Ach, Dr. Dre en vele anderen hebben dit instrumentale nummer van Ultramagnetic MC's gekopieerd.quote:
Dit vond ik één van de betere Lois Lane nummers:quote:
Dat ligt er maar aan.... dit is echt geweldig.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:51 schreef Kuwaro het volgende:klassiekers , behalve echte klassieke muziek
Carl Orffquote:Op maandag 26 januari 2009 00:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan.... dit is echt geweldig.![]()
Nope, niets aan deze kant. Jij?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:56 schreef Adolecens het volgende:
Avond mensen
Hoe is het single leven? Nog veranderingen opgetreden dit weekend?
Star Warsquote:
Dan weet ikquote:Op maandag 26 januari 2009 00:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dit is heul wel ouder dan Star Wars
Geen nieuwe ontwikkelingenquote:
Als we dan toch klassiek gaan.quote:
Hmm, emoción!quote:
Haha, dat speelde mijn zusje altijd op de pianoquote:
De vier jaargetijden is een van mijn favoriete stukkenquote:
Hey Klutsquote:Op maandag 26 januari 2009 01:05 schreef Kluts het volgende:
Helleu dan.
Hoest hier? Iedereen een goed weekend gehad?
nn Kuwaroquote:Op maandag 26 januari 2009 01:07 schreef Kuwaro het volgende:
Naja ik ga maffen veel plezier met jullie klassieke gebabbel en de rest van de mensen wens ik allemaal sterkte![]()
Ja, lekkah. Was relaxed en rustig maar wel erg gezellig.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey Kluts
Prima tot nu toe. Jij ook?
Ahh, ok.. Daar doe ik niet aan mee dan, help dit topic niet bewust om zeepquote:
Ook lekker.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:10 schreef RealZeus het volgende:
Carl Orffs Carmina Burana is idd tof, maar ik vind Joseph Haydn erg fijne muziek om in gedachten een eind te lopen:
Had jij nog een leuke stelling dan, ofzo?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:12 schreef Adolecens het volgende:
Ahh, ok.. Daar doe ik niet aan mee dan, help dit topic niet bewust om zeep
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, Dr. Dre en vele anderen hebben dit instrumentale nummer van Ultramagnetic MC's gekopieerd.
Wat voor muziek zet je niet op tijdens een eerste date?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Had jij nog een leuke stelling dan, ofzo?
Yepquote:Op maandag 26 januari 2009 01:12 schreef Kluts het volgende:
Oh, dat 80's/90's feestje is 20-2 toch? Die in Utreg?
Dan kom ik dus niet. Zoals het er nu naar uit ziet ga ik dan al naar een ander feestje. Mits geld.quote:
Oh, dat is makkelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:14 schreef Kluts het volgende:
Wat voor muziek zet je niet op tijdens een eerste date?
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan kom ik dus niet. Zoals het er nu naar uit ziet ga ik dan al naar een ander feestje. Mits geld.
Maar ik mag ook erg graag klassiek gemengd met rock horen en dan krijg je dit:quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, erg goed Kluts... Nog meer youtube filmpjes..quote:Op maandag 26 januari 2009 01:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah. Er is in Amsterdam dan een feestje waar ik toch wel errug graag heen wil, ook al leek dit me ook wel tof.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens een keertje tegen die tijd
Wtf? Mr. Brightside!quote:Op maandag 26 januari 2009 01:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar ik mag ook erg graag klassiek gemengd met rock horen en dan krijg je dit:
Vooral dat stukje vanf 4.31 is lekker opbouwend.
Gebroeders Ko.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zag ik in Utrecht dan een poster hangen met reclame voor een 80's/90's party in de Central Studio's op 14/2? Zijn er zoveel 80's/90's feesten?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:12 schreef Kluts het volgende:
Oh, dat 80's/90's feestje is 20-2 toch? Die in Utreg?
Da's ook weer zoquote:Op maandag 26 januari 2009 01:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah. Er is in Amsterdam dan een feestje waar ik toch wel errug graag heen wil, ook al leek dit me ook wel tof.
Maar sowieso zouden wij al heel lang een keer een biertje doen.
Dit is in de Derrick, dat is altijd 80's/90's. Die in Central Studios staat daar los vanquote:Op maandag 26 januari 2009 01:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom zag ik in Utrecht dan een poster hangen met reclame voor een 80's/90's party in de Central Studio's op 14/2? Zijn er zoveel 80's/90's feesten?
En Frans Bauer is meer last date material.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gebroeders Ko.
Keiharde trance.
Iets heel depressiefs.
Da's meer second date material
Dat sowieso. Ik meende me ook te herinneren dat het 14-2 was. Leek me een goed alternatief om aan die valentijnsbullshit te ontkomen.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom zag ik in Utrecht dan een poster hangen met reclame voor een 80's/90's party in de Central Studio's op 14/2? Zijn er zoveel 80's/90's feesten?
Ah vandaar, ik verbaasde me er al over omdat jullie het over 20/2 hadden.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dit is in de Derrick, dat is altijd 80's/90's. Die in Central Studios staat daar los van
Wat doe jij trouwens in Utrecht? Ik dacht dat jij ergens anders vandaan kwamquote:Op maandag 26 januari 2009 01:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik verbaasde me er al over omdat jullie het over 20/2 hadden.
Dat inderdaad, en het is op een zaterdag , op vrijdagen kan ik nooit.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik meende me ook te herinneren dat het 14-2 was. Leek me een goed alternatief om aan die valentijnsbullshit te ontkomen.
Ik woon tegenwoordig in Apeldoorn.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's ook weer zo
Ik kom af en toe nog wel eens bij A'doorn in de buurt als ik bij mijn ouders op bezoek ga
WTF moet ik in hoofddorp?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:23 schreef S95Sedan het volgende:
De 30ste kunnen jullie naar hoofddorp
Stuur maar een PM als je in de buurt bentquote:Op maandag 26 januari 2009 01:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig in Apeldoorn.
Maar ik moet binnenkort sowieso een keer naar Utrecht, bedenk ik me net.
Met de vrachtwagen naar Maarssen rijden. Er stond een bord langs de ring.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens in Utrecht? Ik dacht dat jij ergens anders vandaan kwam
Niks. Dan is er een relatieplanet singles feest. Lijkt me niks voor jouquote:
Op die manierquote:Op maandag 26 januari 2009 01:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met de vrachtwagen naar Maarssen rijden. Er stond een bord langs de ring.
Als ik ergens wel niet heen zou gaan is het idd wel zoiets.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niks. Dan is er een relatieplanet singles feest. Lijkt me niks voor jou
Daar heb ik ooit eens een 'dinnetje gehad.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:26 schreef RealZeus het volgende:
Cue, Duimelot en Knuffel gaan naar een RP SinglesfeestDat is er in Hoofddorp
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:25 schreef Techno het volgende:
Nog liefhebbers van dit soort feesten? Maar het is deze keer in f**king Eindhoven, dat is te ver voor deze matige line-up.
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:25 schreef Techno het volgende:
Nog liefhebbers van dit soort feesten? Maar het is deze keer in f**king Eindhoven, dat is te ver voor deze matige line-up.
Dinnetje is een van de woorden die in Welk woord hoef je echt niet meer te horen in '09? genoemd worden, fyiquote:Op maandag 26 januari 2009 01:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit eens een 'dinnetje gehad.
Tof! Een vrouw naar mijn hart.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:28 schreef Kluts het volgende:Awakenings
Tof, heb m wel als optie staan, maar moet ff kijken hoe ik dat financieel ga doen.
Maar ik hou ervan.
Sorry.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:29 schreef Ludootje het volgende:
Dinnetje is een van de woorden die in Welk woord hoef je echt niet meer te horen in '09? genoemd worden, fyi
Ik heb m ook gezien.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:30 schreef Tegan het volgende:
Ik keek net op sbs6 een documantaire oid met echt een bizar verhaal. Ik heb het ook ff geGoogled, check it out http://www.voltini.com/id43.htm . Ik heb gewaarschuwd, dus alleen lezen als je op alles voorbereid bent.
Klinkt wel flex idd.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Tof! Een vrouw naar mijn hart.![]()
Dan vind je dit ook vast wel leuk. Zelf gemixed, op 3 decks + FX.
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:30 schreef Tegan het volgende:
Ik keek net op sbs6 een documantaire oid met echt een bizar verhaal. Ik heb het ook ff geGoogled, check it out http://www.voltini.com/id43.htm . Ik heb gewaarschuwd, dus alleen lezen als je op alles voorbereid bent.
Dank je.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:33 schreef Kluts het volgende:
Klinkt wel flex idd.
Maar ik hou van heel veel dance, alleen club heb ik weinig mee en de tijd van speedcore heb ik inmiddels wel een beetje gehad.
Naast hetquote:
Jumpstyle is geen muziek.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dank je.
Speedcore, gabber, hardstyle, jump en dat soort meuk heb ik overigens erg weinig mee.
Ik heb hetzelfde erbij hoor Tegan. Maar het is wel heeeeel weird.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Naast het-gehalte vind ik het eigenlijk ook wel weer een klein klein beetje mooi dat hij zoveel deed voor zijn geliefde. Nu ik dit typ vind ik het eigenlijk toch te ranzig als ik me bedenk dat hij het alleen voor de seks deed misschien...
No, Just no...quote:Op maandag 26 januari 2009 01:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Naast het-gehalte vind ik het eigenlijk ook wel weer een klein klein beetje mooi dat hij zoveel deed voor zijn geliefde. Nu ik dit typ vind ik het eigenlijk toch te ranzig als ik me bedenk dat hij het alleen voor de seks deed misschien...
Nee, inderdaad. Hardcore en trance, ook niet echt IMHO.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:37 schreef Kluts het volgende:
Jumpstyle is geen muziek.
Maar ik kan me zowel op een hardcore- als een minimal of trancefeestje vermaken.
Die hardcoremuziek is gewoon vooral nog jeugdsentiment. Sporadisch ga ik eens een keer naar een feestje, maar dat is max 2 keer per jaar. Ik dans tegenwoordig dan toch liever op iets mildere muziek. Eens per maand is hier in Apeldoorn een housefeestje waar ik regelmatig heen ga, das gewoon relaxed.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Hardcore en trance, ook niet echt IMHO.
Minimal is wel lekker, maar als luistermuziek, niet om op los te gaan.
Ik ben niet zo romantisch. Hoewel ik het er laatst met een vriendin over had dat iemand die je haar vasthoudt als je kotst, toch wel pure romantiek is.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:43 schreef Tegan het volgende:
Dit zijn de echte liefdesverhalen. De liefde die zo sterk is dat het alles overleeft. Om even in Singles-termen te blijven.
Welk feestje in Apeldoorn is dat, als ik vragen mag?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:44 schreef Kluts het volgende:
Die hardcoremuziek is gewoon vooral nog jeugdsentiment. Sporadisch ga ik eens een keer naar een feestje, maar dat is max 2 keer per jaar. Ik dans tegenwoordig dan toch liever op iets mildere muziek. Eens per maand is hier in Apeldoorn een housefeestje waar ik regelmatig heen ga, das gewoon relaxed.
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:45 schreef Kluts het volgende:
Hoewel ik het er laatst met een vriendin over had dat iemand die je haar vasthoudt als je kotst, toch wel pure romantiek is.![]()
![]()
www.gigant.nlquote:Op maandag 26 januari 2009 01:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Welk feestje in Apeldoorn is dat, als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |