Hij postte toch als laatstquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:34 schreef Doekje het volgende:
open de op dan niet luie doos
Mijn kleding kast staat in een andere kamer. En welke andere spullen bedoel je?quote:
Cd's en dvd's zitten in mappen die staan in de Billy kast. Boeken voor school staan daar ook! meubels heb ik niet nodig (waarom heb je die nodig op je slaapkamer?).quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:05 schreef superworm het volgende:
Welke andere spullen?! Boeken, dvd's, cd's, meubeltjes, rommeltjes, post, álles! Mijn hele kamer staat er propvol mee!
Dit is bij mijn ouders. Ik ben nog opzoek naar een geschikte ruimte voor mezelf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:58 schreef Remzz het volgende:
Mooi hoor zeker dat bureau zo 'clean'. Is dit je kamer bij je ouders of zit je op kamers?
ah oke dat verklaart het wel een beetjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:32 schreef Daklem het volgende:
Dit is bij mijn ouders. Ik ben nog opzoek naar een geschikte ruimte voor mezelf.
Ik kom er elke dag ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:35 schreef saaw het volgende:
jemig
kom je dar uberhaupt wel eens?
het is echt klinisch, ik zou daar niet tegen kunnen
maar je computert er echt alleen maar? of ruim je echt na elke handeling alles snel weer op?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:37 schreef Daklem het volgende:
Ik zou dus weer niet tegen kunnen tegen jouw bureau![]()
Ik heb ook alles binnen handbereik.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:38 schreef saaw het volgende:
[..]
maar je computert er echt alleen maar? of ruim je echt na elke handeling alles snel weer op?
ik heb gewoon de spullen die ik veel gebruik binnen handbereik staan, vind ik handig
nee, luie doos dat is het niet, mischien wel natte tostiquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:39 schreef superworm het volgende:
Dit "luie doos", is dat de nieuwste trend in tienertaal?
Leuke kamer. Jammer van je dwangneurosequote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:53 schreef Daklem het volgende:
Nogmaals dan vanuit het vorige topic:
Mijn kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Mijn kleding kast staat in een andere kamer. En welke andere spullen bedoel je?
Muah, valt mee hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Wat veel DVD's [afbeelding].
Als ik vragen mag hé, waar heb je die 2 lampen gekocht? met dat koffie en anti-rook teken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:53 schreef Daklem het volgende:
Nogmaals dan vanuit het vorige topic:
Mijn kamer:
[afbeelding]
[..]
Mijn kleding kast staat in een andere kamer. En welke andere spullen bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |