Nee, maar is wel een leuke oude plaat. Verder not relatedquote:Op maandag 26 januari 2009 00:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar zit toch geen automatic in de titel?
Dan hebben we toch een probleem.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat weet jij niet, maar eigenlijk altijd al.
Okequote:Op maandag 26 januari 2009 00:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, maar is wel een leuke oude plaat. Verder not related
Tja ik heb ze speciaal in php context gezet, anders heeft het ook geen nut om te kopiërenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:15 schreef Tegan het volgende:
Die PHPkleurtjes hebben niet zoveel zin als ze maar twee verschillende kleuren geven in gewone tekst.
PHP.
Ach, dat lekt ook weleens uitquote:Op maandag 26 januari 2009 00:18 schreef Tegan het volgende:
Ik word ook liever niet herkend maar bij mij beperkt zich dat tot geen foto's en geen namen en woonplaatsen.
So, we go Motown?quote:
Huh?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:18 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Tja ik heb ze speciaal in php context gezet, anders heeft het ook geen nut om te kopiëren
1,5 jaar mits alles goed gaat... Heel straks gepland allemaal dus de kans op studievertraging is erg grootquote:
Weet jij dat van mij dan? Of bedoelde je dat niet?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, dat lekt ook weleens uit
Woonplaats, naam & werk
Nee laat maarquote:
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weet jij dat van mij dan? Of bedoelde je dat niet?
Volgens mij heb je in het verleden nooit een geheim van je woonplaats gemaakt toch?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weet jij dat van mij dan? Of bedoelde je dat niet?
quote:
Naja, het kan toch altijd een beetje tegenvallenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
1,5 jaar mits alles goed gaat... Heel straks gepland allemaal dus de kans op studievertraging is erg groot![]()
Merk dat ik een beetje negatief ben, heb opzich natuurlijk hier zelf voor gekozen enzo dus moet eigenlijk niet zo zeuren
Dan zou die gene echt moeten gaan kijken in mijn fobo enzo... dan ben je eigenlijk al een stapje te ver.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:18 schreef Tegan het volgende:
Ik word ook liever niet herkend maar bij mij beperkt zich dat tot geen foto's en geen namen en woonplaatsen.
Lets bring it on.quote:
Heel eerlijk valt de opleiding momenteel ook wel een beetje tegen, de vakken waren interessanter op papier dan in het echtquote:Op maandag 26 januari 2009 00:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, het kan toch altijd een beetje tegenvallen
Ik kan mij goed in denken dat je er nu eventjes van baalt & daar mag je ook over zeuren.
Oke, maar dat is echt alleen als je goed gaat zoeken. Je vind geen adres of achternaam, ook niet van vrienden.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik.
Naam was in dit topic & de rest Tilburg topic.
Kwestie van goed opletten inderdaad, maar goedquote:Op maandag 26 januari 2009 00:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oke, maar dat is echt alleen als je goed gaat zoeken. Je vind geen adres of achternaam, ook niet van vrienden.
Volgens mij denk jij dat ik in Tilburg woon?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je in het verleden nooit een geheim van je woonplaats gemaakt toch?![]()
[..]
Ik meen dat je ooit zoiets gezegd hebt, ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij dat ik in Tilburg woon?
Woont ze nietquote:Op maandag 26 januari 2009 00:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik meen dat je ooit zoiets gezegd hebt, ja.
Ja ik ook maarquote:
Ik weet heel veel adressen doordat ik die kaart maakte in het Tilburgtopic, kun je ook zo teruglezen.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kwestie van goed opletten inderdaad, maar goed
Bij mij vind je verder ook geen achternaam of adres & ik denk dat je bij bijna niemand zomaar een adres gaat vinden
En dan dit:quote:
Veel mensen hebben dat maar aangenomen omdat ik in het Tilburgtopic kom, en ik heb het nooit ontkend of bevestigd. Het is wel bijna waarquote:Op maandag 26 januari 2009 00:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik meen dat je ooit zoiets gezegd hebt, ja.
Heh, close enoughquote:Op maandag 26 januari 2009 00:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Veel mensen hebben dat maar aangenomen omdat ik in het Tilburgtopic kom, en ik heb het nooit ontkend of bevestigd. Het is wel bijna waar.
Je woont toch vlak naast tilburg.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Veel mensen hebben dat maar aangenomen omdat ik in het Tilburgtopic kom, en ik heb het nooit ontkend of bevestigd. Het is wel bijna waar.
Lijkt er wel opquote:Op maandag 26 januari 2009 00:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Was dat nu een collectie van dieptepunten?
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad. xD
Oké, geen Motown en errug fout,... maar wel lekker. ^_^
Dit is ook foutquote:Op maandag 26 januari 2009 00:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad. xD
Oké, geen Motown en errug fout,... maar wel lekker. ^_^
Held!quote:
Lipps Inc.quote:
California, of niet?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Lipps Inc.![]()
More funky stuff....
Imitated by many.. matched by none.
Wie ik?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:48 schreef S95Sedan het volgende:
SpiceGirls, ga eens ff lekker deaud ofzo!
Ik vind dat anders onderhand wel tot de klassiekers behorenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:48 schreef S95Sedan het volgende:
SpiceGirls, ga eens ff lekker deaud ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |