Dinnetje is een van de woorden die in Welk woord hoef je echt niet meer te horen in '09? genoemd worden, fyiquote:Op maandag 26 januari 2009 01:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit eens een 'dinnetje gehad.
Tof! Een vrouw naar mijn hart.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:28 schreef Kluts het volgende:Awakenings
Tof, heb m wel als optie staan, maar moet ff kijken hoe ik dat financieel ga doen.
Maar ik hou ervan.
Sorry.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:29 schreef Ludootje het volgende:
Dinnetje is een van de woorden die in Welk woord hoef je echt niet meer te horen in '09? genoemd worden, fyi
Ik heb m ook gezien.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:30 schreef Tegan het volgende:
Ik keek net op sbs6 een documantaire oid met echt een bizar verhaal. Ik heb het ook ff geGoogled, check it out http://www.voltini.com/id43.htm . Ik heb gewaarschuwd, dus alleen lezen als je op alles voorbereid bent.
Klinkt wel flex idd.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Tof! Een vrouw naar mijn hart.![]()
Dan vind je dit ook vast wel leuk. Zelf gemixed, op 3 decks + FX.
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:30 schreef Tegan het volgende:
Ik keek net op sbs6 een documantaire oid met echt een bizar verhaal. Ik heb het ook ff geGoogled, check it out http://www.voltini.com/id43.htm . Ik heb gewaarschuwd, dus alleen lezen als je op alles voorbereid bent.
Dank je.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:33 schreef Kluts het volgende:
Klinkt wel flex idd.
Maar ik hou van heel veel dance, alleen club heb ik weinig mee en de tijd van speedcore heb ik inmiddels wel een beetje gehad.
Naast hetquote:
Jumpstyle is geen muziek.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dank je.
Speedcore, gabber, hardstyle, jump en dat soort meuk heb ik overigens erg weinig mee.
Ik heb hetzelfde erbij hoor Tegan. Maar het is wel heeeeel weird.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Naast het-gehalte vind ik het eigenlijk ook wel weer een klein klein beetje mooi dat hij zoveel deed voor zijn geliefde. Nu ik dit typ vind ik het eigenlijk toch te ranzig als ik me bedenk dat hij het alleen voor de seks deed misschien...
No, Just no...quote:Op maandag 26 januari 2009 01:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Naast het-gehalte vind ik het eigenlijk ook wel weer een klein klein beetje mooi dat hij zoveel deed voor zijn geliefde. Nu ik dit typ vind ik het eigenlijk toch te ranzig als ik me bedenk dat hij het alleen voor de seks deed misschien...
Nee, inderdaad. Hardcore en trance, ook niet echt IMHO.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:37 schreef Kluts het volgende:
Jumpstyle is geen muziek.
Maar ik kan me zowel op een hardcore- als een minimal of trancefeestje vermaken.
Die hardcoremuziek is gewoon vooral nog jeugdsentiment. Sporadisch ga ik eens een keer naar een feestje, maar dat is max 2 keer per jaar. Ik dans tegenwoordig dan toch liever op iets mildere muziek. Eens per maand is hier in Apeldoorn een housefeestje waar ik regelmatig heen ga, das gewoon relaxed.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Hardcore en trance, ook niet echt IMHO.
Minimal is wel lekker, maar als luistermuziek, niet om op los te gaan.
Ik ben niet zo romantisch. Hoewel ik het er laatst met een vriendin over had dat iemand die je haar vasthoudt als je kotst, toch wel pure romantiek is.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:43 schreef Tegan het volgende:
Dit zijn de echte liefdesverhalen. De liefde die zo sterk is dat het alles overleeft. Om even in Singles-termen te blijven.
Welk feestje in Apeldoorn is dat, als ik vragen mag?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:44 schreef Kluts het volgende:
Die hardcoremuziek is gewoon vooral nog jeugdsentiment. Sporadisch ga ik eens een keer naar een feestje, maar dat is max 2 keer per jaar. Ik dans tegenwoordig dan toch liever op iets mildere muziek. Eens per maand is hier in Apeldoorn een housefeestje waar ik regelmatig heen ga, das gewoon relaxed.
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:45 schreef Kluts het volgende:
Hoewel ik het er laatst met een vriendin over had dat iemand die je haar vasthoudt als je kotst, toch wel pure romantiek is.![]()
![]()
www.gigant.nlquote:Op maandag 26 januari 2009 01:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Welk feestje in Apeldoorn is dat, als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |