quote:Op zondag 25 januari 2009 23:52 schreef Ludootje het volgende:
Damn, zit net
te luisteren. Was vergeten wat een depressieve plaat dat toch is
nn Bquote:Op zondag 25 januari 2009 23:54 schreef Belsezar het volgende:
Zo, nu naar bed. Slaap lekker allemaal![]()
ik werkquote:
Wij zijn nog ukkiesquote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar ben ik al een tijdje klaar mee.
T!quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:58 schreef mrbox het volgende:
Blegh geen zin om te gaan slapen & geen zin in morgen.
Business Consultant voor een IT bedrijfquote:Op zondag 25 januari 2009 23:59 schreef Tegan het volgende:
Wat doen jullie dan voor werk? En wat hebben jullie gestudeerd?
Iets met computers. Informatica dus.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:59 schreef Tegan het volgende:
Wat doen jullie dan voor werk? En wat hebben jullie gestudeerd?
The Fray is altijd lekker rustgevend. Als ik depri ben draai ik Portishead. Daar word je spontaan depressief van als je het gewoon luistert. Maar wel echt super mooi. Ben naar hun concert geweest in de HMH in aprilquote:Op zondag 25 januari 2009 23:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
T!![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik niet die hele cd ken, maar bij dat nummer heb ik altijd van die depri gevoelens. Zal wel komen doordat ik het heb geluisterd toen ik in een dipje zat. Geloof me, dan kun je het beste kutmuziek gaan luisteren want als je dan goede muziek luistert krijg je er nare herinneringen bij
Klopt, alhoewel het bij sommige nummers ook weer geen reet uitmaakt omdat ze standaard begrafenisplaat zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 00:01 schreef automatic_ het volgende:
Een begrafenis of een crematie kan een nummer ook "goed" verpesten
Ja inderdaad, maar sommige dan brrr..quote:Op maandag 26 januari 2009 00:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel het bij sommige nummers ook weer geen reet uitmaakt omdat ze standaard begrafenisplaat zijn:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |