Dat dus jaquote:Op woensdag 2 december 2009 18:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
HAHA mijn kamer is een troep ik durf niet
Doe dan maar een foto van je tieten.quote:
IKEA, ¤30,-!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:41 schreef morgane het volgende:
Ik heb dezelfde kleur op mn muur, leuk!ik zoek ook nog een bijpassend vloerkleedje, waar heb je de jouwe vandaan?
Lelijk?quote:
Hij is relaxed, hé.quote:
Nog nooit bij de IKEA geweest?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:41 schreef morgane het volgende:
Ik heb dezelfde kleur op mn muur, leuk!ik zoek ook nog een bijpassend vloerkleedje, waar heb je de jouwe vandaan?
Wat danquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik keek op je fobo en had heel wat anders verwacht.
Ziet mijn kamer er tokkie uit dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou een dikke tokkie dame.
Ik dacht![]()
![]()
En het was:![]()
Nou ja dat bont.. en een vrouw die zoveel apparatuur heeft kan nooit goed zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ziet mijn kamer er tokkie uit dan?
Haha, nepbont hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou ja dat bont.. en een vrouw die zoveel apparatuur heeft kan nooit goed zijn.
ën daarom ging ik er vanuit dat je dik was.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef IrCute het volgende:
[..]
Haha, nepbont hoorHeerlijk zacht en warm
. En tja, ik hou nou eenmaal van gamen en tv kijken enz.
Nou dat ben ik dus nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
ën daarom ging ik er vanuit dat je dik was.
Jawel hoor, maar dan is het vaak de Wii. En wat maakt jou NIET helemaal normaal?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nou dat ben ik dus nietKunnen ''normale'' meisjes gamen niet leuk vinden?
Alhoewel ik ook niet helemaal normaal ben
.
Ik heb aparte hobbies voor een meisje!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan is het vaak de Wii. En wat maakt jou NIET helemaal normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |