Mwah. Er is in Amsterdam dan een feestje waar ik toch wel errug graag heen wil, ook al leek dit me ook wel tof.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens een keertje tegen die tijd
Wtf? Mr. Brightside!quote:Op maandag 26 januari 2009 01:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar ik mag ook erg graag klassiek gemengd met rock horen en dan krijg je dit:
Vooral dat stukje vanf 4.31 is lekker opbouwend.
Gebroeders Ko.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat voor muziek zet je niet op tijdens een eerste date?
Waarom zag ik in Utrecht dan een poster hangen met reclame voor een 80's/90's party in de Central Studio's op 14/2? Zijn er zoveel 80's/90's feesten?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:12 schreef Kluts het volgende:
Oh, dat 80's/90's feestje is 20-2 toch? Die in Utreg?
Da's ook weer zoquote:Op maandag 26 januari 2009 01:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah. Er is in Amsterdam dan een feestje waar ik toch wel errug graag heen wil, ook al leek dit me ook wel tof.
Maar sowieso zouden wij al heel lang een keer een biertje doen.
Dit is in de Derrick, dat is altijd 80's/90's. Die in Central Studios staat daar los vanquote:Op maandag 26 januari 2009 01:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom zag ik in Utrecht dan een poster hangen met reclame voor een 80's/90's party in de Central Studio's op 14/2? Zijn er zoveel 80's/90's feesten?
En Frans Bauer is meer last date material.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gebroeders Ko.
Keiharde trance.
Iets heel depressiefs.
Da's meer second date material
Dat sowieso. Ik meende me ook te herinneren dat het 14-2 was. Leek me een goed alternatief om aan die valentijnsbullshit te ontkomen.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom zag ik in Utrecht dan een poster hangen met reclame voor een 80's/90's party in de Central Studio's op 14/2? Zijn er zoveel 80's/90's feesten?
Ah vandaar, ik verbaasde me er al over omdat jullie het over 20/2 hadden.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dit is in de Derrick, dat is altijd 80's/90's. Die in Central Studios staat daar los van
Wat doe jij trouwens in Utrecht? Ik dacht dat jij ergens anders vandaan kwamquote:Op maandag 26 januari 2009 01:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik verbaasde me er al over omdat jullie het over 20/2 hadden.
Dat inderdaad, en het is op een zaterdag , op vrijdagen kan ik nooit.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik meende me ook te herinneren dat het 14-2 was. Leek me een goed alternatief om aan die valentijnsbullshit te ontkomen.
Ik woon tegenwoordig in Apeldoorn.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's ook weer zo
Ik kom af en toe nog wel eens bij A'doorn in de buurt als ik bij mijn ouders op bezoek ga
WTF moet ik in hoofddorp?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:23 schreef S95Sedan het volgende:
De 30ste kunnen jullie naar hoofddorp
Stuur maar een PM als je in de buurt bentquote:Op maandag 26 januari 2009 01:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig in Apeldoorn.
Maar ik moet binnenkort sowieso een keer naar Utrecht, bedenk ik me net.
Met de vrachtwagen naar Maarssen rijden. Er stond een bord langs de ring.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens in Utrecht? Ik dacht dat jij ergens anders vandaan kwam
Niks. Dan is er een relatieplanet singles feest. Lijkt me niks voor jouquote:
Op die manierquote:Op maandag 26 januari 2009 01:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met de vrachtwagen naar Maarssen rijden. Er stond een bord langs de ring.
Als ik ergens wel niet heen zou gaan is het idd wel zoiets.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niks. Dan is er een relatieplanet singles feest. Lijkt me niks voor jou
Daar heb ik ooit eens een 'dinnetje gehad.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:26 schreef RealZeus het volgende:
Cue, Duimelot en Knuffel gaan naar een RP SinglesfeestDat is er in Hoofddorp
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:25 schreef Techno het volgende:
Nog liefhebbers van dit soort feesten? Maar het is deze keer in f**king Eindhoven, dat is te ver voor deze matige line-up.
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:25 schreef Techno het volgende:
Nog liefhebbers van dit soort feesten? Maar het is deze keer in f**king Eindhoven, dat is te ver voor deze matige line-up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |