En kun je goed rolle op de 'vloer'quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:02 schreef Lauriette91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een twijfelaarquote:Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef iBolt het volgende:
Waarom heeft iedereen hier maar een 1 persoonsbed?
ben toch vrijgezel+geen ruimte.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef iBolt het volgende:
Mn kamer is te kleinquote:Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef iBolt het volgende:
Ruimte is een overtuigend argument, maar vrijgezel niet. Ook in je eentje ligt t heerlijk in een groter bed, en wat niet is kan altijd komenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ben toch vrijgezel+geen ruimte.
Klopt. Ben ook vrijgezel, maar zou enorm graag een 2persoonsbed willen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:30 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ruimte is een overtuigend argument, maar vrijgezel niet. Ook in je eentje ligt t heerlijk in een groter bed, en wat niet is kan altijd komen
het is ook een kutargument, maar ik stel niet zo heel erg veel eisen aan mijn slaapplek. Op vakantie lig ik rustig 4 weken op een dun matjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:30 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ruimte is een overtuigend argument, maar vrijgezel niet. Ook in je eentje ligt t heerlijk in een groter bed, en wat niet is kan altijd komen
Ik ben wat dat betreft wel een zeur, ik moet een lekker bed hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het is ook een kutargument, maar ik stel niet zo heel erg veel eisen aan mijn slaapplek. Op vakantie lig ik rustig 4 weken op een dun matje
ik 4 weken op een luchtbed dat kraakt en na 3 uur weer zacht isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het is ook een kutargument, maar ik stel niet zo heel erg veel eisen aan mijn slaapplek. Op vakantie lig ik rustig 4 weken op een dun matje
Ik heb ze al eens geplaatst, en anders gaan ze zeuren dat ik teveel foto's plaats, en ik heb maar 1 kamerquote:
Op guwes scherm ook.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:27 schreef boban het volgende:
INCLUSIEF, 2 persoonsbed![]()
Heb ik inmiddels alweer 13 jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikea he, ken zoveel mensen met dat dekbedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:21 schreef BurnaBoy het volgende:
........
Dat dekbed ken ik. Waarom heb ik dat nu ook
(mijn woonvertrek is btw een puinzooi en daar wil je geen foto's van)
Omdat je dan lekker veel ruimte hebt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef Marr- het volgende:
Wow waarom hebben sommige mensen 3 monitors?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |