Wij denk ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, meestal brengen we daar wel een bezoekje.
De enige keuze, we komen bijna nergens anders meerquote:
Ja, ik las de kritiek van existenzquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Leer lezen joh![]()
![]()
Zet je zelf in het lijstje terug joh
Stop met stom doen dan!quote:
Jij begon met stom doenquote:
Welke date? Ik lig 2 topics achterquote:
Dan zetten wij je er in het volgende topic gewoon weer in terugquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En nee, ik laat mijzelf eruit
[..]
hij bedoelt auto ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:59 schreef existenz het volgende:
[..]
Welke date? Ik lig 2 topics achter
Als alles goed is gegaan had ik dat al gedaan...quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan zetten wij je er in het volgende topic gewoon weer in terug
Dat moet je niet hardop zeggen......quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als alles goed is gegaan had ik dat al gedaan...
nu weet ik weer waarom ik uur geleden hyves opendeedquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
[fluisterd] Als alles goed is gegaan had ik dat al gedaan...[/fluisterd]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat moet je niet hardop zeggen......
Ik heb je gevond! En we hebben gemeenschappelijke niet FOK vriendjesquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu weet ik weer waarom ik uur geleden hyves opendeed
om naar de buddypoke te kijken
Wat is er met kiddow?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:10 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb je gevond! En we hebben gemeenschappelijke niet FOK vriendjes(kiddo ook trouwens
)
Ik heb t nog een keer gelezen.. nu snap ik m pas.. Wie zijn onze gemeenschappelijk niet-fok-vriendjes dan?quote:
Zoekt en gij zult vinden!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb t nog een keer gelezen.. nu snap ik m pas.. Wie zijn onze gemeenschappelijk niet-fok-vriendjes dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |