Hij postte toch als laatstquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:34 schreef Doekje het volgende:
open de op dan niet luie doos
Mijn kleding kast staat in een andere kamer. En welke andere spullen bedoel je?quote:
Cd's en dvd's zitten in mappen die staan in de Billy kast. Boeken voor school staan daar ook! meubels heb ik niet nodig (waarom heb je die nodig op je slaapkamer?).quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:05 schreef superworm het volgende:
Welke andere spullen?! Boeken, dvd's, cd's, meubeltjes, rommeltjes, post, álles! Mijn hele kamer staat er propvol mee!
Dit is bij mijn ouders. Ik ben nog opzoek naar een geschikte ruimte voor mezelf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:58 schreef Remzz het volgende:
Mooi hoor zeker dat bureau zo 'clean'. Is dit je kamer bij je ouders of zit je op kamers?
ah oke dat verklaart het wel een beetjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:32 schreef Daklem het volgende:
Dit is bij mijn ouders. Ik ben nog opzoek naar een geschikte ruimte voor mezelf.
Ik kom er elke dag ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:35 schreef saaw het volgende:
jemig
kom je dar uberhaupt wel eens?
het is echt klinisch, ik zou daar niet tegen kunnen
maar je computert er echt alleen maar? of ruim je echt na elke handeling alles snel weer op?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:37 schreef Daklem het volgende:
Ik zou dus weer niet tegen kunnen tegen jouw bureau![]()
Ik heb ook alles binnen handbereik.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:38 schreef saaw het volgende:
[..]
maar je computert er echt alleen maar? of ruim je echt na elke handeling alles snel weer op?
ik heb gewoon de spullen die ik veel gebruik binnen handbereik staan, vind ik handig
nee, luie doos dat is het niet, mischien wel natte tostiquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:39 schreef superworm het volgende:
Dit "luie doos", is dat de nieuwste trend in tienertaal?
Leuke kamer. Jammer van je dwangneurosequote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:53 schreef Daklem het volgende:
Nogmaals dan vanuit het vorige topic:
Mijn kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Mijn kleding kast staat in een andere kamer. En welke andere spullen bedoel je?
Muah, valt mee hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Wat veel DVD's [afbeelding].
Als ik vragen mag hé, waar heb je die 2 lampen gekocht? met dat koffie en anti-rook teken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:53 schreef Daklem het volgende:
Mijn kamer:
[afbeelding]
[..]
Ikeaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:30 schreef Silaz het volgende:
[..]
Als ik vragen mag hé, waar heb je die 2 lampen gekocht? met dat koffie en anti-rook teken?
Dat zijn inderdaad hele leuke lampenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:30 schreef Silaz het volgende:
[..]
Als ik vragen mag hé, waar heb je die 2 lampen gekocht? met dat koffie en anti-rook teken?
Zijn ze nog verkrijgbaar? Ik kan ze namelijk niet vinden op de site van Ikea.quote:
Hmm! ik kan hem ook niet vinden op de site!! Misschien een bezoekje brengen, maybe dat ze die lampen nog hebben..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Zijn ze nog verkrijgbaar? Ik kan ze namelijk niet vinden op de site van Ikea.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/range/10371/10733/
Gatverdamme, dat AJAX overal verpest mn dag..quote:Op zondag 29 juli 2007 16:29 schreef ericajax het volgende:
Enkele weken geleden kamer verbouwd;
Muur met tv & wastafel
[afbeelding]
TV enzoo.
[afbeelding]
Kapstok voor kleren, boekenkast...
[afbeelding]
Muren bij mn bed
[afbeelding]
HET BED![]()
[afbeelding]
Bureau
[afbeelding]
Kledingkast!
[afbeelding]
PC & laptop![]()
[afbeelding]
Stoer..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:47 schreef mash_ het volgende:
Foto #3 (onscherp)
Mijn kleding kast. op de kast staan wat lege flessen drank. waar van k er nog een hoop moet weg gooie want er stond eigelijk 1 rijtje omdat het er leuk uitziet.. alleen nu staat het een beetje vol en is het dus gewoon troep. Met daar naast ijn knuffels die ik op de kermis gewonnen heb
[afbeelding]
moooooi.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:53 schreef Daklem het volgende:
Mijn kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Dat behang is gaaaaaafquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:19 schreef Mrs.Jones het volgende:
best roze allemaal he....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lief hequote:Op zondag 29 juli 2007 23:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Stoer..Lege flessen drank en daarnaast een knuffelbeertje met Hug erop..
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 29 juli 2007 22:58 schreef superworm het volgende:
Tvp<--- Ik ben de topicstarter dus ik hoef niet eens een tvp te plaatsen, lol.
Ik zie jou stijl wel zitten maat.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:47 schreef mash_ het volgende:
Foto #1
Mijn bureau en boksbal en links mijn kleding kast.
[afbeelding]
Foto #2
Mijn bureau van dicht bij, laptop + extra scher. (waar op dat moment niks aan stond) van de rest voor mij doen erg netjes
[afbeelding]
Foto #3 (onscherp)
Mijn kleding kast. op de kast staan wat lege flessen drank. waar van k er nog een hoop moet weg gooie want er stond eigelijk 1 rijtje omdat het er leuk uitziet.. alleen nu staat het een beetje vol en is het dus gewoon troep. Met daar naast ijn knuffels die ik op de kermis gewonnen heb
[afbeelding]
Foto #4
Mijn bank, Gebruik me bank ongeveer nooit om op te zitten... maar als plek om spullen om te gooie. en rechts zie je mijn 2e stoel. daar gooi ik altijd mijn kleren overheen.
[afbeelding]
Foto #5
De anderen kant van mijn kamer. met links ijn tv meubel met klein tvtje en ps2 + spellen. er staan nog 2 flessen zonnenbrand en 1 fles aftersun van ijn vakantie. nog geen zin gehad om op te ruimen. net zo als de koffer die er naast ligt. van de rest zie je mijn bed + een iets te groot matras die er onder ligt voor als er iemand blijft slapen.
[afbeelding]
Foto #6
Mijn deur + kast. met 2 posters. en op mijn kast een dek bed voor dat anderen matras van foto 5. met daar achter een ah hamster board.
[afbeelding]
Dat was mijn kamer wel weer
Of verreweg diegene die cynisme het meest niet doorheeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 06:59 schreef superworm het volgende:
Volgens mij ben ik in dit topic verreweg de geliefdste.
had ik gedaan.. maar ik heb die flessen liever nog vol... dat knuffeltje kan ook gewoon echt niet.. geen excuses mogelijk daarvoor..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
lief heals je nou ook las wat er onder staat
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:39 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Of verreweg diegene die cynisme het meest niet doorheeft.
'We all love before and afters'quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ziet er duur uit!
Tevens tvp, zo opruimen en dan komen hier wat foto's te staan
Vooral in een blauwig/paarsachtige kamer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
Dat roze is wel echt lelijk jaa..
amd notebookje, heb ik ook! hoe krijg jij de tv-out aan de praat op dat ding?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar je hebt nog geen foto van mijn slaapkamer gezien, dat is namelijk een bende
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon bij de beeldscherminstellingen TV selecteren. Echter heb ik er nog maar een keer gebruik van gemaakt, ben niet echt een voorstander van tv-out.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
amd notebookje, heb ik ook! hoe krijg jij de tv-out aan de praat op dat ding?
die optie heb ik dus nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gewoon bij de beeldscherminstellingen TV selecteren. Echter heb ik er nog maar een keer gebruik van gemaakt, ben niet echt een voorstander van tv-out.
AHahAHahquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:48 schreef Woesteling het volgende:
[..]
Die toeter voor als je niet wakker te krijgen bent ofzo?![]()
Bizar mooi dat met die CD's zo, hoe doe je dat? Ook erg goede CD's overigens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:44 schreef kenny89 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Binnenkort even een grote schoonmaak qua spullen.. moet toch echt van wat speelgoed af... Als je afvraagt waar mijn bed is... die is er niet.. Oranje bank is tevens ook een 2 persoons slaapbank.
Wat een sjieke kamer voor een 18jarige..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:44 schreef kenny89 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Binnenkort even een grote schoonmaak qua spullen.. moet toch echt van wat speelgoed af... Als je afvraagt waar mijn bed is... die is er niet.. Oranje bank is tevens ook een 2 persoons slaapbank.
Funnyman!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:18 schreef hellsnake het volgende:
[..]
Het geld was op voordat je meubels kon kopen?![]()
Kun je op die stoel de hele dag zitten??quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:14 schreef Turbo_Diesel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Okej..let niet op mn stoel..
Na een half uur ben ik het al beu..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:04 schreef ShinStar het volgende:
[..]
Kun je op die stoel de hele dag zitten??![]()
![]()
Slaap je toevallig in een tent?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:52 schreef laurencius het volgende:
Mooie kamers hier!
Heb geen flits gebruikt :#
Mijn zoldertje:
[afbeelding]
pc
[afbeelding]
bed <3
[afbeelding]
chill hoekje
[afbeelding]
Stereo + TV + xbox360
[afbeelding]
![]()
Chille kamer, sf, arcam en velodynequote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:53 schreef Daklem het volgende:
Mijn kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
En dan vooral die Velodynequote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:10 schreef focal het volgende:
[..]
Chille kamer, sf, arcam en velodyneHou oud ben je? Wat ik ook doe (16 jaar) ik hou nooit genoeg over voor zulk mooi spul.
Iets met makkelijk schoon te houdenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:25 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
En dan vooral die Velodyne.
Wat ik wel zie is dat ik kamers waarin parket/laminaat ligt een stuk minder knus vindt...hebben jullie hier zelf niet over nagedacht of vinden jullie het wel meevallen...
Dank je. Ik ben 23.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:10 schreef focal het volgende:
[..]
Chille kamer, sf, arcam en velodyneHou oud ben je? Wat ik ook doe (16 jaar) ik hou nooit genoeg over voor zulk mooi spul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |