Wat een superleuke kamer !quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn paleis(foto's gemaakt op verschillende momenten):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is maar goed dat die lampjes niet voor je raam hangenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:14 schreef MissSpooky het volgende:
Mijn kamertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met natuurlijk een parasol in 't midden
Die zou ik idd ook niet bij de ikea gehaald hebben nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
Je kamer was veeeeeel handiger geweest zonder dat schuine dak
Dankjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wat een superleuke kamer !Ik ben jaloers
Leuk kleedje is het hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben verliefd!Kleedje heb ik ook.
Als ik dit weekend thuis ben maak ik ook meteen foto's.
Nou die heb ik erbij gekocht hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Die zou ik idd ook niet bij de ikea gehaald hebben nee.
Gozer, die keuze heb je niet.
Hahaha ik heb echt zoveel commentaar gekregen op die klokquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:19 schreef Tijgertje. het volgende:
Heel mooi BT. Vind alleen je klok niet mooi.
Dat je daar in kan levenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:58 schreef Daantke het volgende:
Zes vierkante meters.
Vanaf de deur
[ afbeelding ]
laptop en zulks
[ afbeelding ]
andere kant
[ afbeelding ]
whehequote:
16m^2quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:50 schreef Daantke het volgende:
[..]
140 huur
en volgend jaar een grote kamer met balkon
al je kleren zitten in dat ene kastje!?!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die kleur echt mooooi.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee coop, vorige week ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, dan heb je het bij de plus gehaald
Goeie shit
Mooie kleur blauw!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:51 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]Ik moet nog iets doen met die lege muren.
[ afbeelding ]
Met een gitaar die nodig weg moet.
Die niet te gebruiken valt, want die stemdingen zijn te losjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 @ 20:51 schreef Juicyhil het volgende:
Je hebt een akoestische gitaar, net als Miley. Tofferd.
Tenkjoequote:Op woensdag 7 oktober 2009 @ 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mooie kleur blauw!
Je hebt zo veel meer ruimte ja![]()
Nice
I have no idea, hij is nog van mijn opa geweest, 50/60 jaar terug. Hij komt uit joegoslaviequote:Op woensdag 7 oktober 2009 @ 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij heb ik/ me moeder dezelfde gitaar
paar van die fotolijstjes gehaald bij de xenos, en daar de cd's opgeplaktquote:Op zondag 22 november 2009 17:17 schreef morgane het volgende:
Hoe heb je dat gedaan met die cd's in die witte kastjes aan de muur? Ziet er mooi uit!
Ja, dat klopt, maar als je m'n kamer binnenkomt, zie je het wel goedquote:Op zondag 22 november 2009 17:18 schreef Hyman het volgende:
Als je in je nest ligt, zie je PSV verkeerd om
Ah, cool! Dank jequote:Op zondag 22 november 2009 17:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
paar van die fotolijstjes gehaald bij de xenos, en daar de cd's opgeplakt
Echt een kut lampquote:Op maandag 23 november 2009 15:20 schreef Twizu het volgende:
De rest was een puinhoop, dus alleen het bed
[ afbeelding ]
Half Nederland heeft zo'n IKEA-lamp volgens mij. De kwaliteit is wel echt slecht inderdaad, maar daar betaal je dan ook naarquote:Op maandag 23 november 2009 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt een kut lamp
Ik heb hem zelf ook, het papier is bij de smalste 3 ringen nog wel soort van zacht maar bij de rest is het hard geworden, en als je het aanraakt zit er een gat in
Wauw.quote:Op maandag 23 november 2009 15:20 schreef Twizu het volgende:
De rest was een puinhoop, dus alleen het bed
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |