Het gaat wel, de vraag is "is het verstandig?"quote:Op maandag 26 januari 2009 07:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om naar mn werk te gaan.
wil in bed liggen en niks doen de hele dag
Maar ja, dat gaat niet he
Ik zei dan ook dat ik het WIL, niet dat ik het ga doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 07:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Het gaat wel, de vraag is "is het verstandig?"
ik heb dat zelfde gevoelquote:Op maandag 26 januari 2009 07:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om naar mn werk te gaan.
wil in bed liggen en niks doen de hele dag
Maar ja, dat gaat niet he
Maandag he, dat schijnt normaal te zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 08:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb dat zelfde gevoel
toch zit ik hier nu klaar om naar mn werk te gaan en heb geeeeeeeeeeen zin pffffffffff
Ik vond het opzich niet erg om naar het werk te gaan. Maar nu ik hier incl collagás, heb ik er geen zin meer inquote:Op maandag 26 januari 2009 08:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb dat zelfde gevoel
toch zit ik hier nu klaar om naar mn werk te gaan en heb geeeeeeeeeeen zin pffffffffff
ja en bij mij is de maandag altijd een kut dagquote:Op maandag 26 januari 2009 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maandag he, dat schijnt normaal te zijn
quote:Op maandag 26 januari 2009 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maandag he, dat schijnt normaal te zijn
Okquote:Op maandag 26 januari 2009 08:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jaja, ik ga zo.
Ik heb gewoon een paar dingen waar ik van baal die niets met het werk te maken hebben...
Je leest mijn gedachtequote:Op maandag 26 januari 2009 08:44 schreef dawg het volgende:
Wat zou ik graag weer terug naar bed gaan.
Met wie?quote:Op maandag 26 januari 2009 08:44 schreef dawg het volgende:
Wat zou ik graag weer terug naar bed gaan.
Ik ga deze week zo min mogelijk nieuwe dingen aanpakken. Alles afbouwen en doorgevenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja.
Vandaag gaan een fuckdag worden wdb.
Zequote:
Had ik ook. Opeens voelde ik me vanochtend weer helemaal ziek. Ik ben toch maar naar mijn werk gegaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:19 schreef Duimelot het volgende:
ik heb dat zelfde gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |