had ik gedaan.. maar ik heb die flessen liever nog vol... dat knuffeltje kan ook gewoon echt niet.. geen excuses mogelijk daarvoor..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
lief heals je nou ook las wat er onder staat
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:39 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Of verreweg diegene die cynisme het meest niet doorheeft.
'We all love before and afters'quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ziet er duur uit!
Tevens tvp, zo opruimen en dan komen hier wat foto's te staan
Vooral in een blauwig/paarsachtige kamer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
Dat roze is wel echt lelijk jaa..
amd notebookje, heb ik ook! hoe krijg jij de tv-out aan de praat op dat ding?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar je hebt nog geen foto van mijn slaapkamer gezien, dat is namelijk een bende
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon bij de beeldscherminstellingen TV selecteren. Echter heb ik er nog maar een keer gebruik van gemaakt, ben niet echt een voorstander van tv-out.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
amd notebookje, heb ik ook! hoe krijg jij de tv-out aan de praat op dat ding?
die optie heb ik dus nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gewoon bij de beeldscherminstellingen TV selecteren. Echter heb ik er nog maar een keer gebruik van gemaakt, ben niet echt een voorstander van tv-out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |