quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:08 schreef robbolo het volgende:
Misschien een compilatie van de laatste kamers in t vorige topic?
Niet alles, omdat het zooooveel isquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:08 schreef robbolo het volgende:
Misschien een compilatie van de laatste kamers in t vorige topic?
Maak een shot van je computer, das tenslotte 'the place where the magic happens'quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:22 schreef Edwinuss het volgende:
Toffe kamers mensen !
Jammer dat ik geen fatsoenlijke shot van mijn kamer kan fixen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maak een shot van je computer, das tenslotte 'the place where the magic happens'
In elk geval alles behalve fatsoenlijk, je had gelijk.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
In elk geval alles behalve fatsoenlijk, je had gelijk.
29quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:50 schreef robbolo het volgende:
[..]
Had je m niet al 28 keer aangeprezen in t vorige topic?
*zucht*quote:
Al die foto's aan je muur, doet me denken aan een stalkertquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:02 schreef Lauriette91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:02 schreef Lauriette91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, ik heb er nooit last vanquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Is het zo´n teringzooi in jouw kamer?
De gitaren zijn wel tof tho
Das toch Avril rechtsbovenin?quote:
Ben ik ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:09 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Al die foto's aan je muur, doet me denken aan een stalkert
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:21 schreef Hyman het volgende:
[..]die heb ik al eens gezien, op je blog
Ik vind jouw muur zo tof hè
Looks nice, maar ligt het aan mij of is alles zo klein?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:57 schreef boskameel het volgende:
Sinds halfjaar kamer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klein?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Looks nice, maar ligt het aan mij of is alles zo klein?
Zo oogt het wel.quote:
Bij jouw kamer (met rotzooi) niet dan?quote:
Wtf is dat voor lame opmerkingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij jouw kamer (met rotzooi) niet dan?
Lijkt me ook niet verstandig als ik je kamer zo ziequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wtf is dat voor lame opmerking
Het is toch niet dat ik hem wil bashen ofzo
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet verstandig als ik je kamer zo zie
Omdat Applequote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:24 schreef Stefanovich het volgende:
Waarom heeft iedereen van die Apple beeldschermen en grote LCD tv's ?Mooie kamers heur!
Omdat het fucking geniaal is.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:24 schreef Stefanovich het volgende:
Waarom heeft iedereen van die Apple beeldschermen en grote LCD tv's ?Mooie kamers heur!
idd iets beter dan die andere foto'squote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:17 schreef Juicyhil het volgende:
Hier dan de opgeruimde kamer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En kun je goed rolle op de 'vloer'quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:02 schreef Lauriette91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een twijfelaarquote:Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef iBolt het volgende:
Waarom heeft iedereen hier maar een 1 persoonsbed?
ben toch vrijgezel+geen ruimte.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef iBolt het volgende:
Mn kamer is te kleinquote:Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef iBolt het volgende:
Ruimte is een overtuigend argument, maar vrijgezel niet. Ook in je eentje ligt t heerlijk in een groter bed, en wat niet is kan altijd komenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ben toch vrijgezel+geen ruimte.
Klopt. Ben ook vrijgezel, maar zou enorm graag een 2persoonsbed willen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:30 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ruimte is een overtuigend argument, maar vrijgezel niet. Ook in je eentje ligt t heerlijk in een groter bed, en wat niet is kan altijd komen
het is ook een kutargument, maar ik stel niet zo heel erg veel eisen aan mijn slaapplek. Op vakantie lig ik rustig 4 weken op een dun matjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:30 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ruimte is een overtuigend argument, maar vrijgezel niet. Ook in je eentje ligt t heerlijk in een groter bed, en wat niet is kan altijd komen
Ik ben wat dat betreft wel een zeur, ik moet een lekker bed hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het is ook een kutargument, maar ik stel niet zo heel erg veel eisen aan mijn slaapplek. Op vakantie lig ik rustig 4 weken op een dun matje
ik 4 weken op een luchtbed dat kraakt en na 3 uur weer zacht isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het is ook een kutargument, maar ik stel niet zo heel erg veel eisen aan mijn slaapplek. Op vakantie lig ik rustig 4 weken op een dun matje
Ik heb ze al eens geplaatst, en anders gaan ze zeuren dat ik teveel foto's plaats, en ik heb maar 1 kamerquote:
Op guwes scherm ook.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:27 schreef boban het volgende:
INCLUSIEF, 2 persoonsbed![]()
Heb ik inmiddels alweer 13 jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikea he, ken zoveel mensen met dat dekbedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:21 schreef BurnaBoy het volgende:
........
Dat dekbed ken ik. Waarom heb ik dat nu ook
(mijn woonvertrek is btw een puinzooi en daar wil je geen foto's van)
Omdat je dan lekker veel ruimte hebt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef Marr- het volgende:
Wow waarom hebben sommige mensen 3 monitors?
Jij kan écht makkelijk in je wasbak pissen 's nachts, hoe chill.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:48 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn kamer is saai
Ik pis er niet inquote:Op maandag 23 maart 2009 22:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij kan écht makkelijk in je wasbak pissen 's nachts, hoe chill.
die gordijntjes...quote:Op maandag 23 maart 2009 22:48 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn kamer is saai
zou ik wel doen als ik lam benquote:Op maandag 23 maart 2009 22:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij kan écht makkelijk in je wasbak pissen 's nachts, hoe chill.
Knus is hetquote:Op zondag 21 juni 2009 18:53 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Nieuwe crib, nieuwe foto's...
[ afbeelding ]
Uitzicht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Teevee &zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga binnenkort maar weer eens foto's maken.
Morgen of zo... moet seriously mijn kamer iets opruimen. Ik zie gewoon in de hoeken stof liggenquote:
Ik ben verliefd op je kleine aanrechtjequote:Op zondag 21 juni 2009 18:53 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Nieuwe crib, nieuwe foto's...
[ afbeelding ]
Uitzicht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Teevee &zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was dus echt het eerst wat ik lelijk vond bij de foto's.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:21 schreef iBolt het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op je kleine aanrechtjezo leuk met die kleine gordijntjes
Die fotomuur is echt zo vet hequote:Op maandag 23 maart 2009 22:46 schreef Lauriette91 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus.
Normaal is het nooit zo'n rommel. Echt niet.
Haha. Dankje.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die fotomuur is echt zo vet he, jammer dat je die hier niet ziet
.
Leuk bed heb je onder je bed? Maar zie ik het goed dat je die dus gewoon eronderuit kunt schuiven en vervolgens gewoon op de stelten kunt zetten en dan dezelfde bed wordt als waarop je al slaapt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:40 schreef jo-ep het volgende:
Mijn studentenkamertje![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
klik voor groter
Klopt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:29 schreef iBolt het volgende:
[..]
Leuk bed heb je onder je bed? Maar zie ik het goed dat je die dus gewoon eronderuit kunt schuiven en vervolgens gewoon op de stelten kunt zetten en dan dezelfde bed wordt als waarop je al slaapt?
Ikeaquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:39 schreef iBolt het volgende:
[..]
Nice nog nooit gezien bij ikeawaar kun je zoiets kopen (Y)
Yo dawg, i herd u liek sleeping so we put a bed in ur bed so u can sleep while u sleep.quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:40 schreef jo-ep het volgende:
Mijn studentenkamertje![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
klik voor groter
leuke gordijntjesquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:04 schreef remmertjuh het volgende:
Hier mijn kamer inclusief zooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Newcastle united of ajax?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:04 schreef remmertjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is kunststof, werkt perfect als muismatquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Newcastle united of ajax?
grolsch of heineken?
of toch maar glassex?
En dat grolsch ding waar is die van gemaakt?
Okquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:44 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Is kunststof, werkt perfect als muismat
Ow die newcastle vlag heb ik meegenomen als souvenir
Is je woordenboek E-N nou serieus zo zwaar dat je plank doorbuigt?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:04 schreef remmertjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een aquarium maar er zitten vissen inquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:26 schreef morgane het volgende:
Oh een ventilator, ik ben jaloers!
En leuk, een terrarium! Wat zit erin?
Jammer dat mijn ventilator er net niet op staatquote:
Leuke stoelquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heu, mijn oude kamer staat nog in de op.
Was:
[ afbeelding ]
Is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat een echt geweer op dat laatste plaatje ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Was:
[ afbeelding ]
Is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die staat ook op tweakersquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Was:
[ afbeelding ]
Is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een kar ja, wel dicht gesoldeerd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:21 schreef nicoo het volgende:
[..]
Is dat een echt geweer op dat laatste plaatje ?
Ja klopt.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Was:
[ afbeelding ]
Is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:55 schreef dirkjo het volgende:
Ik MOET deze week mijn kamer schoonmaken, zal dan wel wat foto's plaatsen
Wss nu een stormloop van alle FOK!ers of die bij jou zouden willen slapenquote:Op zondag 6 september 2009 20:13 schreef Crack_ het volgende:
Nu mijn kamer(tje)!
Als allereerste mn bedje
[ afbeelding ]
Dat is mn bed als ik hem 2 persoons heb gemaakt
[ afbeelding ]
En dit is hetzelfde bed, maar dan 1 persoonsEcht heel handig omdat mn kamer nogal klein is! Ik heb een soort grote lade onder mn bed, zodat ik hem altijd 2 persoons kan maken als er logees zijn, en ook weer heel makkelijk 1 persoons
[ afbeelding ]
Een beetje behang, mn bed en de tv
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mn bureautje
* Roflpantoffel kijkt naar fobo.quote:Op zondag 6 september 2009 20:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wss nu een stormloop van alle FOK!ers of die bij jou zouden willen slapen
quote:Op zondag 6 september 2009 20:13 schreef Crack_ het volgende:
Nu mijn kamer(tje)!
Als allereerste mn bedje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is hetzelfde bed, maar dan 1 persoonsEcht heel handig omdat mn kamer nogal klein is! Ik heb een soort grote lade onder mn bed, zodat ik hem altijd 2 persoons kan maken als er logees zijn, en ook weer heel makkelijk 1 persoons
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mn bureautje
'n hamstertjequote:Op maandag 7 september 2009 08:00 schreef morgane het volgende:
Heb je een hamster of zit er iets anders knagerigs in die dunabak?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'n hamstertje
En het is een savic rody bak, maar dan zonder dat nutteloze plateautje
quote:
Zo'n klok heb ikquote:Op zondag 6 september 2009 20:13 schreef Crack_ het volgende:
Nu mijn kamer(tje)!
Als allereerste mn bedje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mn bureautje
Het heeft wat langer geduurd, maar hier zijn ze dan:quote:
Mooie sjaalsquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Was:
[ afbeelding ]
Is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat het 24"" model? Die heb ik namelijk ook! Super scherm en Full HDquote:[b]Op donderdag 10 september 2009 19:33 schreef Antony1989 het volgende:[/b
Nieuw redelijk groot bureau:
[ afbeelding ]
Paint itquote:Op donderdag 10 september 2009 19:53 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaapkamer is in een ruimte hiernaast, alleen voor mij toegankelijk.
Het is behoorlijk klein, er staat een kast een een 2 bij 2 meter bed. Ik kan daar niet echt een fatsoenlijke foto van maken.
Helaas niet, het is het 22" model. Maar het is een mooi scherm ja, en PS3 werkt er ook goed op.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is dat het 24"" model? Die heb ik namelijk ook! Super scherm en Full HD
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:29 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Helaas niet, het is het 22" model. Maar het is een mooi scherm ja, en PS3 werkt er ook goed op.
In wat voor hok leef jij gastquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:32 schreef jortkeldert het volgende:
Mijn kamer..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet hem eens flink uitmesten
Dat is geen stellingkast, dat is een zwaar metalen opbergrekquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In wat voor hok leef jij gastKantoorlicht, overal rotzooi en stellingkast
Leef je in een magazijn onder een winkel ofzo?
Wat een nerd kamerquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:32 schreef jortkeldert het volgende:
Mijn kamer..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet hem eens flink uitmesten
Ik ben gewoon bereid om mezelf op te offeren om naar een doel te strefenquote:
Hier kies je toch echt voor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:49 schreef jortkeldert het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bereid om mezelf op te offeren om naar een doel te strefen
Een hoop gaat ook naar het grofvuil binnenkortquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hier kies je toch echt voor.
Een beetje opruimen kan toch geen kwaad?
* Lastpost ziet verder een hoop herkenbare zaken.
wat voor doel is dat dan, omdat je kamer vol met meuk staat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:49 schreef jortkeldert het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bereid om mezelf op te offeren om naar een doel te strefen
Dat hij later een leuk huis kan kopen, zie een paar posts hierbovenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
wat voor doel is dat dan, omdat je kamer vol met meuk staat?
nee dat is het nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat hij later een leuk huis kan kopen, zie een paar posts hierboven
Waarom doe je jezelf dit aan? Je kan nu toch ook iets leuks nemen ipv dit?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:48 schreef jortkeldert het volgende:
Ja lach maar stelletje internethelden
Is inderdaad een magazijn. Maar ik woon gratis en heb misschien 100 euro p/m echte lasten.
De rest kan lekker op mn rekening totdat ik een leuk huis kan kopen
Ik zou het er geen 6 jaar in uithouden, hoe goedkoop ookquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:48 schreef jortkeldert het volgende:
Ja lach maar stelletje internethelden
Is inderdaad een magazijn. Maar ik woon gratis en heb misschien 100 euro p/m echte lasten.
De rest kan lekker op mn rekening totdat ik een leuk huis kan kopen
Jij krijgt van mij de award begrijpend lezenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat hij later een leuk huis kan kopen, zie een paar posts hierboven
Prima strijkplankquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:31 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Mijn kamer ook maar es opnieuw... Ondertussen inclusief 2-persoons bed & bartafel waar ik nevernooitniet aan zit....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik me niet vergis ziet het er bij mij wel opgeruimd uitquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:27 schreef Gizmo112 het volgende:
* Gizmo112 vraagt zich af of mensen wel eens opruimen
Tsjakka!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:02 schreef jortkeldert het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij de award begrijpend lezen
Werk je hier?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:14 schreef MissSpooky het volgende:
Mijn kamertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met natuurlijk een parasol in 't midden
Is ie onklaar gemaaktquote:Op donderdag 24 september 2009 17:36 schreef centenbakkie het volgende:
Mijn zooitje
[ [url=
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ik heb inderdaad een weckpot met mobieltjes
Idd, rare luiquote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Hyman het volgende:
Valt me op dat veel fok!kers een geweer in hun kamer hebben, onklaar of niet
pipa`s zijn inquote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Hyman het volgende:
Ik wil ook zo'n zoek ding voor op't strandquote:Op donderdag 24 september 2009 17:36 schreef centenbakkie het volgende:
Mijn zooitje
[ [url=
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ik heb inderdaad een weckpot met mobieltjes
Zitten die cd's aan de muur in zo'n doorzichtig vakjes-ding? Ik zoek er namelijk ook nog 1, maar alles wat ik vind is te klein voor cd's (bedoeld voor foto's).quote:Op donderdag 24 september 2009 17:14 schreef MissSpooky het volgende:
Mijn kamertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kopen? 130 euroquote:Op donderdag 24 september 2009 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n zoek ding voor op't strand
onklaar ja, heeft geen zin om eentje te kopen die het doet aangezien de schietvereniging waar ik kom hun kogelvanger niet dik genoeg is om dat type patronen te vangen :pquote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Hyman het volgende:
quote:
Zuchtquote:werk je hier?
Nee, dat waren kapotte cd's, met dubbelzijdige tape aan de muur geplakt.quote:Zitten die cd's aan de muur in zo'n doorzichtig vakjes-ding? Ik zoek er namelijk ook nog 1, maar alles wat ik vind is te klein voor cd's (bedoeld voor foto's).
Jah, dat weet ikquote:
Laat je toch niet zo uit je tent lokkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:56 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Zucht't zijn gewoon (kerst)lampjes in paars, rood, blauw, en groen. Maar die laatste hadik toen niet aan gezet.
[..]
Nee, dat waren kapotte cd's, met dubbelzijdige tape aan de muur geplakt.
Wat een superleuke kamer !quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn paleis(foto's gemaakt op verschillende momenten):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is maar goed dat die lampjes niet voor je raam hangenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:14 schreef MissSpooky het volgende:
Mijn kamertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zou ik idd ook niet bij de ikea gehaald hebben nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
Je kamer was veeeeeel handiger geweest zonder dat schuine dak
Dankjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wat een superleuke kamer !Ik ben jaloers
Leuk kleedje is het hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben verliefd!Kleedje heb ik ook.
Als ik dit weekend thuis ben maak ik ook meteen foto's.
Nou die heb ik erbij gekocht hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Die zou ik idd ook niet bij de ikea gehaald hebben nee.
Gozer, die keuze heb je niet.
Hahaha ik heb echt zoveel commentaar gekregen op die klokquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:19 schreef Tijgertje. het volgende:
Heel mooi BT. Vind alleen je klok niet mooi.
Dat je daar in kan levenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:58 schreef Daantke het volgende:
Zes vierkante meters.
Vanaf de deur
[ afbeelding ]
laptop en zulks
[ afbeelding ]
andere kant
[ afbeelding ]
whehequote:
16m^2quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:50 schreef Daantke het volgende:
[..]
140 huur
en volgend jaar een grote kamer met balkon
al je kleren zitten in dat ene kastje!?!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die kleur echt mooooi.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee coop, vorige week ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, dan heb je het bij de plus gehaald
Goeie shit
Mooie kleur blauw!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:51 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]Ik moet nog iets doen met die lege muren.
[ afbeelding ]
Met een gitaar die nodig weg moet.
Die niet te gebruiken valt, want die stemdingen zijn te losjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 @ 20:51 schreef Juicyhil het volgende:
Je hebt een akoestische gitaar, net als Miley. Tofferd.
Tenkjoequote:Op woensdag 7 oktober 2009 @ 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mooie kleur blauw!
Je hebt zo veel meer ruimte ja![]()
Nice
I have no idea, hij is nog van mijn opa geweest, 50/60 jaar terug. Hij komt uit joegoslaviequote:Op woensdag 7 oktober 2009 @ 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij heb ik/ me moeder dezelfde gitaar
paar van die fotolijstjes gehaald bij de xenos, en daar de cd's opgeplaktquote:Op zondag 22 november 2009 17:17 schreef morgane het volgende:
Hoe heb je dat gedaan met die cd's in die witte kastjes aan de muur? Ziet er mooi uit!
Ja, dat klopt, maar als je m'n kamer binnenkomt, zie je het wel goedquote:Op zondag 22 november 2009 17:18 schreef Hyman het volgende:
Als je in je nest ligt, zie je PSV verkeerd om
Ah, cool! Dank jequote:Op zondag 22 november 2009 17:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
paar van die fotolijstjes gehaald bij de xenos, en daar de cd's opgeplakt
Echt een kut lampquote:Op maandag 23 november 2009 15:20 schreef Twizu het volgende:
De rest was een puinhoop, dus alleen het bed
[ afbeelding ]
Half Nederland heeft zo'n IKEA-lamp volgens mij. De kwaliteit is wel echt slecht inderdaad, maar daar betaal je dan ook naarquote:Op maandag 23 november 2009 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt een kut lamp
Ik heb hem zelf ook, het papier is bij de smalste 3 ringen nog wel soort van zacht maar bij de rest is het hard geworden, en als je het aanraakt zit er een gat in
Wauw.quote:Op maandag 23 november 2009 15:20 schreef Twizu het volgende:
De rest was een puinhoop, dus alleen het bed
[ afbeelding ]
Dat dus jaquote:Op woensdag 2 december 2009 18:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
HAHA mijn kamer is een troep ik durf niet
Doe dan maar een foto van je tieten.quote:
IKEA, ¤30,-!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:41 schreef morgane het volgende:
Ik heb dezelfde kleur op mn muur, leuk!ik zoek ook nog een bijpassend vloerkleedje, waar heb je de jouwe vandaan?
Lelijk?quote:
Hij is relaxed, hé.quote:
Nog nooit bij de IKEA geweest?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:41 schreef morgane het volgende:
Ik heb dezelfde kleur op mn muur, leuk!ik zoek ook nog een bijpassend vloerkleedje, waar heb je de jouwe vandaan?
Wat danquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik keek op je fobo en had heel wat anders verwacht.
Ziet mijn kamer er tokkie uit dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou een dikke tokkie dame.
Ik dacht![]()
![]()
En het was:![]()
Nou ja dat bont.. en een vrouw die zoveel apparatuur heeft kan nooit goed zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ziet mijn kamer er tokkie uit dan?
Haha, nepbont hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou ja dat bont.. en een vrouw die zoveel apparatuur heeft kan nooit goed zijn.
ën daarom ging ik er vanuit dat je dik was.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef IrCute het volgende:
[..]
Haha, nepbont hoorHeerlijk zacht en warm
. En tja, ik hou nou eenmaal van gamen en tv kijken enz.
Nou dat ben ik dus nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
ën daarom ging ik er vanuit dat je dik was.
Jawel hoor, maar dan is het vaak de Wii. En wat maakt jou NIET helemaal normaal?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nou dat ben ik dus nietKunnen ''normale'' meisjes gamen niet leuk vinden?
Alhoewel ik ook niet helemaal normaal ben
.
Ik heb aparte hobbies voor een meisje!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan is het vaak de Wii. En wat maakt jou NIET helemaal normaal?
Gooi het eruit. Al wordt het wel héél offtopic.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb aparte hobbies voor een meisje!
Nouja, ik bedoel dus dat ik érg veel game en achter de pc zit, ik volg veel series en kijk veel films e.d. En ik speel elektrische gitaar! Niet echt de standaard hobbies voor een meisjequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:19 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Gooi het eruit. Al wordt het wel héél offtopic.
Ik kan maar een strook van 0.5 meter gebruiken in jouw kamerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken meer vrouwen die gamen dan mannenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nou dat ben ik dus nietKunnen ''normale'' meisjes gamen niet leuk vinden?
Alhoewel ik ook niet helemaal normaal ben
.
Deken? Meer je bontjas die je op bed hebt neergelegdquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:51 schreef IrCute het volgende:
Foto's van mijn veel te kleine hok[ afbeelding ]
Mijn allerliefste hond Floortje wou graag ook op de foto!
[ afbeelding ]
TV+ PS3
[ afbeelding ]
Bureau!
[ afbeelding ]
Kastje
[ afbeelding ]
Kastje + Gitaar![]()
[ afbeelding ]
Muur boven mijn bed
[ afbeelding ]
Andere muur boven mijn bed
[ afbeelding ]
Lamp![]()
[ afbeelding ]
Bed + Heerlijk warme bontdeken!
Het is toch echt een dekenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:50 schreef Faberge het volgende:
[..]
Deken? Meer je bontjas die je op bed hebt neergelegd
TVP voor de foto'squote:Op woensdag 20 januari 2010 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ben mijn kamer aan het opknappen, ff opnieuw schilderen en postertje oid ophangen..
ik denk na dit weekend ff foto's posten
quote:
Lekker die kat zo daar gastquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
![]()
Ein,zwei,drei voorproefje (oude foto)
[ afbeelding ]
Inderdaad een oude foto, die Donald Duck's komen uit 1953quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
![]()
Ein,zwei,drei voorproefje (oude foto)
[ afbeelding ]
Ja, en internet ook zekerquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:31 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Inderdaad een oude foto, die Donald Duck's komen uit 1953
omg hoe kom je aan die new york poster?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:51 schreef IrCute het volgende:
Foto's van mijn veel te kleine hok[ afbeelding ]
Mijn allerliefste hond Floortje wou graag ook op de foto!
[ afbeelding ]
TV+ PS3
[ afbeelding ]
Bureau!
[ afbeelding ]
Kastje
[ afbeelding ]
Kastje + Gitaar![]()
[ afbeelding ]
Muur boven mijn bed
[ afbeelding ]
Andere muur boven mijn bed
[ afbeelding ]
Lamp![]()
[ afbeelding ]
Bed + Heerlijk warme bontdeken!
http://www.allposters.nl/gallery.asp?startat=/getposter.asp&APNum=1648514&CID=B5E96D68F1D2400099F44A5D7CA60E8A&PPID=1&search=new%20york%20&f=c&FindID=7889&P=1&PP=740&sortby=PD&cname=New+York&SearchID=quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:33 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
omg hoe kom je aan die new york poster?
Je vader past bij de muurquote:Op maandag 25 januari 2010 00:04 schreef Merel1808 het volgende:
Ben gister wezen schilderen in mijn nieuwe huis
Keuken met papa:
[ afbeelding ]
Muurtje waar straks mijn bed tegenaan komt:
[ afbeelding ]
Gelukkig kun je de beide muren nooit tegelijk zien, anders lijkt het allemaal wel heel kauwgombal
Leuk! Moet ik nog komen helpen?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:04 schreef Merel1808 het volgende:
Keuken met papa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig kun je de beide muren nooit tegelijk zien, anders lijkt het allemaal wel heel kauwgombal
Mwah, schilderwerk is af, moet alleen nog even dat gele deurtje met schoolbordverf bewerken terwijl paps laminaat legt en dan is het alleen nog maar verhuizenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Leuk! Moet ik nog komen helpen?
Ik skip, kom wel koffie doen.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mwah, schilderwerk is af, moet alleen nog even dat gele deurtje met schoolbordverf bewerken terwijl paps laminaat legt en dan is het alleen nog maar verhuizen
Maar als je je aan wil bieden om mijn massief grenen bed 4 verdiepingen naar boven te sjouwen, be my guest
Vette kamer! zeker een stuk groter dan je oudequote:Op maandag 25 januari 2010 00:04 schreef Merel1808 het volgende:
Keuken met papa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb iets gevondenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet nog steeds iets voor aan de muur kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |