Dat dacht ik al, daarom deed ik het maarquote:Op maandag 26 januari 2009 00:11 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde eerst zeggen dat ik die post echt never nooit terug ga zoeken, maar vooruit.
Oke dan... Dat is dan wel eventjes een eindje reizen! Wel een goede samenwerking overigensquote:
Dat doet me denken aan het nummer van Elize -Automaticquote:
nn Rabarberbarbara!quote:Op maandag 26 januari 2009 00:12 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik ga ook maar eens naar bed gok ik dan
Logischquote:Op maandag 26 januari 2009 00:13 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan het nummer van Elize -Automatic
Omdat de opleiding maar bestaat uit 40 man en dat ik weet dat er 1 op fok zit & dat ik niet graag wil dat de koppeling tussen dit account en mijn identiteit gemaakt wordt.quote:
Eerder...quote:Op maandag 26 januari 2009 00:13 schreef Kuwaro het volgende:
Dat doet me denken aan het nummer van Elize -Automatic
Logischquote:
Dan heb je nu dus al teveel gezegd.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:14 schreef mrbox het volgende:
Omdat de opleiding maar bestaat uit 40 man en dat ik weet dat er 1 op fok zit & dat ik niet graag wil dat de koppeling tussen dit account en mijn identiteit gemaakt wordt.
Ik luister dan liever naar Elizequote:
Grappig genoeg is de samenwerking tussen de uni's wel goed alleen binnen de opleiding @ nijmegen echt een ramp.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke dan... Dat is dan wel eventjes een eindje reizen! Wel een goede samenwerking overigens
Maakt dat nou uit? Zou mij echt niks uitmaken als ze hier zouden lezen.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat de opleiding maar bestaat uit 40 man en dat ik weet dat er 1 op fok zit & dat ik niet graag wil dat de koppeling tussen dit account en mijn identiteit gemaakt wordt.
nerdquote:Op maandag 26 januari 2009 00:15 schreef Tegan het volgende:
Die PHPkleurtjes hebben niet zoveel zin als ze maar twee verschillende kleuren geven in gewone tekst.
PHP.
Dat weet jij niet, maar eigenlijk altijd alquote:Op maandag 26 januari 2009 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
Hier verder? Sinds wanneer ben jij de baas hier T?
Daar zit toch geen automatic in de titel?quote:
Fixed for youquote:Op maandag 26 januari 2009 00:15 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik luister kijk dan liever naar Elize
!? !??!!!??!quote:Op maandag 26 januari 2009 00:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan heb je nu dus al teveel gezegd.
Hmm oke... Duurt het nog lang?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Grappig genoeg is de samenwerking tussen de uni's wel goed alleen binnen de opleiding @ nijmegen echt een ramp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |