abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65408043
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:48 schreef Kluts het volgende:
www.gigant.nl

Klats! en Let there be house.
Dank u. Zal eens kijken.
pi_65408053
quote:
Ik ben zo romantisch als een garagedeur, misschien moet ik dat er wel even bij zeggen.
Oh, dat is alleen maar positief toch?
pi_65408113
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:50 schreef Techno het volgende:

[..]

Dank u. Zal eens kijken.
Is erg leuk hoor. Niet heel groot ofzo, gewoon 1 zaaltje, maar relaxed gemengd publiek van 20 tot 35 ongeveer.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_65408135
Ik ben wel extreem romantisch . Valentijnsdag vind ik ook tof. Maar de seks mag wel lekker hard en niet rustig en romantisch .
  maandag 26 januari 2009 @ 01:57:23 #205
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_65408173
pi_65408179
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:54 schreef Kluts het volgende:
Is erg leuk hoor. Niet heel groot ofzo, gewoon 1 zaaltje, maar relaxed gemengd publiek van 20 tot 35 ongeveer.
Beter dus.

Van die massale feesten..

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2009 01:58:25 ]
pi_65408188
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:55 schreef Tegan het volgende:
Ik ben wel extreem romantisch . Valentijnsdag vind ik ook tof. Maar de seks mag wel lekker hard en niet rustig en romantisch .
Dit wordt mijn eerste single-valentijnsdag in jaren en ik ben blij toe. Ik hoef nu tenminste niet mijn hoofd te breken over wat voor geweldig kado ik nou weer ga bedenken.

En ook dat. Hoewel soms rustig en romantisch ook wel tof is.
Heel soms dan.
pi_65408203
quote:

[..]

Ik ben zo romantisch als een garagedeur, misschien moet ik dat er wel even bij zeggen.
Dan zal er nog altijd wel een auto zijn, die er wil parkeren
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_65408209
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:57 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dit wordt mijn eerste single-valentijnsdag in jaren en ik ben blij toe. Ik hoef nu tenminste niet mijn hoofd te breken over wat voor geweldig kado ik nou weer ga bedenken.

Heel soms dan.
Je moet het gewoon de hele dag nog kunnen voelen, anders dan maakte het geen indruk op me en kan ik er ook niet meer de hele dag over terugdenken oid .
  maandag 26 januari 2009 @ 01:59:56 #210
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_65408220
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:57 schreef Kluts het volgende:

[..]

Heel soms dan.
Valentijn is gewoon kut, net alsof je dat soort dingen niet op elke andere dag kan doen
pi_65408255
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Valentijn is gewoon kut, net alsof je dat soort dingen niet op elke andere dag kan doen
Dat is ook wel, maar het idee van een romantisch dag vind ik wel tof. En valentijnskaartjes zijn ook tof, niet dat ik die krijg ofzo . Niet dat je perse romantisch moet doen, maar het is gewoon een magische dag ofzo.
pi_65408264
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:59 schreef Tegan het volgende:

[..]

Je moet het gewoon de hele dag nog kunnen voelen, anders dan maakte het geen indruk op me en kan ik er ook niet meer de hele dag over terugdenken oid .
Pff.. Ik ga echt niet over elke keer dat ik sex heb de hele dag nog nadenken. De ene keer is gewoon bijzonderder dan de ander.
pi_65408266
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:55 schreef Tegan het volgende:
Valentijnsdag vind ik ook tof.
Commerciėle onzin. Buiten dat is het van origine bedoeld om een stille liefde een kaart o.i.d. te sturen, dus niet binnen een relatie.
pi_65408281
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:01 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat is ook wel, maar het idee van een romantisch dag vind ik wel tof. En valentijnskaartjes zijn ook tof, niet dat ik die krijg ofzo . Niet dat je perse romantisch moet doen, maar het is gewoon een magische dag ofzo.
Ik heb eigenlijk maar 1 keer iets gehad voor valentijnsdag, een bos rozen. Wat valentijnsdagen als single zijnde dan betreft. Ik vind het een beetje onzinnig, en zou ook echt niet zelf een kaart gaan versturen oid.
pi_65408292
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:01 schreef Kluts het volgende:
Pff.. Ik ga echt niet over elke keer dat ik sex heb de hele dag nog nadenken. De ene keer is gewoon bijzonderder dan de ander.
Dat dus.
pi_65408295
Mijn paps deed vroeger wel met valentijn altijd bosjes bloemen thuis laten bezorgen. Een voor mijn moeder, een voor mij, en een voor mijn zusje. Gewoon, uit lievigheid. Dat vond ik dan wel weer tof.
pi_65408316
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:01 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee ok. Maar de keren dat het echt lekker was, kan ik daar bv. op het werk in een rustig moment echt nog wel over terugdenken/dromen. Maar dan wel over iets recentelijks.
pi_65408336
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:03 schreef Kluts het volgende:
Mijn paps deed vroeger wel met valentijn altijd bosjes bloemen thuis laten bezorgen. Een voor mijn moeder, een voor mij, en een voor mijn zusje. Gewoon, uit lievigheid. Dat vond ik dan wel weer tof.
Tja, zoiets moet je gewoon spontaan doen, niet omdat het moederdag is, of Valentijnsdag, of wat dan ook.
pi_65408341
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:05 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nee ok. Maar de keren dat het echt lekker was, kan ik daar bv. op het werk in een rustig moment echt nog wel over terugdenken/dromen. Maar dan wel over iets recentelijks.
Ja, dat is wel waar. En dat kan zijn omdat het ronduit geil, of romantisch, of lekker or whatsoever was. En dan kan ik daar soms nog wel eens aan terugdenken. Als je in de rij bij de ah dom voor je staat uit te kijken ofzo.
pi_65408369
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:03 schreef Kluts het volgende:
Idd, dat soort dingen juist op Valentijnsdag maken het zo tof. Ik heb ook nog nooit iets gehad op Valentijnsdag, behalve vriendschappelijk. Ik heb wel een keer een taart gebakken voor een vriendin en haar vriend met een poedersuiker hartje en hun voorletters erop gestrooid .
pi_65408389
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:06 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, dat is wel waar. En dat kan zijn omdat het ronduit geil, of romantisch, of lekker or whatsoever was. En dan kan ik daar soms nog wel eens aan terugdenken. Als je in de rij bij de ah dom voor je staat uit te kijken ofzo.
Haha, idd.
pi_65408401
Ik heb gister nog een kadootje van een vriendin gehad. Ze had een heel leuk vest voor me gekocht. Met capuchon, zwart wit met sterretjes erop, wel zo'n strakke. Echt zo lief! Ze zag het hangen, en dacht: dat is echt iets voor Kluts.

Dat soort dingen vind ik gewoon lief.
pi_65408419
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:10 schreef Kluts het volgende:
Ik heb gister nog een kadootje van een vriendin gehad. Ze had een heel leuk vest voor me gekocht. Met capuchon, zwart wit met sterretjes erop, wel zo'n strakke. Echt zo lief! Ze zag het hangen, en dacht: dat is echt iets voor Kluts.

Dat soort dingen vind ik gewoon lief.
Dat is inderdaad lief. Maar daar heb je dus geen verplichte nummertjes, zoals Valentijnsdag, voor nodig.
pi_65408432
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:12 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat is inderdaad lief. Maar daar heb je dus geen verplichte nummertjes, zoals Valentijnsdag, voor nodig.
Precies. Je moet iemand het hele jaar door laten blijken dat je om diegene geeft, en dat zit m in van die kleine dingetjes.
pi_65408452
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:13 schreef Kluts het volgende:
Precies. Je moet iemand het hele jaar door laten blijken dat je om diegene geeft, en dat zit m in van die kleine dingetjes.
Inderdaad.
pi_65408454
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:05 schreef Techno het volgende:

[..]

Tja, zoiets moet je gewoon spontaan doen, niet omdat het moederdag is, of Valentijnsdag, of wat dan ook.
Dat zegt iedereen al, en dat snap ik ook wel. Maar voor de mensen die daar toch niet over nadenken is Valentijnsdag juist een goede dag om zoiets te doen. Als je regelmatig buiten Valentijnsdag om dit soort dingen doet, ben je pas echt romantisch.
pi_65408469
Maar goed... buonanotte a tutti!

Om 07:00 gaat de wekker weer. >_<
pi_65408479
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:16 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat zegt iedereen al, en dat snap ik ook wel. Maar voor de mensen die daar toch niet over nadenken is Valentijnsdag juist een goede dag om zoiets te doen. Als je regelmatig buiten Valentijnsdag om dit soort dingen doet, ben je pas echt romantisch.
Ik ben niet romantisch als in die clichédingen. Ik ben meer van die onopvallende lievigheidjes, koken wat hij lekker vindt, iets lekkers in huis halen speciaal voor hem, me leuk aankleden als hij thuiskomt. Dat zijn dingen die het leuk houden en waarmee je laat blijken dat je iemand waardeert en om diegene geeft.
pi_65408482
Slaap lekker Tech!
pi_65408483
Ik HOEF dit jaar ook niks te doen, maar misschien dat ik er nog wel wat aandacht aangeef... Ook naar wat vrienden, juist omdat ze het niet verwachten van me en dan vind ik het wel weer leuk
pi_65408489
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:18 schreef Adolecens het volgende:
Ik HOEF dit jaar ook niks te doen, maar misschien dat ik er nog wel wat aandacht aangeef... Ook naar wat vrienden, juist omdat ze het niet verwachten van me en dan vind ik het wel weer leuk
Zo denk ik er ook over idd.
pi_65408504
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:19 schreef Kluts het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over idd.
pi_65408513
Fuck, amaretto is weer leeg...
Dillema.. bijschenken of zo maar es gaan slapen
pi_65408521
Sja, ik ben gewoon de laatste tijd veel aan het nadenken geslagen over bepaalde dingen, en vind dat ik mijn vrienden best wat meer mag laten blijken dat ik om hen geef en waardeer wat ze doen. Ik ga er soms teveel vanuit dat ze dat wel weten. Maar dat hoeft allemaal niet persé op 14-2.
pi_65408527
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:22 schreef Adolecens het volgende:
Fuck, amaretto is weer leeg...
Dillema.. bijschenken of zo maar es gaan slapen
Amaretto!
Bijschenken natuurlijk.
pi_65408543
Het zijn vooral de kleine dingetjes, ik geef een goeie vriend van me ook vaak een knuffel of een schouderklop ofzo, hij ook bij mij. Dat is ok, voelt goed en is oprecht

En verder, eens lekker koken, als je weet dat iemand het druk heeft, laat thuis heeft en sms sturen dat het eten klaar staat... Doet het ook vaak goed
pi_65408568
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:23 schreef Kluts het volgende:

[..]

Amaretto!
Bijschenken natuurlijk.
Dillema voorbij, heb bijgeschonken
pi_65408572
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:25 schreef Adolecens het volgende:
Het zijn vooral de kleine dingetjes, ik geef een goeie vriend van me ook vaak een knuffel of een schouderklop ofzo, hij ook bij mij. Dat is ok, voelt goed en is oprecht

En verder, eens lekker koken, als je weet dat iemand het druk heeft, laat thuis heeft en sms sturen dat het eten klaar staat... Doet het ook vaak goed
Mijn vriendin heeft sinds gister spit ( ) en ik ben dus de afgelopen dagen haar verpleegster/kok/verzorger geweest. Ik doe dat sowieso graag, maar ik merk idd dat zij het heel erg waardeert. Dat soort kleine dingetjes zijn gewoon tof.
pi_65408575
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:27 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Dillema voorbij, heb bijgeschonken
Als je een vraag stelt over het wel of niet nuttigen van amaretto, dan weet je bij mij ook wel wat het antwoord is.
pi_65408585
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:28 schreef Kluts het volgende:

[..]

Als je een vraag stelt over het wel of niet nuttigen van amaretto, dan weet je bij mij ook wel wat het antwoord is.
Mja, dat is ook één van de weinige dingen, waarbij je me wel quote en niet negeert
pi_65408599
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:29 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Mja, dat is ook één van de weinige dingen, waarbij je me wel quote en niet negeert
Ik negeer je al een tijdje niet meer hoor.
pi_65408612
Ah, hier gebeurt het. Hoi allen!
pi_65408618
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:32 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik negeer je al een tijdje niet meer hoor.
Ow, dat was me nog niet opgevallen dan..! Zijn we weer vriendjes, of moet er daar nog meer voor gebeuren??
pi_65408619
Of nee, hoi jullie 2.
pi_65408624
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:33 schreef MLI het volgende:
Ah, hier gebeurt het. Hoi allen!
Hey babe
pi_65408629
MLI! Hoestie?
pi_65408635
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:33 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ow, dat was me nog niet opgevallen dan..! Zijn we weer vriendjes, of moet er daar nog meer voor gebeuren??
Mwah, ik was een beetje geļrriteerd, maar ik ben niet echt haatdragend ofzo. Dus ja hoor.
pi_65408644
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:34 schreef Kluts het volgende:
MLI! Hoestie?
Goed meis! Met jou? Verhuisd?
pi_65408645
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:35 schreef Kluts het volgende:

[..]

Mwah, ik was een beetje geļrriteerd, maar ik ben niet echt haatdragend ofzo. Dus ja hoor.
Ik snap nog steeds niet goed waarom, maar vooruit, zand erover!
pi_65408656
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:34 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Hey babe
Hey Ado.
pi_65408666
Er is echt een hele slechte sexfilm op tv
pi_65408670
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:36 schreef MLI het volgende:

[..]

Goed meis! Met jou? Verhuisd?
Goed! Idd verhuisd naar Apeldoorn en ik ben er echt helemaal weer op mijn plek.

En jij? Studie? Liefde?
pi_65408708
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:38 schreef Kluts het volgende:

[..]

Goed! Idd verhuisd naar Apeldoorn en ik ben er echt helemaal weer op mijn plek.

En jij? Studie? Liefde?
Gestopt met blowen, alcohol en sigaretten. Gaat goed nog steeds. Al bijna een maand! Liefde, ben langzamerhand de mannen een beetje uit mijn leven aan het werken. Gisteren de beste vriend van mijn Colombiaanse seksbuddy in Celtica, goede graadmeter dat hij zelf ook was. Ben gauw vertrokken en alleen naar huis gegaan, was ook al kwart over 5 of zo.

En bij jou, sollicitaties en liefde?
pi_65408727
* Adolecens neemt de publiekmodus aan
pi_65408729
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:42 schreef MLI het volgende:

[..]

Gestopt met blowen, alcohol en sigaretten. Gaat goed nog steeds. Al bijna een maand! Liefde, ben langzamerhand de mannen een beetje uit mijn leven aan het werken. Gisteren de beste vriend van mijn Colombiaanse seksbuddy in Celtica, goede graadmeter dat hij zelf ook was. Ben gauw vertrokken en alleen naar huis gegaan, was ook al kwart over 5 of zo.

En bij jou, sollicitaties en liefde?
Goed bezig!

Ja, veel sollicitaties, want ik wil echt heeeeel graag weer aan het werk.
Liefde op dit moment even niet. Ben voor mezelf eea op een rijtje aan het zetten, wat inhoudt dat ik niet de tijd en energie in een relatie kan en wil steken.
pi_65408761
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:44 schreef Adolecens het volgende:
* Adolecens neemt de publiekmodus aan
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:44 schreef Kluts het volgende:

[..]

Goed bezig!

Ja, veel sollicitaties, want ik wil echt heeeeel graag weer aan het werk.
Liefde op dit moment even niet. Ben voor mezelf eea op een rijtje aan het zetten, wat inhoudt dat ik niet de tijd en energie in een relatie kan en wil steken.
Ik haat solliciteren, trouwens. . En zaken op een rijtje zetten is ook heerlijk. Ik ben daar ook al een paar jaar mee bezig. Ik hoop ooit te slagen.
pi_65408789
Solliciteren is kut. Vooral als je afgewezen wordt omdat je overgekwalificeerd bent of juist te weinig ervaring hebt.
pi_65408802
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:51 schreef Kluts het volgende:
Solliciteren is kut. Vooral als je afgewezen wordt omdat je overgekwalificeerd bent of juist te weinig ervaring hebt.
. Nog veel op het programma?

Ik moet in februari ook weer als het goed is. Want deze week kan ik als het goed is eindelijk mijn verblijfsvergunning ophalen.
pi_65408841
* Adolecens applaudisseert af en toe
pi_65408854
quote:
Op maandag 26 januari 2009 03:01 schreef Adolecens het volgende:
* Adolecens applaudisseert af en toe
Nou nou, wat een enthousiast publiek vanavond.
pi_65408862
2 vrouwen he
pi_65408868
quote:
Op maandag 26 januari 2009 03:02 schreef MLI het volgende:

[..]

Nou nou, wat een enthousiast publiek vanavond.
*doet een wave*
pi_65408894
Maar hier gebeurt ook niet zoveel. Kluts en ik zijn weer op de hoogte, van Ado krijg ik bijna dagelijks een update. Dus ja.
pi_65408928
* Adolecens heeft het idee dat de uitzending voorbij is en loopt ook maar eens richting de uitgang...
pi_65408946
Slaap lekker. .
  maandag 26 januari 2009 @ 07:22:17 #266
141482 Q.
JurassiQ
pi_65409547
Ik lees zo op mn werk wel terug.
For great justice!
  maandag 26 januari 2009 @ 07:28:01 #267
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65409566
Ik ben alweer 20 min aan het werk
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 26 januari 2009 @ 07:31:24 #268
141482 Q.
JurassiQ
pi_65409575
quote:
Op maandag 26 januari 2009 @ 07:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben alweer 20 min aan het werk
Ik werk toch al niet zo hard meer de laatste tijd. Nog vier dagen! Het gaat snel nu! Zouden er veel leuke vrouwen zijn op mn nieuwe werk?
For great justice!
  maandag 26 januari 2009 @ 07:35:14 #269
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65409587
Dat weet je pas als je er gaat kijken, maar je hebt twee opties;
1. Realistisch blijven en afwachten
2. Gaan dromen van een ontzettend mooie werkplek met mooie vrouwen en evt teleurgesteld worden.
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 26 januari 2009 @ 07:36:01 #270
141482 Q.
JurassiQ
pi_65409590
Ach, ik heb toch al genoeg leuke vrouwen in mn leven, heb ik mn werk niet voor nodig. .

Wat een verschil met een jaar geleden zeg! Ik heb mn leven wel lekker in de hand moet ik zeggen.
For great justice!
  maandag 26 januari 2009 @ 07:36:51 #271
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65409598
Dat klinkt goed
  maandag 26 januari 2009 @ 07:40:00 #272
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65409616
Ik heb woensdag weer gesprek over afstuderen, na aanleiding van reactie school. Ben benieuwd..
En ik moet m'n opa bellen omdat ie jarig is
  maandag 26 januari 2009 @ 07:40:52 #273
141482 Q.
JurassiQ
pi_65409618
quote:
Op maandag 26 januari 2009 @ 07:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat klinkt goed
It is.
For great justice!
  maandag 26 januari 2009 @ 07:41:27 #274
141482 Q.
JurassiQ
pi_65409619
quote:
Op maandag 26 januari 2009 @ 07:40 schreef Cuegirllie het volgende:

En ik moet m'n opa bellen omdat ie jarig is
Lucky you, ik kan mn opa niet meer bellen. Gewoon doen dus.
For great justice!
  maandag 26 januari 2009 @ 07:43:43 #275
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65409627
quote:
Op maandag 26 januari 2009 07:41 schreef Q. het volgende:
Lucky you, ik kan mn opa niet meer bellen. Gewoon doen dus.
De enige waarvan ik baal dat ik der niet meer kan bellen is m'n oma. De rest boeit me niet zo heel erg (hoe hard het miss ook klinkt).
  maandag 26 januari 2009 @ 07:43:55 #276
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65409628
quote:
Op maandag 26 januari 2009 07:40 schreef Q. het volgende:
It is.
pi_65409629
Ik heb gewoon geen zin om naar mn werk te gaan.

wil in bed liggen en niks doen de hele dag
Maar ja, dat gaat niet he
compact en kleverig.
pi_65409701
quote:
Op maandag 26 januari 2009 07:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

Het gaat wel, de vraag is "is het verstandig?"
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_65409747
quote:
Op maandag 26 januari 2009 07:55 schreef MNR het volgende:

[..]

Het gaat wel, de vraag is "is het verstandig?"
Ik zei dan ook dat ik het WIL, niet dat ik het ga doen.

Het eerste wat ik mag doen als ik op mn werk ben, is de advocate bellen
compact en kleverig.
  maandag 26 januari 2009 @ 08:13:45 #280
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_65409842
Zo, de laatste week gaat zo beginnen. Ik hoop op een rustig weekje
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  maandag 26 januari 2009 @ 08:19:33 #281
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_65409889
quote:
Op maandag 26 januari 2009 07:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

ik heb dat zelfde gevoel
toch zit ik hier nu klaar om naar mn werk te gaan en heb geeeeeeeeeeen zin pffffffffff
pi_65409898
quote:
Op maandag 26 januari 2009 08:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik heb dat zelfde gevoel
toch zit ik hier nu klaar om naar mn werk te gaan en heb geeeeeeeeeeen zin pffffffffff
Maandag he, dat schijnt normaal te zijn
compact en kleverig.
  maandag 26 januari 2009 @ 08:21:01 #283
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65409900
quote:

[..]

ik heb dat zelfde gevoel
Ik vond het opzich niet erg om naar het werk te gaan. Maar nu ik hier incl collagįs, heb ik er geen zin meer in

De omgekeerde wereld dus
  maandag 26 januari 2009 @ 08:21:21 #284
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_65409907
Kom op dames.

Aan de slag
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
  maandag 26 januari 2009 @ 08:21:51 #285
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_65409912
quote:
Op maandag 26 januari 2009 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ja en bij mij is de maandag altijd een kut dag
een niet zo leuke klant waar ik heen moet en een extra lange dag
maar ok straks is ie voorbij en ben ik blij

ik ben er dan ook vandoor
pi_65409930
Jaja, ik ga zo.
Ik heb gewoon een paar dingen waar ik van baal die niets met het werk te maken hebben...
compact en kleverig.
pi_65410125
quote:
Op maandag 26 januari 2009 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

jeej de week is weer begonnen!
goedemorgen allemaal wat leuk om jullie weer te "zien"
pi_65410130
Wat zou ik graag weer terug naar bed gaan.
  maandag 26 januari 2009 @ 09:05:26 #289
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_65410397
quote:
Op maandag 26 januari 2009 08:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jaja, ik ga zo.
Ik heb gewoon een paar dingen waar ik van baal die niets met het werk te maken hebben...
Ok dan maar

En dan zo aan de slag
  maandag 26 januari 2009 @ 09:05:45 #290
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_65410400
quote:
Op maandag 26 januari 2009 08:44 schreef dawg het volgende:
Je leest mijn gedachte
  maandag 26 januari 2009 @ 09:15:31 #291
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_65410554
Teken van leven en weer snel verder post

singels en singlerinnen!
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_65410701
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:05 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Je leest mijn gedachte
Ja.
Vandaag gaan een fuckdag worden wdb.
  maandag 26 januari 2009 @ 09:37:05 #293
141482 Q.
JurassiQ
pi_65410980
quote:
Op maandag 26 januari 2009 08:44 schreef dawg het volgende:
Met wie?
For great justice!
  maandag 26 januari 2009 @ 09:38:18 #294
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_65411014
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:23 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja.
Vandaag gaan een fuckdag worden wdb.
Ik ga deze week zo min mogelijk nieuwe dingen aanpakken. Alles afbouwen en doorgeven
pi_65411046
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:37 schreef Q. het volgende:

[..]

Met wie?
Ze willen discretie, sorry.
  maandag 26 januari 2009 @ 09:45:01 #296
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65411148
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:39 schreef dawg het volgende:

[..]

Ze willen discretie, sorry.
Ze
  maandag 26 januari 2009 @ 09:49:07 #297
240240 Howl
Find me in the future
pi_65411243
Morgen
quote:
ik heb dat zelfde gevoel
Had ik ook. Opeens voelde ik me vanochtend weer helemaal ziek. Ik ben toch maar naar mijn werk gegaan.
pi_65411265
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:45 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ze
pi_65411379
Advocate is er woensdag pas weer
compact en kleverig.
pi_65411386
wat hebben jullie allemaal een maandagbloes aan zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties