Dat is waar. Maar als artiesten live goed kunnen spelenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als ik nieuwe artiesten wil leren kennen luister ik altijd liever eerst naar studiomateriaal
quote:
Wembley is wel populair als stadionquote:
Ik wacht nog steeds op de sekstape van Stephanie Sadorra.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, ik wacht nog steeds op die van Daphne Bunskoek en Chantal Janzen
Tja ach.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze in die sekstape met zo'n rare gangsterneger neukt
Die met 3 of 4 piemels tegelijkertijd?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de sekstape van Stephanie Sadorra.
Slipknotquote:Op maandag 26 januari 2009 16:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als artiesten live goed kunnen spelen![]()
Niet veel kunnen dat echt goed
Nee, die heb ik al.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die met 3 of 4 piemels tegelijkertijd?
Hahaha inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2009 16:08 schreef behangplakker het volgende:
Als we toch veel muziek van GB posten:
Fifa herinneringen![]()
4.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die met 3 of 4 piemels tegelijkertijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/spoiler]We are living in a material world, and I am a material girl
Hehehe, is nou eenmaal my all time favorite bandquote:Op maandag 26 januari 2009 16:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Van alle artiesten die live goed spelen kies jij slipknot. wtf
PMS ->quote:
Vrouwtjesleeuw die dat tegen mannetjesleeuw schreeuwt die heel bedeesd "k" zegtquote:Het premenstrueel syndroom (PMS) is een groep klachten of symptomen die bij sommige vrouwen vlak voor de menstruatie optreden.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
4.Je plaagie doot het njiet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/spoiler]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Oh op die manierquote:Op maandag 26 januari 2009 16:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
PMS ->
[..]
Vrouwtjesleeuw die dat tegen mannetjesleeuw schreeuwt die heel bedeesd "k" zegt
Ik vond het wel humor
Eigenlijk ben ik er blij mee ook, want het is haar gezicht met 4 piemels erbovenquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh op die manier
Ik moest aan pm's denken
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
zo homo's en breezersletjes, hier ben ik weer
Noem je krentenbol en 4ebe nu ook al een breezerslet?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe is het op kantoor/file?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
Breezers.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Noem je krentenbol en 4ebe nu ook al een breezerslet?
Ohquote:Op maandag 26 januari 2009 16:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik er blij mee ook, want het is haar gezicht met 4 piemels erboven
gelukkig zien zij wel in dat ik het niet serieus bedoel.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Noem je krentenbol en 4ebe nu ook al een breezerslet?
pwned.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef jitzzzze het volgende:
ik was net bij de schadehersteller, en nu bij de dealer. Ik heb alleen maar gezeik met die kut auto.
Daarom wilde ik 2 spoilers, en dan snel topic volspammenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ohmisschien ook wel goed voor hem je, anders was het een ban
vrouwelijk.quote:
dat zal het wel zijn, jaquote:Op maandag 26 januari 2009 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
pwned.dat is jouw straf voor het pesten van mij en Allure.
Sorry, ben er niet helemaal bij. Dacht dat reetveter dat postte.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarom wilde ik 2 spoilers, en dan snel topic volspammen
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:17 schreef Skaff-a het volgende:
Danielle - zegt:
dat is niet lief he van de roostermaker. En ook nog eens 3 tussenuren, en een tussenuur
Wesley² leren zegt:
3 tussenuren en een tussenuur zijn dus 4 tussenuren?
Danielle - zegt (16:15):
nee, die laatste wat studieuur
RV is strak aan de studie, die post niet eens op het ogenblikquote:Op maandag 26 januari 2009 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, ben er niet helemaal bij. Dacht dat reetveter dat postte.
Onze wraak zal zoet zijn.quote:
Ik heb morgen ook eerste 4u 2 tussenurenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:17 schreef Skaff-a het volgende:
Danielle - zegt:
dat is niet lief he van de roostermaker. En ook nog eens 3 tussenuren, en een tussenuur
Wesley² leren zegt:
3 tussenuren en een tussenuur zijn dus 4 tussenuren?
Danielle - zegt (16:15):
nee, die laatste wat studieuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |