Hihi.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik voel een generatiekloof opdoemen
Zucht, Pokemonquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi.
Ik weet nog dat ik het eerste Pokemon spelletje kreeg (rood) met zo'n boek erbij. In dat boek stond dan hoe je moest lopen
Doe normaal!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zucht, PokemonToen dat een hype werd zat ik al op mijn scooter
![]()
Nee joh, al langer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:54 schreef PierreTT het volgende:
Het is toch een hype geworden zo'n 5/6 jaar geleden ofzo?
Dat klinkt als een echte studentquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:09 schreef VoreG het volgende:
Ik ben heel blij dat ik gister geld kreeg van de belastingdienst anders kon ik niet eens de kapper betalen van vandaag...
Heb nog maar 10 euro op m'n rekening staan, altijd fijn als je zo'n 3 weken niet hebt kunnen werken.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh, al langer.
Volgens mij toen ik in groep 8 zat (1998) of misschien net in de eerste...
De tijd gaat snel!
Hihi, dat blijktquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
...is een beetje langs me heen gegaan blijkbaar, of ik was nooit vatbaar voor de hype genaamd Pokemon
Watskeburt? 3 weken niet kunnen werken is langquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:09 schreef VoreG het volgende:
Ik ben heel blij dat ik gister geld kreeg van de belastingdienst anders kon ik niet eens de kapper betalen van vandaag...
Heb nog maar 10 euro op m'n rekening staan, altijd fijn als je zo'n 3 weken niet hebt kunnen werken.
Ik heb nog brood liggenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:12 schreef PierreTT het volgende:
10E, en hoe ga je eten de aankomende dagen?
Tentamens en een week bij m'n ouders oa vanwege verjaardagen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:27 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Watskeburt? 3 weken niet kunnen werken is lang.
Dat wordt volgende week dinsdag besproken bij de vergadering, maar waarschijnlijk wel, want ik vind de donderdagen leuke dagen om te werken. Kom je langsquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Ooh oke ik dacht iets ernstigs. Maar komt wel goed dus. Moet je volgende week donderdag ook werken? Wij gaan dan uit hoorde ik :p.
Bij de snelweg een pijl naar links met automatic... En dat stomme dorp van je automatic ligt helemaal niet bij Roosendaal, het ligt 10km verder!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zet jezelf is terug in het lijsje !!!
stouterd !!!
Waarschijnlijk wel, meestal brengen we daar wel een bezoekjequote:Op woensdag 21 januari 2009 18:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat wordt volgende week dinsdag besproken bij de vergadering, maar waarschijnlijk wel, want ik vind de donderdagen leuke dagen om te werken. Kom je langs?
Ik denk zelfs 12 kmquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Bij de snelweg een pijl naar links met automatic... En dat stomme dorp van je automatic ligt helemaal niet bij Roosendaal, het ligt 10km verder!!
De enige juiste keuze!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, meestal brengen we daar wel een bezoekje.
Nee hoor, je mag blijvenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk zelfs 12 km
Maarrre zal ik gewoon gaan dan?!![]()
![]()
Leer lezen johquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk zelfs 12 km
Maarrre zal ik gewoon gaan dan?!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |