Okeee! Snel snel!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:42 schreef PierreTT het volgende:
Ik wil ook op de kaart![]()
auto: zal straks wel ff PMen...
ik heb existenzquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
ehm enige hyves die ik heb:
Hetzusje, automatic, tommy, thekid, messenga, styliste
Niet heb:
existenz
onbekend of hyves hebben:
Coam, piereTT, VoreG
Teganquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Okeee! Snel snel!
Maarre, ik weet niet wie de kaart gemaakt heeft..
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Tegan heeft 'm gemaakt maar ik wil 'm ook wel ff aanpassen als het nodig is.
Jaaaaaa zet mij op de kaartquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Tegan heeft 'm gemaakt maar ik wil 'm ook wel ff aanpassen als het nodig is.
Bijna zelfde lijsje als mij, alleen heb jij styliste ook nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik mis existenz, ophelia, styliste, pierreTT, jeffreyXL, voreg. Van de mensen die hier best redelijk vaak posten dan.
we kunnen je op de rand van de kaart plaatsenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]![]()
![]()
alleen al voor de kaart zou ik in Tilburg gaan wonen!
Hihiquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we kunnen je op de rand van de kaart plaatsen
en dan pijltje: roosendaal
Goede vraagquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoe breed is het postgebied hier? In pixels?
Met 600 zit je safequote:Op woensdag 21 januari 2009 11:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoe breed is het postgebied hier? In pixels?
nee je hebt gelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat Roosendaal kaartje is lief, maar auto woont toch in een gat tussen Roosendaal en BoZ, of heb ik dat verkeerd begrepen?
mja, we hebben eerst van iedereen hyves verzameldquote:
Relax, heb ik ook wel zin inquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
dankje
komt wel goed, met eten uit de friettent
haha, is maar een klein beetjequote:Op woensdag 21 januari 2009 12:25 schreef theKiD het volgende:
tvp...
Niks ten nadele van automatic (), maar WTF.. Rozendaal op de kaart van Tilburg?
![]()
o jah, helaquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het is Hela Curry en Heinz Ketchup
En zwaar cheap!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o jah, hela
sorry.
die is echt zwaar lekker
geen gewondequote:
opel ziet eruit als toto los, 2 airbags uit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:33 schreef PierreTT het volgende:
Volledige total-loss crash of gewoon wat blikschade?
aah,quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:34 schreef hetzusjevan het volgende:
Blegh. Alles is blegh vandaag. Blegh!
waarschijnlijk gaf opel van links geen voorrang, heeft busje geraakt, busje is geslipt en heeft een polo geraakt die geparkeerd stond ongeveer 5 meter verderquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:37 schreef PierreTT het volgende:
En hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?
Ja en ik dan.quote:
jij bent hier te weinigquote:
quote:
Mwah ik lag er pas tegen 4 in, maar ik moest er om half 8 weer uit. En opstaan is niet mijn beste 'move', al is het 8 uur 'sochtends of 3 uur 's middags, ik ben altijd even chagerijnigquote:
haha, jah ik heb er de laatste tijd ook meer moeite mee dan eerstquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mwah ik lag er pas tegen 4 in, maar ik moest er om half 8 weer uit. En opstaan is niet mijn beste 'move', al is het 8 uur 'sochtends of 3 uur 's middags, ik ben altijd even chagerijnig.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mwah ik lag er pas tegen 4 in, maar ik moest er om half 8 weer uit. En opstaan is niet mijn beste 'move', al is het 8 uur 'sochtends of 3 uur 's middags, ik ben altijd even chagerijnig.
Ik heb ooit lang lang lang geleden een ritme gehad qua slapen waardoor ik echt nooit ergens moeite mee had. 2 uur slapen no problem 8 uur slapen no problem, dat was ook de max.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, jah ik heb er de laatste tijd ook meer moeite mee dan eerst
had ik vroeger ook.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb ooit lang lang lang geleden een ritme gehad qua slapen waardoor ik echt nooit ergens moeite mee had. 2 uur slapen no problem 8 uur slapen no problem, dat was ook de max.
Maar het lijkt nergens op inmiddels, de ene dag om 6 uur 's nachts in mn nest, dan weer 4 uur dan 11 uur 's avonds.
Complete chaos
Dat heb ik nu dusquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb ooit lang lang lang geleden een ritme gehad qua slapen waardoor ik echt nooit ergens moeite mee had. 2 uur slapen no problem 8 uur slapen no problem, dat was ook de max.
hehe nicequote:Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Woei nieuwe modem of router hoe het ook heet, is binnen, geplaatst, en ik zit weer draadloos met mn flaptop.
hehe, ik ben ook veel aan het doenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik zit echt vanalles te doen, behalve leren.
Jij bent echt geobsedeerd door die Win95 hequote:Op woensdag 21 januari 2009 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
vista start nu op met win95 shell virtueel
benieuwd of hij het doet
nah, is gewoon een project dat ik in mn kop heb gehaaldquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij bent echt geobsedeerd door die Win95 he![]()
Ow vista plaatje:quote:Inbreker laat huissleutel met adreslabel achter
Uitgegeven: 21 januari 2009 15:49
Laatst gewijzigd: 21 januari 2009 15:48
TILBURG - Een 30-jarige Tilburger is dinsdag aangehouden voor een inbraak in het chalet van de kinderboerderij aan de Bisschop Bekkerslaan in zijn woonplaats.
De man had het de politie wel erg gemakkelijk gemaakt door bij de inbraak zijn huissleutel met adreslabel te verliezen. Dat heeft de politie woensdag laten weten.
De man was dinsdagavond om tien uur betrapt bij de inbraak, maar sloeg op de vlucht. Bij zijn vlucht liet hij de gestolen goederen achter én zijn huissleutel met adreslabel.
Het was voor de politie dan ook een koud kunstje om binnen een uur de man op het bewuste adres in te rekenen.
Good old memoriesquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
LOL
[..]
Ow vista plaatje:
[ afbeelding ]
bedoel dus die plaatjes zoals ze in het rechterscherm staan. Zo komen ze niet op het bureaublad.quote:
Vreemd?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bedoel dus die plaatjes zoals ze in het rechterscherm staan. Zo komen ze niet op het bureaublad.
hehe, altijd handig hequote:Op woensdag 21 januari 2009 16:17 schreef hetzusjevan het volgende:
SOGSOGSOGSOGSOGSOGSOG.
Mijn laptop staat bovenop m'n samenvatting. *trekt 'm er maar eens onderuit*.
jah ik denk iets te maken heeft met de image file van vista.quote:
Geen flauw ideequote:Op woensdag 21 januari 2009 16:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik denk iets te maken heeft met de image file van vista.
In shell32 van win95 staat alles (ook de snelkoppelingen)
In de shell32 van Vista staan deze echter niet. Die staan in een andere DLL file. Dus denk dat hij daarom problemen heeft.
Rozendaal staat er niet opquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:39 schreef theKiD het volgende:
* theKiD vraagt zich echt af wie t plattegrondje laatste heeft gemaakt![]()
Rozendaal WEG!!Dat hoort niet bij Tilburg!
Aufsaltzen!
Ik vond hem super spannend!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb het gezienOp mijn niet superspannende hyves
zusje heeft hem gemaaktquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:39 schreef theKiD het volgende:
* theKiD vraagt zich echt af wie t plattegrondje laatste heeft gemaakt![]()
Rozendaal WEG!!Dat hoort niet bij Tilburg!
Aufsaltzen!
ik jou gebuddypokkedquote:
Op 2e kaart op pagina 1 wel. En dat lijkt me niet de bedoeling dat die op de Wiki komt.. Niks te nadele van jouquote:
Herhaling; Rozendaal staat er niet opquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Op 2e kaart op pagina 1 wel. En dat lijkt me niet de bedoeling dat die op de Wiki komt.. Niks te nadele van jouMaar klopt gewoon niet...
![]()
SD kaart kun je bijna overal standaard in doenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Ga zeuren KiD!
Mensjes, ik zit een beetje te kijken naar videocameraatjes.. maar wat is beter: SD-kaart of miniDV? Of maakt dat niks uit? Of heeft er niemand een beetje verstand van hier?
Ben ik al volop mee bezig toch?quote:
Coam heb ik al wel, piereTT ook nog nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Tik automatic_ eens terug, dan weet ik jouw hyves ook![]()
!
Spelfout wtfquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Herhaling; Rozendaal staat er niet op
Goed lezen meneer
ehm auto heeft / had toch ook een geschiedenis in Tilburg?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben ik al volop mee bezig toch?![]()
Maar ja.. ik zie t punt niet waarom er andere dorpen op moeten dan Udenhout en Berkel-Enschot. DIE horen bij gemeente Tilburg, niet de rest van Brabant... dat jullie toevallig klasgenootjes of whatever zijn, who gives a fuck.. En ja ik vind het supergezellig dat ze aanwezig is, blaast weer wat leven in het topic, maar dan nog, straks zit uit heel nederland, 100 mensen in dit topic, wat goed is natuurlijk, maar moet dan nog iedereen op de kaart?Ga weg joh!
Neequote:Op woensdag 21 januari 2009 16:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Tik automatic_ eens terug, dan weet ik jouw hyves ook![]()
!
Rozendaal ligt in Gelderlandquote:
Gewoon eentje voor op vakansie enzulks.. ik weet er verder niks van. Wil wel een beetje fatsoenlijk iets, dus ik zit nu bij JVC te kijken van rond de 150-200 euro. Meer wil *heb* ik er niet voor uitgevenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:49 schreef PierreTT het volgende:
Wij filmden altijd met zon miniDV, ging opzich primaWat voor categorie camera zit je aan te denken dan? huis-tuin-en-keuken cameraatje of echt een brute camcorder?
Oh je wil mij niet als vriendje?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee![]()
Kan haar niet tikken, eerst ff vrienden worden
mag welquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee![]()
haha, dan staat gelijk half tilburg topic naast jequote:Op woensdag 21 januari 2009 16:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee![]()
aaah, bied je wel weer een drankje aanquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh je wil mij niet als vriendje?![]()
![]()
![]()
you hurt my feelings auw
.
Berkel-Enschot enz wil ik er best bij betrekken, maar er is momenteel niemand die daar vandaan komt voor zover ik weet, dus daarom heb ik de kaart maar even smaller gemaakt, gewoon gemakszucht.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben ik al volop mee bezig toch?![]()
Maar ja.. ik zie t punt niet waarom er andere dorpen op moeten dan Udenhout en Berkel-Enschot. DIE horen bij gemeente Tilburg, niet de rest van Brabant... dat jullie toevallig klasgenootjes of whatever zijn, who gives a fuck.. En ja ik vind het supergezellig dat ze aanwezig is, blaast weer wat leven in het topic, maar dan nog, straks zit uit heel nederland, 100 mensen in dit topic, wat goed is natuurlijk, maar moet dan nog iedereen op de kaart?Ga weg joh!
Kijk anders eens hiernaarquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Gewoon eentje voor op vakansie enzulks.. ik weet er verder niks van. Wil wel een beetje fatsoenlijk iets, dus ik zit nu bij JVC te kijken van rond de 150-200 euro. Meer wil *heb* ik er niet voor uitgeven. Nog advies? Tips? SD-kaart lijkt me namelijk wel makkelijker.
Lol...momentje...quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh je wil mij niet als vriendje?![]()
![]()
![]()
you hurt my feelings auw
.
Idd.. vind jij wel dat Nijmegen erbij hoort omdat jij daar vandaan komt? DenBosch omdat tuxx ervandaan komt? Kelpen omdat FB er vandaan komt? enzo? Je kunt wel bezig blijven..quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh en KiD even voor de duidelijkheid, ik snap je punt wel: tis een principekwestie right?.
Ik wil Bathmen er ook bijquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Idd.. vind jij wel dat Nijmegen erbij hoort omdat jij daar vandaan komt? DenBosch omdat tuxx ervandaan komt? Kelpen omdat FB er vandaan komt? enzo? Je kunt wel bezig blijven..
En nogmaals tis niks persoonlijks tegen auto.. maar nee, ik vind het niks..
voor auto en
voor Zusje
Ging me vooral om kaartjequote:Op woensdag 21 januari 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb mijzelf er al uitgehaald
Nu even wachten op het kaartje & de OP klopt weer helemaal op z'n Tilburgs
Zet jezelf is terug in het lijsje !!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb mijzelf er al uitgehaald
Nu even wachten op het kaartje & de OP klopt weer helemaal op z'n Tilburgs
dat was ff de blije aanvalquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:05 schreef PierreTT het volgende:
Crazy-M...die foto's met die hond, wat heb jij een blij hoofd![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zet jezelf is terug in het lijsje !!!
stouterd !!!
Daar wonen mn oudersquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
wtf.. kom jij uit BathmenDat ken ik ook
![]()
* theKiD koopt een lollie en gaat het vieren
Hahaquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Edit: ik ben gewend youtube's op websites te posten.
ZO.
Porquequote:Op woensdag 21 januari 2009 17:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Edit: ik ben gewend youtube's op websites te posten.
ZO.
Nogmaals: porquequote:Op woensdag 21 januari 2009 17:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal vanavond nog eens Pokemon spelen
Als ik in bad ga, dan ga ik altijd op de DSquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nogmaals: porque![]()
Het is dat ettertje met zn Pikachu!![]()
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stouterd !!!
Hihi.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik voel een generatiekloof opdoemen
Zucht, Pokemonquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi.
Ik weet nog dat ik het eerste Pokemon spelletje kreeg (rood) met zo'n boek erbij. In dat boek stond dan hoe je moest lopen
Doe normaal!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zucht, PokemonToen dat een hype werd zat ik al op mijn scooter
![]()
Nee joh, al langer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:54 schreef PierreTT het volgende:
Het is toch een hype geworden zo'n 5/6 jaar geleden ofzo?
Dat klinkt als een echte studentquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:09 schreef VoreG het volgende:
Ik ben heel blij dat ik gister geld kreeg van de belastingdienst anders kon ik niet eens de kapper betalen van vandaag...
Heb nog maar 10 euro op m'n rekening staan, altijd fijn als je zo'n 3 weken niet hebt kunnen werken.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh, al langer.
Volgens mij toen ik in groep 8 zat (1998) of misschien net in de eerste...
De tijd gaat snel!
Hihi, dat blijktquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
...is een beetje langs me heen gegaan blijkbaar, of ik was nooit vatbaar voor de hype genaamd Pokemon
Watskeburt? 3 weken niet kunnen werken is langquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:09 schreef VoreG het volgende:
Ik ben heel blij dat ik gister geld kreeg van de belastingdienst anders kon ik niet eens de kapper betalen van vandaag...
Heb nog maar 10 euro op m'n rekening staan, altijd fijn als je zo'n 3 weken niet hebt kunnen werken.
Ik heb nog brood liggenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:12 schreef PierreTT het volgende:
10E, en hoe ga je eten de aankomende dagen?
Tentamens en een week bij m'n ouders oa vanwege verjaardagen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:27 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Watskeburt? 3 weken niet kunnen werken is lang.
Dat wordt volgende week dinsdag besproken bij de vergadering, maar waarschijnlijk wel, want ik vind de donderdagen leuke dagen om te werken. Kom je langsquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Ooh oke ik dacht iets ernstigs. Maar komt wel goed dus. Moet je volgende week donderdag ook werken? Wij gaan dan uit hoorde ik :p.
Bij de snelweg een pijl naar links met automatic... En dat stomme dorp van je automatic ligt helemaal niet bij Roosendaal, het ligt 10km verder!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stouterd !!!
Waarschijnlijk wel, meestal brengen we daar wel een bezoekjequote:Op woensdag 21 januari 2009 18:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat wordt volgende week dinsdag besproken bij de vergadering, maar waarschijnlijk wel, want ik vind de donderdagen leuke dagen om te werken. Kom je langs?
Ik denk zelfs 12 kmquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Bij de snelweg een pijl naar links met automatic... En dat stomme dorp van je automatic ligt helemaal niet bij Roosendaal, het ligt 10km verder!!
De enige juiste keuze!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, meestal brengen we daar wel een bezoekje.
Nee hoor, je mag blijvenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk zelfs 12 km
Maarrre zal ik gewoon gaan dan?!![]()
![]()
Leer lezen johquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk zelfs 12 km
Maarrre zal ik gewoon gaan dan?!![]()
![]()
Wij denk ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, meestal brengen we daar wel een bezoekje.
De enige keuze, we komen bijna nergens anders meerquote:
Ja, ik las de kritiek van existenzquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Leer lezen joh![]()
![]()
Zet je zelf in het lijstje terug joh
Stop met stom doen dan!quote:
Jij begon met stom doenquote:
Welke date? Ik lig 2 topics achterquote:
Dan zetten wij je er in het volgende topic gewoon weer in terugquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En nee, ik laat mijzelf eruit
[..]
hij bedoelt auto ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:59 schreef existenz het volgende:
[..]
Welke date? Ik lig 2 topics achter
Als alles goed is gegaan had ik dat al gedaan...quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan zetten wij je er in het volgende topic gewoon weer in terug
Dat moet je niet hardop zeggen......quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als alles goed is gegaan had ik dat al gedaan...
nu weet ik weer waarom ik uur geleden hyves opendeedquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
[fluisterd] Als alles goed is gegaan had ik dat al gedaan...[/fluisterd]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat moet je niet hardop zeggen......
Ik heb je gevond! En we hebben gemeenschappelijke niet FOK vriendjesquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu weet ik weer waarom ik uur geleden hyves opendeed
om naar de buddypoke te kijken
Wat is er met kiddow?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:10 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb je gevond! En we hebben gemeenschappelijke niet FOK vriendjes(kiddo ook trouwens
)
Ik heb t nog een keer gelezen.. nu snap ik m pas.. Wie zijn onze gemeenschappelijk niet-fok-vriendjes dan?quote:
Zoekt en gij zult vinden!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb t nog een keer gelezen.. nu snap ik m pas.. Wie zijn onze gemeenschappelijk niet-fok-vriendjes dan?
Bij Crazy, Automatic en zusjevan is geen joep te bekennenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:30 schreef existenz het volgende:
Neee ik heet Joep. Alleen dat weet automatic nog niet
Wie zegt dat het een vrouw is? Aangezien ik geen mannen fuck, of iig niet op een lichamelijk manierquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:36 schreef automatic_ het volgende:
Ooo jullie hebben een fuckbuddy gezamelijk? Wat leuk!
Ik ben toch alleen van jouquote:
Ik heb 2 Joeps op me hyvesquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:37 schreef existenz het volgende:
Waarom hebben jullie gene Joep op jullie hyves?
Ik merk er weinig van!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nu voel ik me toch gepasseerdIk kan heel lief zijn auto
![]()
Sandwichquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zolang ik bottoms mag zijn, en Auto ertussenin.. Go for it!
Ja inderdaadquote:
Tot snel!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:47 schreef existenz het volgende:
Ik niet en nu ga slapen, want mijn snacks zijn op
Waarna je dus 9 van de 10 keer een burger krijgt waar toch iets op zitquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:47 schreef automatic_ het volgende:
Mjummie BK
Maar goed; ik wil altijd zonder zooi (sla/tomaat/saus/etc.)
Wat is warm? de burger vanwege special threatment of de zaak an sich?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:49 schreef automatic_ het volgende:
Dat valt opzich wel mee!
Het fijne is wel dat het altijd lekker warm is
you never knowquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:53 schreef PierreTT het volgende:
Ik ga graag uit eten bij de Burger King, interieur straalt zoveel warmte uit![]()
Worden ze nooit gek van jou danquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:54 schreef automatic_ het volgende:
De burger
Maar dat is bij de MC ook, omdat ik natuurlijk alles plain wil (kroket/chicken/burger).
Soms kijken ze niet blij neequote:Op woensdag 21 januari 2009 23:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Worden ze nooit gek van jou dan?
De cheeseburger is er niet te etenquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:00 schreef automatic_ het volgende:
Ja, maar je krijgt wel meer natuurlijk
Wat kost een beetje whopper tegenwoordig dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:59 schreef Messenga het volgende:
burger king is echt asociaal duur trouwens
Wat was die grootste burger die je ergens kon bestellen ook alweer? was iets van 2,5kg vlees met een beetje broodjequote:Op donderdag 22 januari 2009 00:10 schreef PierreTT het volgende:
Echte fijnproevers eten uiteraard een classic triple van Wendy's
[ afbeelding ]
Niet goed voor je BMI!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat was die grootste burger die je ergens kon bestellen ook alweer? was iets van 2,5kg vlees met een beetje broodje
Wanneer gaan we?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:25 schreef automatic_ het volgende:
Msn doet stom, dus hij staat uit.
Ooo ik wil nog een keertje naar Les Miserables in Carré
Als je zo al begint, WILLEN we je niet eens vindenquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:59 schreef VoreG het volgende:
Internetvriendjes op hyves!
Jullie zullen mij toch niet vinden
Mooi! Dan komt het nog over alsof ik een sociaal leven hebquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als je zo al begint, WILLEN we je niet eens vinden
quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mooi! Dan komt het nog over alsof ik een sociaal leven heb.
Join the club! 8.45 weer collegequote:Op donderdag 22 januari 2009 03:14 schreef VoreG het volgende:
Ik ga maar eens tukken. Morgen om 8.45 college dat ik niet mag missen..... Waarom ga ik altijd drinken of werken als ik 's ochtends zulke dingen heb....
qm2 toevallig?quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Join the club! 8.45 weer college
joepie .... geen files meerquote:
ik vind het allemaal crapquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:31 schreef Coam het volgende:
Ik wil een burger king in Tilburg! Die service bij de KFC is trouwens wel belachelijk he. een half uur staan wachten terwijl er 1 iemand voor me stond, en ik wilde alleen een ijsje.
alloquote:
Ja klopt, hoor ik wel vaker van mensen...kom er zelf niet heel erg veelquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:31 schreef Coam het volgende:
Ik wil een burger king in Tilburg! Die service bij de KFC is trouwens wel belachelijk he. een half uur staan wachten terwijl er 1 iemand voor me stond, en ik wilde alleen een ijsje.
Hoe was QM2?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:59 schreef VoreG het volgende:
O mèn, ik weet weer waarom Dommelsch niet ons huisbier is. Wat word ik daar kotsmisselijk van zeg.
Ik heb nog nooit gegeten bij de KFC, beetje jammer denk ik..
Ik heb daar behoorlijk verdwaasd voor me uit zitten staren dus ik heb niet al te veel meegekregen.. Om 11.30 nog een teammeeting die ik zelf heb geregeld. Waarom doe ik dat soort dingen?!quote:
Het komt me bekend voorquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb daar behoorlijk verdwaasd voor me uit zitten staren dus ik heb niet al te veel meegekregen.. Om 11.30 nog een teammeeting die ik zelf heb geregeld. Waarom doe ik dat soort dingen?!
aapquote:
Laat mij eens vrolijk zijnquote:
ok is goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laat mij eens vrolijk zijnEn nu ga ik er vandoor, ik ga eens even koffie drinken met een vriendin van me
quote:
Pannenkoeken zijn lekkerquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:39 schreef Coam het volgende:
Iemand nog tips waar je lekker goedkoop kunt eten? Rond de 15 euro per persoon ofzo? Ik ga volgende week woensdag al uit eten en het weekend erna ook, maar op mijn verjaardag wil ik eigenlijk ook wel iets doen (die is donderdag), maar erg veel geld is daar niet meer voor.
Ik zat te denken aan het pannenkoekenhuis aan de heuvelstraat maar misschien heeft iemand anders leuke tips?
Ik vind Juffrouw Tok nog steeds gewoon goed eten en voor studenten niet duurquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:39 schreef Coam het volgende:
Iemand nog tips waar je lekker goedkoop kunt eten? Rond de 15 euro per persoon ofzo? Ik ga volgende week woensdag al uit eten en het weekend erna ook, maar op mijn verjaardag wil ik eigenlijk ook wel iets doen (die is donderdag), maar erg veel geld is daar niet meer voor.
Ik zat te denken aan het pannenkoekenhuis aan de heuvelstraat maar misschien heeft iemand anders leuke tips?
we sturen wel om 20:58 aantal lastige klanten langsquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Thank u.
Nu eerst ff aldiuhn vlakbij hzv
Die weiger ik dan lekker.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we sturen wel om 20:58 aantal lastige klanten langs
Asociaalquote:
En ik over een Wii spel met 10% kortingquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
AsociaalIk kom vanavond wel ff langs om 20.55 om te zeuren om een playstation met 10% korting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |