Ach, Dr. Dre en vele anderen hebben dit instrumentale nummer van Ultramagnetic MC's gekopieerd.quote:
Dit vond ik één van de betere Lois Lane nummers:quote:
Dat ligt er maar aan.... dit is echt geweldig.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:51 schreef Kuwaro het volgende:klassiekers , behalve echte klassieke muziek
Carl Orffquote:Op maandag 26 januari 2009 00:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan.... dit is echt geweldig.![]()
Nope, niets aan deze kant. Jij?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:56 schreef Adolecens het volgende:
Avond mensen
Hoe is het single leven? Nog veranderingen opgetreden dit weekend?
Star Warsquote:
Dan weet ikquote:Op maandag 26 januari 2009 00:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dit is heul wel ouder dan Star Wars
Geen nieuwe ontwikkelingenquote:
Als we dan toch klassiek gaan.quote:
Hmm, emoción!quote:
Haha, dat speelde mijn zusje altijd op de pianoquote:
De vier jaargetijden is een van mijn favoriete stukkenquote:
Hey Klutsquote:Op maandag 26 januari 2009 01:05 schreef Kluts het volgende:
Helleu dan.
Hoest hier? Iedereen een goed weekend gehad?
nn Kuwaroquote:Op maandag 26 januari 2009 01:07 schreef Kuwaro het volgende:
Naja ik ga maffen veel plezier met jullie klassieke gebabbel en de rest van de mensen wens ik allemaal sterkte![]()
Ja, lekkah. Was relaxed en rustig maar wel erg gezellig.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey Kluts
Prima tot nu toe. Jij ook?
Ahh, ok.. Daar doe ik niet aan mee dan, help dit topic niet bewust om zeepquote:
Ook lekker.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:10 schreef RealZeus het volgende:
Carl Orffs Carmina Burana is idd tof, maar ik vind Joseph Haydn erg fijne muziek om in gedachten een eind te lopen:
Had jij nog een leuke stelling dan, ofzo?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:12 schreef Adolecens het volgende:
Ahh, ok.. Daar doe ik niet aan mee dan, help dit topic niet bewust om zeep
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, Dr. Dre en vele anderen hebben dit instrumentale nummer van Ultramagnetic MC's gekopieerd.
Wat voor muziek zet je niet op tijdens een eerste date?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Had jij nog een leuke stelling dan, ofzo?
Yepquote:Op maandag 26 januari 2009 01:12 schreef Kluts het volgende:
Oh, dat 80's/90's feestje is 20-2 toch? Die in Utreg?
Dan kom ik dus niet. Zoals het er nu naar uit ziet ga ik dan al naar een ander feestje. Mits geld.quote:
Oh, dat is makkelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:14 schreef Kluts het volgende:
Wat voor muziek zet je niet op tijdens een eerste date?
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan kom ik dus niet. Zoals het er nu naar uit ziet ga ik dan al naar een ander feestje. Mits geld.
Maar ik mag ook erg graag klassiek gemengd met rock horen en dan krijg je dit:quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, erg goed Kluts... Nog meer youtube filmpjes..quote:Op maandag 26 januari 2009 01:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |