Ik meen dat je ooit zoiets gezegd hebt, ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij dat ik in Tilburg woon?
Woont ze nietquote:Op maandag 26 januari 2009 00:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik meen dat je ooit zoiets gezegd hebt, ja.
Ja ik ook maarquote:
Ik weet heel veel adressen doordat ik die kaart maakte in het Tilburgtopic, kun je ook zo teruglezen.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kwestie van goed opletten inderdaad, maar goed
Bij mij vind je verder ook geen achternaam of adres & ik denk dat je bij bijna niemand zomaar een adres gaat vinden
En dan dit:quote:
Veel mensen hebben dat maar aangenomen omdat ik in het Tilburgtopic kom, en ik heb het nooit ontkend of bevestigd. Het is wel bijna waarquote:Op maandag 26 januari 2009 00:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik meen dat je ooit zoiets gezegd hebt, ja.
Heh, close enoughquote:Op maandag 26 januari 2009 00:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Veel mensen hebben dat maar aangenomen omdat ik in het Tilburgtopic kom, en ik heb het nooit ontkend of bevestigd. Het is wel bijna waar.
Je woont toch vlak naast tilburg.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Veel mensen hebben dat maar aangenomen omdat ik in het Tilburgtopic kom, en ik heb het nooit ontkend of bevestigd. Het is wel bijna waar.
Lijkt er wel opquote:Op maandag 26 januari 2009 00:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Was dat nu een collectie van dieptepunten?
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad. xD
Oké, geen Motown en errug fout,... maar wel lekker. ^_^
Dit is ook foutquote:Op maandag 26 januari 2009 00:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad. xD
Oké, geen Motown en errug fout,... maar wel lekker. ^_^
Held!quote:
Lipps Inc.quote:
California, of niet?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Lipps Inc.![]()
More funky stuff....
Imitated by many.. matched by none.
Wie ik?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:48 schreef S95Sedan het volgende:
SpiceGirls, ga eens ff lekker deaud ofzo!
Ik vind dat anders onderhand wel tot de klassiekers behorenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:48 schreef S95Sedan het volgende:
SpiceGirls, ga eens ff lekker deaud ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |