had ik gedaan.. maar ik heb die flessen liever nog vol... dat knuffeltje kan ook gewoon echt niet.. geen excuses mogelijk daarvoor..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
lief heals je nou ook las wat er onder staat
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:39 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Of verreweg diegene die cynisme het meest niet doorheeft.
'We all love before and afters'quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ziet er duur uit!
Tevens tvp, zo opruimen en dan komen hier wat foto's te staan
Vooral in een blauwig/paarsachtige kamer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
Dat roze is wel echt lelijk jaa..
amd notebookje, heb ik ook! hoe krijg jij de tv-out aan de praat op dat ding?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar je hebt nog geen foto van mijn slaapkamer gezien, dat is namelijk een bende
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon bij de beeldscherminstellingen TV selecteren. Echter heb ik er nog maar een keer gebruik van gemaakt, ben niet echt een voorstander van tv-out.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
amd notebookje, heb ik ook! hoe krijg jij de tv-out aan de praat op dat ding?
die optie heb ik dus nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gewoon bij de beeldscherminstellingen TV selecteren. Echter heb ik er nog maar een keer gebruik van gemaakt, ben niet echt een voorstander van tv-out.
AHahAHahquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:48 schreef Woesteling het volgende:
[..]
Die toeter voor als je niet wakker te krijgen bent ofzo?![]()
Bizar mooi dat met die CD's zo, hoe doe je dat? Ook erg goede CD's overigens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:44 schreef kenny89 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Binnenkort even een grote schoonmaak qua spullen.. moet toch echt van wat speelgoed af... Als je afvraagt waar mijn bed is... die is er niet.. Oranje bank is tevens ook een 2 persoons slaapbank.
Wat een sjieke kamer voor een 18jarige..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:44 schreef kenny89 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Binnenkort even een grote schoonmaak qua spullen.. moet toch echt van wat speelgoed af... Als je afvraagt waar mijn bed is... die is er niet.. Oranje bank is tevens ook een 2 persoons slaapbank.
Funnyman!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:18 schreef hellsnake het volgende:
[..]
Het geld was op voordat je meubels kon kopen?![]()
Kun je op die stoel de hele dag zitten??quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:14 schreef Turbo_Diesel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Okej..let niet op mn stoel..
Na een half uur ben ik het al beu..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:04 schreef ShinStar het volgende:
[..]
Kun je op die stoel de hele dag zitten??![]()
![]()
Slaap je toevallig in een tent?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:52 schreef laurencius het volgende:
Mooie kamers hier!
Heb geen flits gebruikt :#
Mijn zoldertje:
[afbeelding]
pc
[afbeelding]
bed <3
[afbeelding]
chill hoekje
[afbeelding]
Stereo + TV + xbox360
[afbeelding]
![]()
Chille kamer, sf, arcam en velodynequote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:53 schreef Daklem het volgende:
Nogmaals dan vanuit het vorige topic:
Mijn kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Mijn kleding kast staat in een andere kamer. En welke andere spullen bedoel je?
En dan vooral die Velodynequote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:10 schreef focal het volgende:
[..]
Chille kamer, sf, arcam en velodyneHou oud ben je? Wat ik ook doe (16 jaar) ik hou nooit genoeg over voor zulk mooi spul.
Iets met makkelijk schoon te houdenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:25 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
En dan vooral die Velodyne.
Wat ik wel zie is dat ik kamers waarin parket/laminaat ligt een stuk minder knus vindt...hebben jullie hier zelf niet over nagedacht of vinden jullie het wel meevallen...
Dank je. Ik ben 23.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:10 schreef focal het volgende:
[..]
Chille kamer, sf, arcam en velodyneHou oud ben je? Wat ik ook doe (16 jaar) ik hou nooit genoeg over voor zulk mooi spul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |