Klein?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Looks nice, maar ligt het aan mij of is alles zo klein?
Zo oogt het wel.quote:
Bij jouw kamer (met rotzooi) niet dan?quote:
Wtf is dat voor lame opmerkingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij jouw kamer (met rotzooi) niet dan?
Lijkt me ook niet verstandig als ik je kamer zo ziequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wtf is dat voor lame opmerking
Het is toch niet dat ik hem wil bashen ofzo
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet verstandig als ik je kamer zo zie
Omdat Applequote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:24 schreef Stefanovich het volgende:
Waarom heeft iedereen van die Apple beeldschermen en grote LCD tv's ?Mooie kamers heur!
Omdat het fucking geniaal is.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:24 schreef Stefanovich het volgende:
Waarom heeft iedereen van die Apple beeldschermen en grote LCD tv's ?Mooie kamers heur!
idd iets beter dan die andere foto'squote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:17 schreef Juicyhil het volgende:
Hier dan de opgeruimde kamer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En kun je goed rolle op de 'vloer'quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:02 schreef Lauriette91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een twijfelaarquote:Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef iBolt het volgende:
Waarom heeft iedereen hier maar een 1 persoonsbed?
ben toch vrijgezel+geen ruimte.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef iBolt het volgende:
Mn kamer is te kleinquote:Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef iBolt het volgende:
Ruimte is een overtuigend argument, maar vrijgezel niet. Ook in je eentje ligt t heerlijk in een groter bed, en wat niet is kan altijd komenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ben toch vrijgezel+geen ruimte.
Klopt. Ben ook vrijgezel, maar zou enorm graag een 2persoonsbed willen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:30 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ruimte is een overtuigend argument, maar vrijgezel niet. Ook in je eentje ligt t heerlijk in een groter bed, en wat niet is kan altijd komen
het is ook een kutargument, maar ik stel niet zo heel erg veel eisen aan mijn slaapplek. Op vakantie lig ik rustig 4 weken op een dun matjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:30 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ruimte is een overtuigend argument, maar vrijgezel niet. Ook in je eentje ligt t heerlijk in een groter bed, en wat niet is kan altijd komen
Ik ben wat dat betreft wel een zeur, ik moet een lekker bed hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het is ook een kutargument, maar ik stel niet zo heel erg veel eisen aan mijn slaapplek. Op vakantie lig ik rustig 4 weken op een dun matje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |