dames al in het vorige topic.
Allang jaquote:Op maandag 26 januari 2009 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey Annie, wie geht's? Alweer uit je depressie?
Studeer je momenteel niet dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Allang ja!
Het gaat wel lekker nu, ik kan voor even weer sporten
Ik kijk uit naar m'n colleges enzo, dan heb ik weer iets te doen
En hoe is het met jou?
I thank for you that.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt echt een uitmuntende smaak, I must say! Jude law, Victoria's secret..Wat heb je nog meer in petto?
Mijn laatste college was van halverwege december, ik heb geen tentamensquote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Studeer je momenteel niet dan?
Met mij gaat het ook goed. Heb eindelijk wat goede beslissingen genomen, dus het leven ziet er weer positief uit
.
die hoeft niks te wetenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hard to get?
Ik heb een vriend, misschien dat het daaraan ligt.
Als ik 5 jaar niet sport dan is mijn conditie, mijn kracht, mijn uithoudingsvermogen en mijn wendbaarheid nog altijd 10x beter dan de jouwe. Jij bent echt hét toppunt van houten plankquote:
2e vriend moet kunnen toch. Men heeft tegenwoordig ook 2 auto's. 1 voor dagelijks gebruik en 1 voor in het weekend.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hard to get?
Ik heb een vriend, misschien dat het daaraan ligt.
Ah oke, daar kan ik inkomen. Goed je best doen dus weerquote:Op maandag 26 januari 2009 14:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn laatste college was van halverwege december, ik heb geen tentamensIk begin volgende week pas weer en heb er wel zin in.
Goede beslissingen heb ik nog niet genomen, d'r zit nog niet echt veel verbetering in maar dat zal ooit wel een keer komen denk ik
Of naja, vorige week wel een goede beslissing gedaan![]()
Gast ik kan bijna m'n tenen aanraken hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 14:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik 5 jaar niet sport dan is mijn conditie, mijn kracht, mijn uithoudingsvermogen en mijn wendbaarheid nog altijd 10x beter dan de jouwe. Jij bent echt hét toppunt van houten plank
Als je zit zekerquote:Op maandag 26 januari 2009 14:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gast ik kan bijna m'n tenen aanraken hoor![]()
Geloof me, dat heb ik al eens gedaanquote:Op maandag 26 januari 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
2e vriend moet kunnen toch. Men heeft tegenwoordig ook 2 auto's. 1 voor dagelijks gebruik en 1 voor in het weekend.
ik zie toch kansenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geloof me, dat heb ik al eens gedaan. Niet echt een succes kan ik je vertellen
. Eentje werkt vooralsnog ook prima voor me
.
Én lelijk én een breezersletje?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allure is volgens mij een breezersletje
Juist niet, anders zou ze nu niet zo moeilijk doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allure is volgens mij een breezersletje
Ow.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geloof me, dat heb ik al eens gedaan. Niet echt een succes kan ik je vertellen
. Eentje werkt vooralsnog ook prima voor me
.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Stuur maar een foto, dan vertel ik wel of er een kans is of niet.
Jitzzzze komt thuis wat te kort denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Én lelijk én een breezersletje?
Jij heb je mening nogal snel gevormd zeg. Nog nooit een foto van me gezien, of uberhaupt een gesprek met me gevoerd, en dan al zo'n oordeel kunnen vellen. Mensenkennis ten top.
hap hap hapquote:Op maandag 26 januari 2009 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Én lelijk én een breezersletje?
Jij heb je mening nogal snel gevormd zeg. Nog nooit een foto van me gezien, of uberhaupt een gesprek met me gevoerd, en dan al zo'n oordeel kunnen vellen. Mensenkennis ten top.
Ik kom helemaal niets te kortquote:Op maandag 26 januari 2009 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitzzzze komt thuis wat te kort denk ik.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:52 schreef reetveter het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit wordt koning
Gers post even een foto ja 14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |