Dank u. Zal eens kijken.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:48 schreef Kluts het volgende:
www.gigant.nl
Klats! en Let there be house.
Oh, dat is alleen maar positief toch?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:48 schreef Kluts het volgende:
Ik ben zo romantisch als een garagedeur, misschien moet ik dat er wel even bij zeggen.
Is erg leuk hoor. Niet heel groot ofzo, gewoon 1 zaaltje, maar relaxed gemengd publiek van 20 tot 35 ongeveer.quote:
Beter dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:54 schreef Kluts het volgende:
Is erg leuk hoor. Niet heel groot ofzo, gewoon 1 zaaltje, maar relaxed gemengd publiek van 20 tot 35 ongeveer.
Dit wordt mijn eerste single-valentijnsdag in jaren en ik ben blij toe. Ik hoef nu tenminste niet mijn hoofd te breken over wat voor geweldig kado ik nou weer ga bedenken.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:55 schreef Tegan het volgende:
Ik ben wel extreem romantisch. Valentijnsdag vind ik ook tof. Maar de seks mag wel lekker hard en niet rustig en romantisch
.
Dan zal er nog altijd wel een auto zijn, die er wil parkerenquote:Op maandag 26 januari 2009 01:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zo romantisch als een garagedeur, misschien moet ik dat er wel even bij zeggen.
Je moet het gewoon de hele dag nog kunnen voelen, anders dan maakte het geen indruk op me en kan ik er ook niet meer de hele dag over terugdenken oidquote:Op maandag 26 januari 2009 01:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit wordt mijn eerste single-valentijnsdag in jaren en ik ben blij toe. Ik hoef nu tenminste niet mijn hoofd te breken over wat voor geweldig kado ik nou weer ga bedenken.
En ook dat. Hoewel soms rustig en romantisch ook wel tof is.
Heel soms dan.
Valentijn is gewoon kut, net alsof je dat soort dingen niet op elke andere dag kan doenquote:Op maandag 26 januari 2009 01:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit wordt mijn eerste single-valentijnsdag in jaren en ik ben blij toe. Ik hoef nu tenminste niet mijn hoofd te breken over wat voor geweldig kado ik nou weer ga bedenken.
En ook dat. Hoewel soms rustig en romantisch ook wel tof is.
Heel soms dan.
Dat is ook wel, maar het idee van een romantisch dag vind ik wel tof. En valentijnskaartjes zijn ook tof, niet dat ik die krijg ofzoquote:Op maandag 26 januari 2009 01:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valentijn is gewoon kut, net alsof je dat soort dingen niet op elke andere dag kan doen
Pff.. Ik ga echt niet over elke keer dat ik sex heb de hele dag nog nadenken. De ene keer is gewoon bijzonderder dan de ander.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet het gewoon de hele dag nog kunnen voelen, anders dan maakte het geen indruk op me en kan ik er ook niet meer de hele dag over terugdenken oid.
Commerciėle onzin. Buiten dat is het van origine bedoeld om een stille liefde een kaart o.i.d. te sturen, dus niet binnen een relatie.quote:
Ik heb eigenlijk maar 1 keer iets gehad voor valentijnsdag, een bos rozen. Wat valentijnsdagen als single zijnde dan betreft. Ik vind het een beetje onzinnig, en zou ook echt niet zelf een kaart gaan versturen oid.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is ook wel, maar het idee van een romantisch dag vind ik wel tof. En valentijnskaartjes zijn ook tof, niet dat ik die krijg ofzo. Niet dat je perse romantisch moet doen, maar het is gewoon een magische dag ofzo.
Dat dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:01 schreef Kluts het volgende:
Pff.. Ik ga echt niet over elke keer dat ik sex heb de hele dag nog nadenken. De ene keer is gewoon bijzonderder dan de ander.
Nee ok. Maar de keren dat het echt lekker was, kan ik daar bv. op het werk in een rustig moment echt nog wel over terugdenken/dromen. Maar dan wel over iets recentelijks.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pff.. Ik ga echt niet over elke keer dat ik sex heb de hele dag nog nadenken. De ene keer is gewoon bijzonderder dan de ander.
Tja, zoiets moet je gewoon spontaan doen, niet omdat het moederdag is, of Valentijnsdag, of wat dan ook.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:03 schreef Kluts het volgende:
Mijn paps deed vroeger wel met valentijn altijd bosjes bloemen thuis laten bezorgen. Een voor mijn moeder, een voor mij, en een voor mijn zusje. Gewoon, uit lievigheid. Dat vond ik dan wel weer tof.
Ja, dat is wel waar. En dat kan zijn omdat het ronduit geil, of romantisch, of lekker or whatsoever was. En dan kan ik daar soms nog wel eens aan terugdenken. Als je in de rij bij de ah dom voor je staat uit te kijken ofzo.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ok. Maar de keren dat het echt lekker was, kan ik daar bv. op het werk in een rustig moment echt nog wel over terugdenken/dromen. Maar dan wel over iets recentelijks.
Idd, dat soort dingen juist op Valentijnsdag maken het zo tof. Ik heb ook nog nooit iets gehad op Valentijnsdag, behalve vriendschappelijk. Ik heb wel een keer een taart gebakken voor een vriendin en haar vriend met een poedersuiker hartje en hun voorletters erop gestrooidquote:Op maandag 26 januari 2009 02:03 schreef Kluts het volgende:
Mijn paps deed vroeger wel met valentijn altijd bosjes bloemen thuis laten bezorgen. Een voor mijn moeder, een voor mij, en een voor mijn zusje. Gewoon, uit lievigheid. Dat vond ik dan wel weer tof.
Haha, idd.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. En dat kan zijn omdat het ronduit geil, of romantisch, of lekker or whatsoever was. En dan kan ik daar soms nog wel eens aan terugdenken. Als je in de rij bij de ah dom voor je staat uit te kijken ofzo.
Dat is inderdaad lief. Maar daar heb je dus geen verplichte nummertjes, zoals Valentijnsdag, voor nodig.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:10 schreef Kluts het volgende:
Ik heb gister nog een kadootje van een vriendin gehad.Ze had een heel leuk vest voor me gekocht. Met capuchon, zwart wit met sterretjes erop, wel zo'n strakke. Echt zo lief! Ze zag het hangen, en dacht: dat is echt iets voor Kluts.
Dat soort dingen vind ik gewoon lief.
Precies. Je moet iemand het hele jaar door laten blijken dat je om diegene geeft, en dat zit m in van die kleine dingetjes.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lief. Maar daar heb je dus geen verplichte nummertjes, zoals Valentijnsdag, voor nodig.
Inderdaad.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:13 schreef Kluts het volgende:
Precies. Je moet iemand het hele jaar door laten blijken dat je om diegene geeft, en dat zit m in van die kleine dingetjes.
Dat zegt iedereen al, en dat snap ik ook wel. Maar voor de mensen die daar toch niet over nadenken is Valentijnsdag juist een goede dag om zoiets te doen. Als je regelmatig buiten Valentijnsdag om dit soort dingen doet, ben je pas echt romantisch.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, zoiets moet je gewoon spontaan doen, niet omdat het moederdag is, of Valentijnsdag, of wat dan ook.
Ik ben niet romantisch als in die clichédingen. Ik ben meer van die onopvallende lievigheidjes, koken wat hij lekker vindt, iets lekkers in huis halen speciaal voor hem, me leuk aankleden als hij thuiskomt. Dat zijn dingen die het leuk houden en waarmee je laat blijken dat je iemand waardeert en om diegene geeft.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen al, en dat snap ik ook wel. Maar voor de mensen die daar toch niet over nadenken is Valentijnsdag juist een goede dag om zoiets te doen. Als je regelmatig buiten Valentijnsdag om dit soort dingen doet, ben je pas echt romantisch.
Zo denk ik er ook over idd.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:18 schreef Adolecens het volgende:
Ik HOEF dit jaar ook niks te doen, maar misschien dat ik er nog wel wat aandacht aangeef... Ook naar wat vrienden, juist omdat ze het niet verwachten van me en dan vind ik het wel weer leuk
quote:
Amaretto!quote:Op maandag 26 januari 2009 02:22 schreef Adolecens het volgende:
Fuck, amaretto is weer leeg...
Dillema.. bijschenken of zo maar es gaan slapen
Dillema voorbij, heb bijgeschonkenquote:
Mijn vriendin heeft sinds gister spit (quote:Op maandag 26 januari 2009 02:25 schreef Adolecens het volgende:
Het zijn vooral de kleine dingetjes, ik geef een goeie vriend van me ook vaak een knuffel of een schouderklop ofzo, hij ook bij mij. Dat is ok, voelt goed en is oprecht
En verder, eens lekker koken, als je weet dat iemand het druk heeft, laat thuis heeft en sms sturen dat het eten klaar staat... Doet het ook vaak goed
Als je een vraag stelt over het wel of niet nuttigen van amaretto, dan weet je bij mij ook wel wat het antwoord is.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dillema voorbij, heb bijgeschonken
Mja, dat is ook één van de weinige dingen, waarbij je me wel quote en niet negeertquote:Op maandag 26 januari 2009 02:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je een vraag stelt over het wel of niet nuttigen van amaretto, dan weet je bij mij ook wel wat het antwoord is.
Ik negeer je al een tijdje niet meer hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, dat is ook één van de weinige dingen, waarbij je me wel quote en niet negeert
Ow, dat was me nog niet opgevallen dan..! Zijn we weer vriendjes, of moet er daar nog meer voor gebeuren??quote:Op maandag 26 januari 2009 02:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik negeer je al een tijdje niet meer hoor.
Hey babequote:
Mwah, ik was een beetje geļrriteerd, maar ik ben niet echt haatdragend ofzo. Dus ja hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dat was me nog niet opgevallen dan..! Zijn we weer vriendjes, of moet er daar nog meer voor gebeuren??
Ik snap nog steeds niet goed waarom, maar vooruit, zand erover!quote:Op maandag 26 januari 2009 02:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik was een beetje geļrriteerd, maar ik ben niet echt haatdragend ofzo. Dus ja hoor.
Goed! Idd verhuisd naar Apeldoorn en ik ben er echt helemaal weer op mijn plek.quote:
Gestopt met blowen, alcohol en sigaretten. Gaat goed nog steeds. Al bijna een maand! Liefde, ben langzamerhand de mannen een beetje uit mijn leven aan het werken. Gisteren de beste vriend van mijn Colombiaanse seksbuddy in Celtica, goede graadmeter dat hij zelf ook was. Ben gauw vertrokken en alleen naar huis gegaan, was ook al kwart over 5 of zo.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed! Idd verhuisd naar Apeldoorn en ik ben er echt helemaal weer op mijn plek.
En jij? Studie? Liefde?
Goed bezig!quote:Op maandag 26 januari 2009 02:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Gestopt met blowen, alcohol en sigaretten. Gaat goed nog steeds. Al bijna een maand! Liefde, ben langzamerhand de mannen een beetje uit mijn leven aan het werken. Gisteren de beste vriend van mijn Colombiaanse seksbuddy in Celtica, goede graadmeter dat hij zelf ook was. Ben gauw vertrokken en alleen naar huis gegaan, was ook al kwart over 5 of zo.
En bij jou, sollicitaties en liefde?
quote:Op maandag 26 januari 2009 02:44 schreef Adolecens het volgende:
* Adolecens neemt de publiekmodus aan
Ik haat solliciteren, trouwens.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ja, veel sollicitaties, want ik wil echt heeeeel graag weer aan het werk.
Liefde op dit moment even niet. Ben voor mezelf eea op een rijtje aan het zetten, wat inhoudt dat ik niet de tijd en energie in een relatie kan en wil steken.
quote:Op maandag 26 januari 2009 02:51 schreef Kluts het volgende:
Solliciteren is kut. Vooral als je afgewezen wordt omdat je overgekwalificeerd bent of juist te weinig ervaring hebt.
Nou nou, wat een enthousiast publiek vanavond.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:01 schreef Adolecens het volgende:
* Adolecens applaudisseert af en toe
*doet een wave*quote:Op maandag 26 januari 2009 03:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou nou, wat een enthousiast publiek vanavond.
Ik werk toch al niet zo hard meer de laatste tijd. Nog vier dagen! Het gaat snel nu!quote:Op maandag 26 januari 2009 @ 07:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben alweer 20 min aan het werk
Lucky you, ik kan mn opa niet meer bellen. Gewoon doen dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 @ 07:40 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik moet m'n opa bellen omdat ie jarig is
De enige waarvan ik baal dat ik der niet meer kan bellen is m'n oma. De rest boeit me niet zo heel erg (hoe hard het miss ook klinkt).quote:Op maandag 26 januari 2009 07:41 schreef Q. het volgende:
Lucky you, ik kan mn opa niet meer bellen. Gewoon doen dus.
Het gaat wel, de vraag is "is het verstandig?"quote:Op maandag 26 januari 2009 07:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om naar mn werk te gaan.
wil in bed liggen en niks doen de hele dag
Maar ja, dat gaat niet he
Ik zei dan ook dat ik het WIL, niet dat ik het ga doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 07:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Het gaat wel, de vraag is "is het verstandig?"
ik heb dat zelfde gevoelquote:Op maandag 26 januari 2009 07:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om naar mn werk te gaan.
wil in bed liggen en niks doen de hele dag
Maar ja, dat gaat niet he
Maandag he, dat schijnt normaal te zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 08:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb dat zelfde gevoel
toch zit ik hier nu klaar om naar mn werk te gaan en heb geeeeeeeeeeen zin pffffffffff
Ik vond het opzich niet erg om naar het werk te gaan. Maar nu ik hier incl collagįs, heb ik er geen zin meer inquote:Op maandag 26 januari 2009 08:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb dat zelfde gevoel
toch zit ik hier nu klaar om naar mn werk te gaan en heb geeeeeeeeeeen zin pffffffffff
ja en bij mij is de maandag altijd een kut dagquote:Op maandag 26 januari 2009 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maandag he, dat schijnt normaal te zijn
quote:Op maandag 26 januari 2009 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maandag he, dat schijnt normaal te zijn
Okquote:Op maandag 26 januari 2009 08:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jaja, ik ga zo.
Ik heb gewoon een paar dingen waar ik van baal die niets met het werk te maken hebben...
Je leest mijn gedachtequote:Op maandag 26 januari 2009 08:44 schreef dawg het volgende:
Wat zou ik graag weer terug naar bed gaan.
Met wie?quote:Op maandag 26 januari 2009 08:44 schreef dawg het volgende:
Wat zou ik graag weer terug naar bed gaan.
Ik ga deze week zo min mogelijk nieuwe dingen aanpakken. Alles afbouwen en doorgevenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja.
Vandaag gaan een fuckdag worden wdb.
Zequote:
Had ik ook. Opeens voelde ik me vanochtend weer helemaal ziek. Ik ben toch maar naar mijn werk gegaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:19 schreef Duimelot het volgende:
ik heb dat zelfde gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |