1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | [b]De plek voor je beslommeringen als single! [i]Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en sex! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar [b]Wel even een grande note: het is [u]geen[/u] Slowchat.[/b] Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. [sub]De OP: [url=http://wiki.fok.nl/index.php/Singles]FokWiki/Singles[/url] [/sub] |
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laatste crematie waar ik was was van een vriendin van mijn zus, 21 jaar, overleden aan kanker, maar daar draaiden ze gewoon goede muziek. En toen ze haar uit de kerk droegen draaiden ze Danse Macabre. Was echt een mooie, moderne mis. Had ze ook zelf gepland toen ze op haar ziektebed lag.
[..]
[..]
Ik ben ook een nerd, dus is tof.
Wat moet je daar gaan doen dan? Of is dat elke maandag?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mot morgen naar TUE dat is 2 uur heen en 2 uur terug+ hele dag college
Er is wel een OP.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:08 schreef Tegan het volgende:
Er is geen OP, de wiki nog nog steeds down na de crash.
mooi moment om te stoppen met rokenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:08 schreef Ludootje het volgende:
Shit, kent iemand dat? Dat je je peuken net hebt gehad, en ze 2 minuten later niet meer kan vinden? Hoe irritant
Stoppen met rokenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:08 schreef Ludootje het volgende:
Shit, kent iemand dat? Dat je je peuken net hebt gehad, en ze 2 minuten later niet meer kan vinden? Hoe irritant
Oh, daar heb ik niet zoveel last van eigenlijk. Ik vind het juist wel mooi als er een nummer wordt gedraaid dat ik ook heel mooi en betekenisvol vind.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat moet je daar gaan doen dan? Of is dat elke maandag?
@Tegan; Ik bedoelde met "verpesten" meer dat sommige nummers die ik er mooi vind, worden opgezet en dan blijf je daar een beladen gevoel bij hebben - wat ook logisch is natuurlijk.
Of quote een OP uit een voorgaand topic, copy > paste tekst.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:08 schreef Tegan het volgende:
Er is geen OP, de wiki nog nog steeds down na de crash.
Grrr je bent te snelquote:Op maandag 26 januari 2009 00:09 schreef automatic_ het volgende:
[Singles] waar je beter niet je vingers kunt branden!
Gaat binnenkort weer gebeurenquote:
Ik weet er alles van af, alleen dan heb ik met mijn aanstekerquote:Op maandag 26 januari 2009 00:08 schreef Ludootje het volgende:
En wegquote:Op maandag 26 januari 2009 00:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat moet je daar gaan doen dan? Of is dat elke maandag?
@Tegan; Ik bedoelde met "verpesten" meer dat sommige nummers die ik er mooi vind, worden opgezet en dan blijf je daar een beladen gevoel bij hebben - wat ook logisch is natuurlijk.
Wel mijn post pakken hequote:Op maandag 26 januari 2009 00:11 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde eerst zeggen dat ik die post echt never nooit terug ga zoeken, maar vooruit.
Dat dacht ik al, daarom deed ik het maarquote:Op maandag 26 januari 2009 00:11 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde eerst zeggen dat ik die post echt never nooit terug ga zoeken, maar vooruit.
Oke dan... Dat is dan wel eventjes een eindje reizen! Wel een goede samenwerking overigensquote:
Dat doet me denken aan het nummer van Elize -Automaticquote:
nn Rabarberbarbara!quote:Op maandag 26 januari 2009 00:12 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik ga ook maar eens naar bed gok ik dan
Logischquote:Op maandag 26 januari 2009 00:13 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan het nummer van Elize -Automatic
Omdat de opleiding maar bestaat uit 40 man en dat ik weet dat er 1 op fok zit & dat ik niet graag wil dat de koppeling tussen dit account en mijn identiteit gemaakt wordt.quote:
Eerder...quote:Op maandag 26 januari 2009 00:13 schreef Kuwaro het volgende:
Dat doet me denken aan het nummer van Elize -Automatic
Logischquote:
Dan heb je nu dus al teveel gezegd.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:14 schreef mrbox het volgende:
Omdat de opleiding maar bestaat uit 40 man en dat ik weet dat er 1 op fok zit & dat ik niet graag wil dat de koppeling tussen dit account en mijn identiteit gemaakt wordt.
Ik luister dan liever naar Elizequote:
Grappig genoeg is de samenwerking tussen de uni's wel goed alleen binnen de opleiding @ nijmegen echt een ramp.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke dan... Dat is dan wel eventjes een eindje reizen! Wel een goede samenwerking overigens
Maakt dat nou uit? Zou mij echt niks uitmaken als ze hier zouden lezen.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat de opleiding maar bestaat uit 40 man en dat ik weet dat er 1 op fok zit & dat ik niet graag wil dat de koppeling tussen dit account en mijn identiteit gemaakt wordt.
nerdquote:Op maandag 26 januari 2009 00:15 schreef Tegan het volgende:
Die PHPkleurtjes hebben niet zoveel zin als ze maar twee verschillende kleuren geven in gewone tekst.
PHP.
Dat weet jij niet, maar eigenlijk altijd alquote:Op maandag 26 januari 2009 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
Hier verder? Sinds wanneer ben jij de baas hier T?
Daar zit toch geen automatic in de titel?quote:
Fixed for youquote:Op maandag 26 januari 2009 00:15 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik luister kijk dan liever naar Elize
!? !??!!!??!quote:Op maandag 26 januari 2009 00:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan heb je nu dus al teveel gezegd.
Hmm oke... Duurt het nog lang?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Grappig genoeg is de samenwerking tussen de uni's wel goed alleen binnen de opleiding @ nijmegen echt een ramp.
Nee, maar is wel een leuke oude plaat. Verder not relatedquote:Op maandag 26 januari 2009 00:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar zit toch geen automatic in de titel?
Dan hebben we toch een probleem.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat weet jij niet, maar eigenlijk altijd al.
Okequote:Op maandag 26 januari 2009 00:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, maar is wel een leuke oude plaat. Verder not related
Tja ik heb ze speciaal in php context gezet, anders heeft het ook geen nut om te kopiërenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:15 schreef Tegan het volgende:
Die PHPkleurtjes hebben niet zoveel zin als ze maar twee verschillende kleuren geven in gewone tekst.
PHP.
Ach, dat lekt ook weleens uitquote:Op maandag 26 januari 2009 00:18 schreef Tegan het volgende:
Ik word ook liever niet herkend maar bij mij beperkt zich dat tot geen foto's en geen namen en woonplaatsen.
So, we go Motown?quote:
Huh?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:18 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Tja ik heb ze speciaal in php context gezet, anders heeft het ook geen nut om te kopiëren
1,5 jaar mits alles goed gaat... Heel straks gepland allemaal dus de kans op studievertraging is erg grootquote:
Weet jij dat van mij dan? Of bedoelde je dat niet?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, dat lekt ook weleens uit
Woonplaats, naam & werk
Nee laat maarquote:
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weet jij dat van mij dan? Of bedoelde je dat niet?
Volgens mij heb je in het verleden nooit een geheim van je woonplaats gemaakt toch?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weet jij dat van mij dan? Of bedoelde je dat niet?
quote:
Naja, het kan toch altijd een beetje tegenvallenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
1,5 jaar mits alles goed gaat... Heel straks gepland allemaal dus de kans op studievertraging is erg groot![]()
Merk dat ik een beetje negatief ben, heb opzich natuurlijk hier zelf voor gekozen enzo dus moet eigenlijk niet zo zeuren
Dan zou die gene echt moeten gaan kijken in mijn fobo enzo... dan ben je eigenlijk al een stapje te ver.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:18 schreef Tegan het volgende:
Ik word ook liever niet herkend maar bij mij beperkt zich dat tot geen foto's en geen namen en woonplaatsen.
Lets bring it on.quote:
Heel eerlijk valt de opleiding momenteel ook wel een beetje tegen, de vakken waren interessanter op papier dan in het echtquote:Op maandag 26 januari 2009 00:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, het kan toch altijd een beetje tegenvallen
Ik kan mij goed in denken dat je er nu eventjes van baalt & daar mag je ook over zeuren.
Oke, maar dat is echt alleen als je goed gaat zoeken. Je vind geen adres of achternaam, ook niet van vrienden.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik.
Naam was in dit topic & de rest Tilburg topic.
Kwestie van goed opletten inderdaad, maar goedquote:Op maandag 26 januari 2009 00:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oke, maar dat is echt alleen als je goed gaat zoeken. Je vind geen adres of achternaam, ook niet van vrienden.
Volgens mij denk jij dat ik in Tilburg woon?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je in het verleden nooit een geheim van je woonplaats gemaakt toch?![]()
[..]
Ik meen dat je ooit zoiets gezegd hebt, ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij dat ik in Tilburg woon?
Woont ze nietquote:Op maandag 26 januari 2009 00:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik meen dat je ooit zoiets gezegd hebt, ja.
Ja ik ook maarquote:
Ik weet heel veel adressen doordat ik die kaart maakte in het Tilburgtopic, kun je ook zo teruglezen.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kwestie van goed opletten inderdaad, maar goed
Bij mij vind je verder ook geen achternaam of adres & ik denk dat je bij bijna niemand zomaar een adres gaat vinden
En dan dit:quote:
Veel mensen hebben dat maar aangenomen omdat ik in het Tilburgtopic kom, en ik heb het nooit ontkend of bevestigd. Het is wel bijna waarquote:Op maandag 26 januari 2009 00:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik meen dat je ooit zoiets gezegd hebt, ja.
Heh, close enoughquote:Op maandag 26 januari 2009 00:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Veel mensen hebben dat maar aangenomen omdat ik in het Tilburgtopic kom, en ik heb het nooit ontkend of bevestigd. Het is wel bijna waar.
Je woont toch vlak naast tilburg.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Veel mensen hebben dat maar aangenomen omdat ik in het Tilburgtopic kom, en ik heb het nooit ontkend of bevestigd. Het is wel bijna waar.
Lijkt er wel opquote:Op maandag 26 januari 2009 00:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Was dat nu een collectie van dieptepunten?
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad. xD
Oké, geen Motown en errug fout,... maar wel lekker. ^_^
Dit is ook foutquote:Op maandag 26 januari 2009 00:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad. xD
Oké, geen Motown en errug fout,... maar wel lekker. ^_^
Held!quote:
Lipps Inc.quote:
California, of niet?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Lipps Inc.![]()
More funky stuff....
Imitated by many.. matched by none.
Wie ik?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:48 schreef S95Sedan het volgende:
SpiceGirls, ga eens ff lekker deaud ofzo!
Ik vind dat anders onderhand wel tot de klassiekers behorenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:48 schreef S95Sedan het volgende:
SpiceGirls, ga eens ff lekker deaud ofzo!
Ach, Dr. Dre en vele anderen hebben dit instrumentale nummer van Ultramagnetic MC's gekopieerd.quote:
Dit vond ik één van de betere Lois Lane nummers:quote:
Dat ligt er maar aan.... dit is echt geweldig.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:51 schreef Kuwaro het volgende:klassiekers , behalve echte klassieke muziek
Carl Orffquote:Op maandag 26 januari 2009 00:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan.... dit is echt geweldig.![]()
Nope, niets aan deze kant. Jij?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:56 schreef Adolecens het volgende:
Avond mensen
Hoe is het single leven? Nog veranderingen opgetreden dit weekend?
Star Warsquote:
Dan weet ikquote:Op maandag 26 januari 2009 00:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dit is heul wel ouder dan Star Wars
Geen nieuwe ontwikkelingenquote:
Als we dan toch klassiek gaan.quote:
Hmm, emoción!quote:
Haha, dat speelde mijn zusje altijd op de pianoquote:
De vier jaargetijden is een van mijn favoriete stukkenquote:
Hey Klutsquote:Op maandag 26 januari 2009 01:05 schreef Kluts het volgende:
Helleu dan.
Hoest hier? Iedereen een goed weekend gehad?
nn Kuwaroquote:Op maandag 26 januari 2009 01:07 schreef Kuwaro het volgende:
Naja ik ga maffen veel plezier met jullie klassieke gebabbel en de rest van de mensen wens ik allemaal sterkte![]()
Ja, lekkah. Was relaxed en rustig maar wel erg gezellig.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey Kluts
Prima tot nu toe. Jij ook?
Ahh, ok.. Daar doe ik niet aan mee dan, help dit topic niet bewust om zeepquote:
Ook lekker.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:10 schreef RealZeus het volgende:
Carl Orffs Carmina Burana is idd tof, maar ik vind Joseph Haydn erg fijne muziek om in gedachten een eind te lopen:
Had jij nog een leuke stelling dan, ofzo?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:12 schreef Adolecens het volgende:
Ahh, ok.. Daar doe ik niet aan mee dan, help dit topic niet bewust om zeep
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, Dr. Dre en vele anderen hebben dit instrumentale nummer van Ultramagnetic MC's gekopieerd.
Wat voor muziek zet je niet op tijdens een eerste date?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Had jij nog een leuke stelling dan, ofzo?
Yepquote:Op maandag 26 januari 2009 01:12 schreef Kluts het volgende:
Oh, dat 80's/90's feestje is 20-2 toch? Die in Utreg?
Dan kom ik dus niet. Zoals het er nu naar uit ziet ga ik dan al naar een ander feestje. Mits geld.quote:
Oh, dat is makkelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:14 schreef Kluts het volgende:
Wat voor muziek zet je niet op tijdens een eerste date?
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan kom ik dus niet. Zoals het er nu naar uit ziet ga ik dan al naar een ander feestje. Mits geld.
Maar ik mag ook erg graag klassiek gemengd met rock horen en dan krijg je dit:quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, erg goed Kluts... Nog meer youtube filmpjes..quote:Op maandag 26 januari 2009 01:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah. Er is in Amsterdam dan een feestje waar ik toch wel errug graag heen wil, ook al leek dit me ook wel tof.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens een keertje tegen die tijd
Wtf? Mr. Brightside!quote:Op maandag 26 januari 2009 01:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar ik mag ook erg graag klassiek gemengd met rock horen en dan krijg je dit:
Vooral dat stukje vanf 4.31 is lekker opbouwend.
Gebroeders Ko.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zag ik in Utrecht dan een poster hangen met reclame voor een 80's/90's party in de Central Studio's op 14/2? Zijn er zoveel 80's/90's feesten?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:12 schreef Kluts het volgende:
Oh, dat 80's/90's feestje is 20-2 toch? Die in Utreg?
Da's ook weer zoquote:Op maandag 26 januari 2009 01:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah. Er is in Amsterdam dan een feestje waar ik toch wel errug graag heen wil, ook al leek dit me ook wel tof.
Maar sowieso zouden wij al heel lang een keer een biertje doen.
Dit is in de Derrick, dat is altijd 80's/90's. Die in Central Studios staat daar los vanquote:Op maandag 26 januari 2009 01:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom zag ik in Utrecht dan een poster hangen met reclame voor een 80's/90's party in de Central Studio's op 14/2? Zijn er zoveel 80's/90's feesten?
En Frans Bauer is meer last date material.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gebroeders Ko.
Keiharde trance.
Iets heel depressiefs.
Da's meer second date material
Dat sowieso. Ik meende me ook te herinneren dat het 14-2 was. Leek me een goed alternatief om aan die valentijnsbullshit te ontkomen.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom zag ik in Utrecht dan een poster hangen met reclame voor een 80's/90's party in de Central Studio's op 14/2? Zijn er zoveel 80's/90's feesten?
Ah vandaar, ik verbaasde me er al over omdat jullie het over 20/2 hadden.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dit is in de Derrick, dat is altijd 80's/90's. Die in Central Studios staat daar los van
Wat doe jij trouwens in Utrecht? Ik dacht dat jij ergens anders vandaan kwamquote:Op maandag 26 januari 2009 01:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik verbaasde me er al over omdat jullie het over 20/2 hadden.
Dat inderdaad, en het is op een zaterdag , op vrijdagen kan ik nooit.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik meende me ook te herinneren dat het 14-2 was. Leek me een goed alternatief om aan die valentijnsbullshit te ontkomen.
Ik woon tegenwoordig in Apeldoorn.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's ook weer zo
Ik kom af en toe nog wel eens bij A'doorn in de buurt als ik bij mijn ouders op bezoek ga
WTF moet ik in hoofddorp?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:23 schreef S95Sedan het volgende:
De 30ste kunnen jullie naar hoofddorp
Stuur maar een PM als je in de buurt bentquote:Op maandag 26 januari 2009 01:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig in Apeldoorn.
Maar ik moet binnenkort sowieso een keer naar Utrecht, bedenk ik me net.
Met de vrachtwagen naar Maarssen rijden. Er stond een bord langs de ring.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens in Utrecht? Ik dacht dat jij ergens anders vandaan kwam
Niks. Dan is er een relatieplanet singles feest. Lijkt me niks voor jouquote:
Op die manierquote:Op maandag 26 januari 2009 01:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met de vrachtwagen naar Maarssen rijden. Er stond een bord langs de ring.
Als ik ergens wel niet heen zou gaan is het idd wel zoiets.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niks. Dan is er een relatieplanet singles feest. Lijkt me niks voor jou
Daar heb ik ooit eens een 'dinnetje gehad.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:26 schreef RealZeus het volgende:
Cue, Duimelot en Knuffel gaan naar een RP SinglesfeestDat is er in Hoofddorp
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:25 schreef Techno het volgende:
Nog liefhebbers van dit soort feesten? Maar het is deze keer in f**king Eindhoven, dat is te ver voor deze matige line-up.
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:25 schreef Techno het volgende:
Nog liefhebbers van dit soort feesten? Maar het is deze keer in f**king Eindhoven, dat is te ver voor deze matige line-up.
Dinnetje is een van de woorden die in Welk woord hoef je echt niet meer te horen in '09? genoemd worden, fyiquote:Op maandag 26 januari 2009 01:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit eens een 'dinnetje gehad.
Tof! Een vrouw naar mijn hart.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:28 schreef Kluts het volgende:Awakenings
Tof, heb m wel als optie staan, maar moet ff kijken hoe ik dat financieel ga doen.
Maar ik hou ervan.
Sorry.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:29 schreef Ludootje het volgende:
Dinnetje is een van de woorden die in Welk woord hoef je echt niet meer te horen in '09? genoemd worden, fyi
Ik heb m ook gezien.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:30 schreef Tegan het volgende:
Ik keek net op sbs6 een documantaire oid met echt een bizar verhaal. Ik heb het ook ff geGoogled, check it out http://www.voltini.com/id43.htm . Ik heb gewaarschuwd, dus alleen lezen als je op alles voorbereid bent.
Klinkt wel flex idd.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Tof! Een vrouw naar mijn hart.![]()
Dan vind je dit ook vast wel leuk. Zelf gemixed, op 3 decks + FX.
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:30 schreef Tegan het volgende:
Ik keek net op sbs6 een documantaire oid met echt een bizar verhaal. Ik heb het ook ff geGoogled, check it out http://www.voltini.com/id43.htm . Ik heb gewaarschuwd, dus alleen lezen als je op alles voorbereid bent.
Dank je.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:33 schreef Kluts het volgende:
Klinkt wel flex idd.
Maar ik hou van heel veel dance, alleen club heb ik weinig mee en de tijd van speedcore heb ik inmiddels wel een beetje gehad.
Naast hetquote:
Jumpstyle is geen muziek.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dank je.
Speedcore, gabber, hardstyle, jump en dat soort meuk heb ik overigens erg weinig mee.
Ik heb hetzelfde erbij hoor Tegan. Maar het is wel heeeeel weird.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Naast het-gehalte vind ik het eigenlijk ook wel weer een klein klein beetje mooi dat hij zoveel deed voor zijn geliefde. Nu ik dit typ vind ik het eigenlijk toch te ranzig als ik me bedenk dat hij het alleen voor de seks deed misschien...
No, Just no...quote:Op maandag 26 januari 2009 01:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Naast het-gehalte vind ik het eigenlijk ook wel weer een klein klein beetje mooi dat hij zoveel deed voor zijn geliefde. Nu ik dit typ vind ik het eigenlijk toch te ranzig als ik me bedenk dat hij het alleen voor de seks deed misschien...
Nee, inderdaad. Hardcore en trance, ook niet echt IMHO.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:37 schreef Kluts het volgende:
Jumpstyle is geen muziek.
Maar ik kan me zowel op een hardcore- als een minimal of trancefeestje vermaken.
Die hardcoremuziek is gewoon vooral nog jeugdsentiment. Sporadisch ga ik eens een keer naar een feestje, maar dat is max 2 keer per jaar. Ik dans tegenwoordig dan toch liever op iets mildere muziek. Eens per maand is hier in Apeldoorn een housefeestje waar ik regelmatig heen ga, das gewoon relaxed.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Hardcore en trance, ook niet echt IMHO.
Minimal is wel lekker, maar als luistermuziek, niet om op los te gaan.
Ik ben niet zo romantisch. Hoewel ik het er laatst met een vriendin over had dat iemand die je haar vasthoudt als je kotst, toch wel pure romantiek is.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:43 schreef Tegan het volgende:
Dit zijn de echte liefdesverhalen. De liefde die zo sterk is dat het alles overleeft. Om even in Singles-termen te blijven.
Welk feestje in Apeldoorn is dat, als ik vragen mag?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:44 schreef Kluts het volgende:
Die hardcoremuziek is gewoon vooral nog jeugdsentiment. Sporadisch ga ik eens een keer naar een feestje, maar dat is max 2 keer per jaar. Ik dans tegenwoordig dan toch liever op iets mildere muziek. Eens per maand is hier in Apeldoorn een housefeestje waar ik regelmatig heen ga, das gewoon relaxed.
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:45 schreef Kluts het volgende:
Hoewel ik het er laatst met een vriendin over had dat iemand die je haar vasthoudt als je kotst, toch wel pure romantiek is.![]()
![]()
www.gigant.nlquote:Op maandag 26 januari 2009 01:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Welk feestje in Apeldoorn is dat, als ik vragen mag?
Ik ben zo romantisch als een garagedeur, misschien moet ik dat er wel even bij zeggen.quote:
Dank u. Zal eens kijken.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:48 schreef Kluts het volgende:
www.gigant.nl
Klats! en Let there be house.
Oh, dat is alleen maar positief toch?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:48 schreef Kluts het volgende:
Ik ben zo romantisch als een garagedeur, misschien moet ik dat er wel even bij zeggen.
Is erg leuk hoor. Niet heel groot ofzo, gewoon 1 zaaltje, maar relaxed gemengd publiek van 20 tot 35 ongeveer.quote:
Beter dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:54 schreef Kluts het volgende:
Is erg leuk hoor. Niet heel groot ofzo, gewoon 1 zaaltje, maar relaxed gemengd publiek van 20 tot 35 ongeveer.
Dit wordt mijn eerste single-valentijnsdag in jaren en ik ben blij toe. Ik hoef nu tenminste niet mijn hoofd te breken over wat voor geweldig kado ik nou weer ga bedenken.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:55 schreef Tegan het volgende:
Ik ben wel extreem romantisch. Valentijnsdag vind ik ook tof. Maar de seks mag wel lekker hard en niet rustig en romantisch
.
Dan zal er nog altijd wel een auto zijn, die er wil parkerenquote:Op maandag 26 januari 2009 01:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zo romantisch als een garagedeur, misschien moet ik dat er wel even bij zeggen.
Je moet het gewoon de hele dag nog kunnen voelen, anders dan maakte het geen indruk op me en kan ik er ook niet meer de hele dag over terugdenken oidquote:Op maandag 26 januari 2009 01:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit wordt mijn eerste single-valentijnsdag in jaren en ik ben blij toe. Ik hoef nu tenminste niet mijn hoofd te breken over wat voor geweldig kado ik nou weer ga bedenken.
En ook dat. Hoewel soms rustig en romantisch ook wel tof is.
Heel soms dan.
Valentijn is gewoon kut, net alsof je dat soort dingen niet op elke andere dag kan doenquote:Op maandag 26 januari 2009 01:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit wordt mijn eerste single-valentijnsdag in jaren en ik ben blij toe. Ik hoef nu tenminste niet mijn hoofd te breken over wat voor geweldig kado ik nou weer ga bedenken.
En ook dat. Hoewel soms rustig en romantisch ook wel tof is.
Heel soms dan.
Dat is ook wel, maar het idee van een romantisch dag vind ik wel tof. En valentijnskaartjes zijn ook tof, niet dat ik die krijg ofzoquote:Op maandag 26 januari 2009 01:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valentijn is gewoon kut, net alsof je dat soort dingen niet op elke andere dag kan doen
Pff.. Ik ga echt niet over elke keer dat ik sex heb de hele dag nog nadenken. De ene keer is gewoon bijzonderder dan de ander.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet het gewoon de hele dag nog kunnen voelen, anders dan maakte het geen indruk op me en kan ik er ook niet meer de hele dag over terugdenken oid.
Commerciële onzin. Buiten dat is het van origine bedoeld om een stille liefde een kaart o.i.d. te sturen, dus niet binnen een relatie.quote:
Ik heb eigenlijk maar 1 keer iets gehad voor valentijnsdag, een bos rozen. Wat valentijnsdagen als single zijnde dan betreft. Ik vind het een beetje onzinnig, en zou ook echt niet zelf een kaart gaan versturen oid.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is ook wel, maar het idee van een romantisch dag vind ik wel tof. En valentijnskaartjes zijn ook tof, niet dat ik die krijg ofzo. Niet dat je perse romantisch moet doen, maar het is gewoon een magische dag ofzo.
Dat dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:01 schreef Kluts het volgende:
Pff.. Ik ga echt niet over elke keer dat ik sex heb de hele dag nog nadenken. De ene keer is gewoon bijzonderder dan de ander.
Nee ok. Maar de keren dat het echt lekker was, kan ik daar bv. op het werk in een rustig moment echt nog wel over terugdenken/dromen. Maar dan wel over iets recentelijks.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pff.. Ik ga echt niet over elke keer dat ik sex heb de hele dag nog nadenken. De ene keer is gewoon bijzonderder dan de ander.
Tja, zoiets moet je gewoon spontaan doen, niet omdat het moederdag is, of Valentijnsdag, of wat dan ook.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:03 schreef Kluts het volgende:
Mijn paps deed vroeger wel met valentijn altijd bosjes bloemen thuis laten bezorgen. Een voor mijn moeder, een voor mij, en een voor mijn zusje. Gewoon, uit lievigheid. Dat vond ik dan wel weer tof.
Ja, dat is wel waar. En dat kan zijn omdat het ronduit geil, of romantisch, of lekker or whatsoever was. En dan kan ik daar soms nog wel eens aan terugdenken. Als je in de rij bij de ah dom voor je staat uit te kijken ofzo.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ok. Maar de keren dat het echt lekker was, kan ik daar bv. op het werk in een rustig moment echt nog wel over terugdenken/dromen. Maar dan wel over iets recentelijks.
Idd, dat soort dingen juist op Valentijnsdag maken het zo tof. Ik heb ook nog nooit iets gehad op Valentijnsdag, behalve vriendschappelijk. Ik heb wel een keer een taart gebakken voor een vriendin en haar vriend met een poedersuiker hartje en hun voorletters erop gestrooidquote:Op maandag 26 januari 2009 02:03 schreef Kluts het volgende:
Mijn paps deed vroeger wel met valentijn altijd bosjes bloemen thuis laten bezorgen. Een voor mijn moeder, een voor mij, en een voor mijn zusje. Gewoon, uit lievigheid. Dat vond ik dan wel weer tof.
Haha, idd.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. En dat kan zijn omdat het ronduit geil, of romantisch, of lekker or whatsoever was. En dan kan ik daar soms nog wel eens aan terugdenken. Als je in de rij bij de ah dom voor je staat uit te kijken ofzo.
Dat is inderdaad lief. Maar daar heb je dus geen verplichte nummertjes, zoals Valentijnsdag, voor nodig.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:10 schreef Kluts het volgende:
Ik heb gister nog een kadootje van een vriendin gehad.Ze had een heel leuk vest voor me gekocht. Met capuchon, zwart wit met sterretjes erop, wel zo'n strakke. Echt zo lief! Ze zag het hangen, en dacht: dat is echt iets voor Kluts.
Dat soort dingen vind ik gewoon lief.
Precies. Je moet iemand het hele jaar door laten blijken dat je om diegene geeft, en dat zit m in van die kleine dingetjes.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lief. Maar daar heb je dus geen verplichte nummertjes, zoals Valentijnsdag, voor nodig.
Inderdaad.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:13 schreef Kluts het volgende:
Precies. Je moet iemand het hele jaar door laten blijken dat je om diegene geeft, en dat zit m in van die kleine dingetjes.
Dat zegt iedereen al, en dat snap ik ook wel. Maar voor de mensen die daar toch niet over nadenken is Valentijnsdag juist een goede dag om zoiets te doen. Als je regelmatig buiten Valentijnsdag om dit soort dingen doet, ben je pas echt romantisch.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, zoiets moet je gewoon spontaan doen, niet omdat het moederdag is, of Valentijnsdag, of wat dan ook.
Ik ben niet romantisch als in die clichédingen. Ik ben meer van die onopvallende lievigheidjes, koken wat hij lekker vindt, iets lekkers in huis halen speciaal voor hem, me leuk aankleden als hij thuiskomt. Dat zijn dingen die het leuk houden en waarmee je laat blijken dat je iemand waardeert en om diegene geeft.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen al, en dat snap ik ook wel. Maar voor de mensen die daar toch niet over nadenken is Valentijnsdag juist een goede dag om zoiets te doen. Als je regelmatig buiten Valentijnsdag om dit soort dingen doet, ben je pas echt romantisch.
Zo denk ik er ook over idd.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:18 schreef Adolecens het volgende:
Ik HOEF dit jaar ook niks te doen, maar misschien dat ik er nog wel wat aandacht aangeef... Ook naar wat vrienden, juist omdat ze het niet verwachten van me en dan vind ik het wel weer leuk
quote:
Amaretto!quote:Op maandag 26 januari 2009 02:22 schreef Adolecens het volgende:
Fuck, amaretto is weer leeg...
Dillema.. bijschenken of zo maar es gaan slapen
Dillema voorbij, heb bijgeschonkenquote:
Mijn vriendin heeft sinds gister spit (quote:Op maandag 26 januari 2009 02:25 schreef Adolecens het volgende:
Het zijn vooral de kleine dingetjes, ik geef een goeie vriend van me ook vaak een knuffel of een schouderklop ofzo, hij ook bij mij. Dat is ok, voelt goed en is oprecht
En verder, eens lekker koken, als je weet dat iemand het druk heeft, laat thuis heeft en sms sturen dat het eten klaar staat... Doet het ook vaak goed
Als je een vraag stelt over het wel of niet nuttigen van amaretto, dan weet je bij mij ook wel wat het antwoord is.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dillema voorbij, heb bijgeschonken
Mja, dat is ook één van de weinige dingen, waarbij je me wel quote en niet negeertquote:Op maandag 26 januari 2009 02:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je een vraag stelt over het wel of niet nuttigen van amaretto, dan weet je bij mij ook wel wat het antwoord is.
Ik negeer je al een tijdje niet meer hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, dat is ook één van de weinige dingen, waarbij je me wel quote en niet negeert
Ow, dat was me nog niet opgevallen dan..! Zijn we weer vriendjes, of moet er daar nog meer voor gebeuren??quote:Op maandag 26 januari 2009 02:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik negeer je al een tijdje niet meer hoor.
Hey babequote:
Mwah, ik was een beetje geïrriteerd, maar ik ben niet echt haatdragend ofzo. Dus ja hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dat was me nog niet opgevallen dan..! Zijn we weer vriendjes, of moet er daar nog meer voor gebeuren??
Ik snap nog steeds niet goed waarom, maar vooruit, zand erover!quote:Op maandag 26 januari 2009 02:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik was een beetje geïrriteerd, maar ik ben niet echt haatdragend ofzo. Dus ja hoor.
Goed! Idd verhuisd naar Apeldoorn en ik ben er echt helemaal weer op mijn plek.quote:
Gestopt met blowen, alcohol en sigaretten. Gaat goed nog steeds. Al bijna een maand! Liefde, ben langzamerhand de mannen een beetje uit mijn leven aan het werken. Gisteren de beste vriend van mijn Colombiaanse seksbuddy in Celtica, goede graadmeter dat hij zelf ook was. Ben gauw vertrokken en alleen naar huis gegaan, was ook al kwart over 5 of zo.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed! Idd verhuisd naar Apeldoorn en ik ben er echt helemaal weer op mijn plek.
En jij? Studie? Liefde?
Goed bezig!quote:Op maandag 26 januari 2009 02:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Gestopt met blowen, alcohol en sigaretten. Gaat goed nog steeds. Al bijna een maand! Liefde, ben langzamerhand de mannen een beetje uit mijn leven aan het werken. Gisteren de beste vriend van mijn Colombiaanse seksbuddy in Celtica, goede graadmeter dat hij zelf ook was. Ben gauw vertrokken en alleen naar huis gegaan, was ook al kwart over 5 of zo.
En bij jou, sollicitaties en liefde?
quote:Op maandag 26 januari 2009 02:44 schreef Adolecens het volgende:
* Adolecens neemt de publiekmodus aan
Ik haat solliciteren, trouwens.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ja, veel sollicitaties, want ik wil echt heeeeel graag weer aan het werk.
Liefde op dit moment even niet. Ben voor mezelf eea op een rijtje aan het zetten, wat inhoudt dat ik niet de tijd en energie in een relatie kan en wil steken.
quote:Op maandag 26 januari 2009 02:51 schreef Kluts het volgende:
Solliciteren is kut. Vooral als je afgewezen wordt omdat je overgekwalificeerd bent of juist te weinig ervaring hebt.
Nou nou, wat een enthousiast publiek vanavond.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:01 schreef Adolecens het volgende:
* Adolecens applaudisseert af en toe
*doet een wave*quote:Op maandag 26 januari 2009 03:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou nou, wat een enthousiast publiek vanavond.
Ik werk toch al niet zo hard meer de laatste tijd. Nog vier dagen! Het gaat snel nu!quote:Op maandag 26 januari 2009 @ 07:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben alweer 20 min aan het werk
Lucky you, ik kan mn opa niet meer bellen. Gewoon doen dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 @ 07:40 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik moet m'n opa bellen omdat ie jarig is
De enige waarvan ik baal dat ik der niet meer kan bellen is m'n oma. De rest boeit me niet zo heel erg (hoe hard het miss ook klinkt).quote:Op maandag 26 januari 2009 07:41 schreef Q. het volgende:
Lucky you, ik kan mn opa niet meer bellen. Gewoon doen dus.
Het gaat wel, de vraag is "is het verstandig?"quote:Op maandag 26 januari 2009 07:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om naar mn werk te gaan.
wil in bed liggen en niks doen de hele dag
Maar ja, dat gaat niet he
Ik zei dan ook dat ik het WIL, niet dat ik het ga doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 07:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Het gaat wel, de vraag is "is het verstandig?"
ik heb dat zelfde gevoelquote:Op maandag 26 januari 2009 07:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om naar mn werk te gaan.
wil in bed liggen en niks doen de hele dag
Maar ja, dat gaat niet he
Maandag he, dat schijnt normaal te zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 08:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb dat zelfde gevoel
toch zit ik hier nu klaar om naar mn werk te gaan en heb geeeeeeeeeeen zin pffffffffff
Ik vond het opzich niet erg om naar het werk te gaan. Maar nu ik hier incl collagás, heb ik er geen zin meer inquote:Op maandag 26 januari 2009 08:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb dat zelfde gevoel
toch zit ik hier nu klaar om naar mn werk te gaan en heb geeeeeeeeeeen zin pffffffffff
ja en bij mij is de maandag altijd een kut dagquote:Op maandag 26 januari 2009 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maandag he, dat schijnt normaal te zijn
quote:Op maandag 26 januari 2009 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maandag he, dat schijnt normaal te zijn
Okquote:Op maandag 26 januari 2009 08:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jaja, ik ga zo.
Ik heb gewoon een paar dingen waar ik van baal die niets met het werk te maken hebben...
Je leest mijn gedachtequote:Op maandag 26 januari 2009 08:44 schreef dawg het volgende:
Wat zou ik graag weer terug naar bed gaan.
Met wie?quote:Op maandag 26 januari 2009 08:44 schreef dawg het volgende:
Wat zou ik graag weer terug naar bed gaan.
Ik ga deze week zo min mogelijk nieuwe dingen aanpakken. Alles afbouwen en doorgevenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja.
Vandaag gaan een fuckdag worden wdb.
Zequote:
Had ik ook. Opeens voelde ik me vanochtend weer helemaal ziek. Ik ben toch maar naar mijn werk gegaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:19 schreef Duimelot het volgende:
ik heb dat zelfde gevoel
is er weer gezeur met je ex?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Advocate is er woensdag pas weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |